*ituttaa.... (lesbo&bi sekasotku)

Anonyymi

Nyt on ihan pakko avautua kun aina bi naisia syytetään kokeilun haluisiksi mieltään vaihtaviksi lut*isi niin täällä tilanne oli ihan päinvastainen.. Tutustuin ihastuin hullaannuin yhteen tapailemaani lesbo naiseen ja kummallakin oli puheiden mukaan etsinnässä parisuhde (itse bi) nainen oli aluksi mitä ihanin kaikin tavoin kaunis hauska, älykäs ja saatoimme jutella tuntikausia, luulin että tässä se on jota olen etsinyt.. Yht äkkiä selvisikin että naisella oli monenmoista säätöä taustalla, eksä jota haikaili josta ei ollut päässyt ihan ehkä yli ja toinen monivuotinen säätö toisella paikkakunnalla plus muita yhden illan kummallisuuksia pusuja jne. Itse olisin todella halunnut pitkän parisuhteen ja olin rehellisesti liikenteessä ilman mitään pelejä tai leikkejä tai varsinkaan exiä.. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät voi suoraan alussa sanoa että eivät kykene oikeaan ihmisuhteeseen ennenkuin toinen on jo ihastunut.. Itselleni on aivan sama kumman sukupuolen kanssa säätää petos tuntuu aina petokselta

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, ei se uskollisuus/uskottomuus ole kiinni seksuaalisesta suuntautumisesta tai sukupuolesta, vaan ihmisestä.

    • Anonyymi

      Kaikilla tapailemillani lesboilla ollut tämä tilanne, joten olen päättänyt pysyä sinkkuna. Aivan sama mitä sanovat, niin kaikilla jokin peli käynnissä, enemmän tai vähemmän. Kuka onkin lopulta naimisissa, kuka ei ole päässyt eksästään yli, kuka asuu vielä eksänsä kanssa, kenellä on myös muita naisia (kannattaa polyamoriaa), kenellä on päihdeongelmaa, joka aiheuttaa ihmissuhdeongelmia, yhden illan juttuja jne. jne. Olen vuosia jo tapaillut naisia, enää en jaksa etsiä parisuhdetta, vaan nautin muuten elämästäni.

      • Anonyymi

        Juuri pelailut ja säätämiset saa ihmettelemään. Haluaisin uskoa, että lesbojenkin joukossa on "normaaleja" tavallista ja perinteistä parisuhdetta arvostavia, mutta missä lienevät? Puhutaan toista ja toimitaan selän takana päinvastoin. Ehkä siirryn minä myös tuosta elämästä nauttimiseen!


      • Anonyymi

        Minä en ole sellainen, usko pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri pelailut ja säätämiset saa ihmettelemään. Haluaisin uskoa, että lesbojenkin joukossa on "normaaleja" tavallista ja perinteistä parisuhdetta arvostavia, mutta missä lienevät? Puhutaan toista ja toimitaan selän takana päinvastoin. Ehkä siirryn minä myös tuosta elämästä nauttimiseen!

        Kyllä niitä kunnollisia on, mutta elelevät rauhassa, omissa ympyröissään... cittarin kassajonossa saattaa törmätä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä kunnollisia on, mutta elelevät rauhassa, omissa ympyröissään... cittarin kassajonossa saattaa törmätä....

        Kassajonoissa, busseissa ym. näen useinkin kiinnostavan oloisia naisia, mutta eipä siinä isommin mitään voi tehdä tai sanoa :d


      • Anonyymi

        Tämä.. Itsekkin ihmettelen missä ovat kun ei tunnu löytyvän en halua uskoa että kaikki haluavat pelkkää säätöä


    • Anonyymi

      Ap, minnepäin tää menee?
      Itse olen sivusta seurannut vastaavanlaista säätämistä, toisten satuttamista.

    • Anonyymi

      Miksipä se lesbo haluaisi binaista, kun koskaan ei tiedä, milloin billä alkaa mieskausi ja miestä on saatava ja paljon?

      • Anonyymi

        "mieskausi".. Wtf luitko yhtään aloitusta? En ymmärrä miksi ihmiset ajattelevat rakastuminen on joku Kausiluonteinen homma joka kyllä kuolee aikanaan..


    • Anonyymi

      Mä ja kaikki muut lebot, joita te biit olette perseilyllänne loukanneet, nauramme sulle nyt paskaisen naurun! Hahahaha!

    • Anonyymi

      No täällä on yks lesbo joka on ihan tositarkoituksella liikenteessä ja haluaisin nimenomaan kestävän ja luotettavan parisuhteen, mielellään ihan loppuelämäksi.
      Olisi mukava jutella paremmin?

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet ja mistä päin?


      • Anonyymi

        Kiinnostaa myös :)


      • Anonyymi

        Alkup.kirj. oon 35v.ja uudeltamaalta :)


      • Anonyymi

        Täällä myös sinkku lepakko uudeltamaalta.Kiinnostus heräsi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkup.kirj. oon 35v.ja uudeltamaalta :)

        Oletko alkuperäinen kirjoittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös sinkku lepakko uudeltamaalta.Kiinnostus heräsi :)

        Minkä ikäinen olet? :) Täällä yksi sinkku uudenmaan pohjoisosasta.


      • Anonyymi

        49 :) Sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? :) Täällä yksi sinkku uudenmaan pohjoisosasta.

        Samat maantieteelliset koordinaatit, 47 :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko alkuperäinen kirjoittaja?

        Kyllä eli 35v. uusimaa ja olen alkup.kirjoittaja :)


    • Anonyymi

      Täällä yksi 39-vuotias Pirkanmaalta

    • Anonyymi

      Täällä on bi seksuaali nainen .. suhteessa miehen kanssa mutta miehen luvalla saa kokeilla naisen kanssa ,, uudeltamaalta

      • Anonyymi

        Etkö tajua ettei kukaan halua olla mikään kokeilukappale. Mitä iloa kenellekään olisi sun kokeiluistasi. Tilaa netistä seksirobotti, niin saat leikkiä sillä. Esineellistät törkeästi muita ihmisiä. Kierrän sun kaltaiset kaukaa.


    • Anonyymi

      Bi-naisiin en koskisi pitkällä tikullakaan

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe