Tikku 32GB/9,21Gt

Anonyymi

Miksi en saa 32BG tikkuun 9,21Gt (51,4min) videota? Väittää, että se on liian suuri.

21

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulla on tikussa tarkoitukseen sopimaton tiedostoformaatti (FAT32).

      Formatoi USB-tikku exFAT tiedostojärjestelmään niin jo tuon kokoinen videokin mahtuu.

    • Anonyymi

      Siinä on värä formaatti

      hp usb disk storage format tool työkalulla voit sen vaihtaa johonin jossa eo ole koko rajoitusta, win -puolella yleensä NTFS.

      Mutta muis se rajoiteet sitten, oikeustasot ja yhteen sopimattomuudet.

      • Anonyymi

        Onkos nupissa vikaa kun ei kirjoittaminen luonnistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos nupissa vikaa kun ei kirjoittaminen luonnistu?

        Työnnä sä vaan sitä löylyvälinettä Pata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos nupissa vikaa kun ei kirjoittaminen luonnistu?

        Kolli killo ville iski taas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos nupissa vikaa kun ei kirjoittaminen luonnistu?

        Ihan sama, mutta silti W10 on paska vakoileva haitake!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, mutta silti W10 on paska vakoileva haitake!!

        Toi on totta,


    • Anonyymi

      Mitäs tiedostojärjestelmää tikku käyttää? Kuinka isoja yksittäisiä tiedostoja kyseinen tiedostojärjestelmä tukee?

      Voi olla, että joudut formatoimaan tikun toiseen tiedostojärjestelmään ennen videon siirtoa.

    • Anonyymi

      mene resurssienhallintaan -> merkkaa tikku hiirellä aktiiviseksi ja hiiren kakkospainikkeen klikkauksella avaa alivalikko ja valitse Alusta...

      • Anonyymi

        Älä usko tota, älä iki mailmassa formatoi usb laitteita windowsin formatoinnila.. !

        Ei HP huvikseen sitä työkalua tehnyt.


      • Anonyymi

        Yritätkö kätkeä oikeinkirjoitusongelmasi tahallisten kirjoitusvirheiden sekaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö kätkeä oikeinkirjoitusongelmasi tahallisten kirjoitusvirheiden sekaan?

        Avaa rööri että neste valuu pois päästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö kätkeä oikeinkirjoitusongelmasi tahallisten kirjoitusvirheiden sekaan?

        Kolli kolli, pilkkuposliini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö kätkeä oikeinkirjoitusongelmasi tahallisten kirjoitusvirheiden sekaan?

        Ihan sama, mutta silti W10 on paska vakoileva haitake!!


    • Anonyymi

      Kolme vastausta samanaikaisesti ; D

    • Anonyymi

      Lohkoa se.
      T: allauppelsin

      • Anonyymi

        Pattaatti, ookko seeooonnuu?


    • Anonyymi

      Pistä sille salakku.
      T: agentorange

      • Anonyymi

        Pata on seonnut.


      • Anonyymi

        On erittäin silmiin pistävää windowsin käyttäjissä esiintyvät piirteet jotka kuuluvat 5-vuotiaan tasolle. He eivät osaa lukea, kirjoittaa eikä keskustella asioista. Millä tavoin voisimme auttaa näitä hankalassa asemassa olevia poloisia?


    • Toistetaan tämä kun keskustelussa näyttää olevan trollausta ja trolleille vastailijoita.

      Aika usein USB-tikuissa on oletuksena FAT32 tiedostojärjestelmä. Se mahdollistaa korkeintaan 2^32 eli 4GB suuruisen tiedoston tallentamisen tikulle ihan riippumatta siitä mikä tikun kapasiteetti on.

      Alusta tikku uudelleen ja valitse tiedostojärjestelmäksi NTFS. Ongelma ratkaistu.

      PS. Trollien kanssa väittelevät osallistuvat keskustelun pilaamiseen, kuten edeltä hyvin ilmenee. Kun joku aloittaa esimerkiksi W10-, linux- tai oikeinkirjoitusirvailun niin mitäs jos vain yksinkertaisesti jättäisitte sille vastaamatta. Yksittäisistä trolliviesteistä on vähemmän haittaa kuin keskusteluiden täyttämisestä trollin kanssa väittelemällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe