Miksi en saa 32BG tikkuun 9,21Gt (51,4min) videota? Väittää, että se on liian suuri.
Tikku 32GB/9,21Gt
21
65
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on tikussa tarkoitukseen sopimaton tiedostoformaatti (FAT32).
Formatoi USB-tikku exFAT tiedostojärjestelmään niin jo tuon kokoinen videokin mahtuu. - Anonyymi
Siinä on värä formaatti
hp usb disk storage format tool työkalulla voit sen vaihtaa johonin jossa eo ole koko rajoitusta, win -puolella yleensä NTFS.
Mutta muis se rajoiteet sitten, oikeustasot ja yhteen sopimattomuudet.- Anonyymi
Onkos nupissa vikaa kun ei kirjoittaminen luonnistu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos nupissa vikaa kun ei kirjoittaminen luonnistu?
Työnnä sä vaan sitä löylyvälinettä Pata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos nupissa vikaa kun ei kirjoittaminen luonnistu?
Kolli killo ville iski taas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos nupissa vikaa kun ei kirjoittaminen luonnistu?
Ihan sama, mutta silti W10 on paska vakoileva haitake!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama, mutta silti W10 on paska vakoileva haitake!!
Toi on totta,
- Anonyymi
Mitäs tiedostojärjestelmää tikku käyttää? Kuinka isoja yksittäisiä tiedostoja kyseinen tiedostojärjestelmä tukee?
Voi olla, että joudut formatoimaan tikun toiseen tiedostojärjestelmään ennen videon siirtoa. - Anonyymi
mene resurssienhallintaan -> merkkaa tikku hiirellä aktiiviseksi ja hiiren kakkospainikkeen klikkauksella avaa alivalikko ja valitse Alusta...
- Anonyymi
Älä usko tota, älä iki mailmassa formatoi usb laitteita windowsin formatoinnila.. !
Ei HP huvikseen sitä työkalua tehnyt. - Anonyymi
Yritätkö kätkeä oikeinkirjoitusongelmasi tahallisten kirjoitusvirheiden sekaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö kätkeä oikeinkirjoitusongelmasi tahallisten kirjoitusvirheiden sekaan?
Avaa rööri että neste valuu pois päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö kätkeä oikeinkirjoitusongelmasi tahallisten kirjoitusvirheiden sekaan?
Kolli kolli, pilkkuposliini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö kätkeä oikeinkirjoitusongelmasi tahallisten kirjoitusvirheiden sekaan?
Ihan sama, mutta silti W10 on paska vakoileva haitake!!
- Anonyymi
Kolme vastausta samanaikaisesti ; D
- Anonyymi
Lohkoa se.
T: allauppelsin- Anonyymi
Pattaatti, ookko seeooonnuu?
- Anonyymi
Pistä sille salakku.
T: agentorange- Anonyymi
Pata on seonnut.
- Anonyymi
On erittäin silmiin pistävää windowsin käyttäjissä esiintyvät piirteet jotka kuuluvat 5-vuotiaan tasolle. He eivät osaa lukea, kirjoittaa eikä keskustella asioista. Millä tavoin voisimme auttaa näitä hankalassa asemassa olevia poloisia?
Toistetaan tämä kun keskustelussa näyttää olevan trollausta ja trolleille vastailijoita.
Aika usein USB-tikuissa on oletuksena FAT32 tiedostojärjestelmä. Se mahdollistaa korkeintaan 2^32 eli 4GB suuruisen tiedoston tallentamisen tikulle ihan riippumatta siitä mikä tikun kapasiteetti on.
Alusta tikku uudelleen ja valitse tiedostojärjestelmäksi NTFS. Ongelma ratkaistu.
PS. Trollien kanssa väittelevät osallistuvat keskustelun pilaamiseen, kuten edeltä hyvin ilmenee. Kun joku aloittaa esimerkiksi W10-, linux- tai oikeinkirjoitusirvailun niin mitäs jos vain yksinkertaisesti jättäisitte sille vastaamatta. Yksittäisistä trolliviesteistä on vähemmän haittaa kuin keskusteluiden täyttämisestä trollin kanssa väittelemällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483