Menikö hyvin ?

Anonyymi

Tänään on perjantai 13. päivä. Epäonnen päivänä pidetty. Minulla meni huonosti, koska pyykkikone hajosi kesken ohjelman. Piti huuhtoa pyykit lavuaarissa, vääntää kipeillä käsillä kuivumaan.

17

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin meni taas minulla perjantai ja 13. päivä. Minulle on aina ollut onnenpäivä. Hyvää vaan on tapahtunut.

• Kävin labrassa laajassa verenkuvan otossa. Katsotaan jahka tulokset saapuvat oliko väärä päivä.

• Anonyymi

Mikä tapahtuu se tapahtuu.
      Päivästä riippumatta.

• Anonyymi

Muutamia satoja euroja tuli että hyvin.

• Anonyymi

Minä sain eilen tuloksen, eräästä seurannasta terveydessä, ja oli hyvä eli onnenpäivä!

• Anonyymi

Minä sain eilen. Hyvän päivän huippuhyvä ilta siis.

• Anonyymi

Vain hyvää sinulle 70 .

Elämä on paljon tuurista kiinni.

• Anonyymi

Kävin pitkästä aikaa ilmaisruoan jaossa ja sain 800 gr paahtopaistin, koska en halunut niitä jotain nyhtö sekasikiöitä, mutta nyt onkin probleema.

Kuika laitan tuon paahtopaistin, koska paistopussit on lopussa ja yleensä epäonnistun aina tuon kokolihan paistossa.

Nyt on siis mietintämyssyssä, että liotanko sen ensin suolavedessä (marinaadissa) ja sitten paistan, niin tuleeko siitä suolalihaa, vai keitänkö sen ja saan vaikka palapaistia ja vaikka mitä soppalihaa.

Ontää niin tätä, tätä, tätä, vaikka harmi olisi pilata hyvää lihaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kävin pitkästä aikaa ilmaisruoan jaossa ja sain 800 gr paahtopaistin, koska en halunut niitä jotain nyhtö sekasikiöitä, mutta nyt onkin probleema.

Kuika laitan tuon paahtopaistin, koska paistopussit on lopussa ja yleensä epäonnistun aina tuon kokolihan paistossa.

Nyt on siis mietintämyssyssä, että liotanko sen ensin suolavedessä (marinaadissa) ja sitten paistan, niin tuleeko siitä suolalihaa, vai keitänkö sen ja saan vaikka palapaistia ja vaikka mitä soppalihaa.

Ontää niin tätä, tätä, tätä, vaikka harmi olisi pilata hyvää lihaa.

Googlaa.paahtopaisti. Löytyy ohjeita.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Googlaa.paahtopaisti. Löytyy ohjeita.

Aivan ylivoimaisen mahtava neuvo sinulta, taas kerran. Aivan tahallani heittäydyin vähän "uusavuttomaksi", että kuinka sen laitan?

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan ylivoimaisen mahtava neuvo sinulta, taas kerran. Aivan tahallani heittäydyin vähän "uusavuttomaksi", että kuinka sen laitan?

Aivan ylivoimaisen huvittavaan kommenttiin, ylivoimaisen mahtava neuvo😁

• Anonyymi

Suomalaiset onnellisin kansa, on vain kysymys miksi, sillä tiedän suomen ja monet maat?

• Normaali päivä oli, ja toivottavasti loputkin päivästä.
      Oli hoidossa pieni prinsessa, ihana pikkuneiti..

• Anonyymi

Olet Lilii onnekas, kun sinulla vielä pieni lapsenlapsi ja tyttö . Saat ommella ja ostaa prinsessaunelmia, ainakin minä siitä haaveilen. Meillä oli itsellä kaksi poikaa ja nyt heillä yhteensä 3 poikaa, nuorinkin yläasteella. Rakkaita ovat, mutta saahan sitä haaveilla ja ihailla. Ja onhan nuo miniät kuin omia tyttöjä.

• Anonyymi

Huono onninen päivä se oli. Onneksi lopetin rimpuilun uupumuksen tuomia eäonnitumisia vastaan. Olisi ollut pään hakkaamista kivi seinään. Kun lepäsin riittävästi, tänään kaikki sujui paremmin.
      silmäpussimän

• Anonyymi

Kiva päivä oli eilen. Pääsin pitkältä reissulta kotiin <3

Joskus nuorna ollessa meillä oli palkkapäivä 2 kertaa kuussa. Jos oli perjantai ja 13. päivä niin "tilitulijo" koska virallinen maksupäivä oli 15. päivä ja rahat piti olla pankissa nostettavissa silloin. Ei ollut pankit sunnuntaina auki. Eikä osattu jostain verkkopankeista ja nostoautomaateista edes haaveilla.

Vaikka eipä silloinkaan ollut väliä minä päivänä tili tuli, ensimmäisestä palkkapäivästä lähtien rahaa on ollut tilillä aina, ei ole seuraavaa tiliä tarvinnut odotella vatsa kuristen.

Mutta joo, voihan sekin päivä vielä tulla... Ei vanhojen sairaiden rahanmenosta voi etukäteen tietää, voi siinä pienet säästötkin olla noppeesti muisto vaan.

• Anonyymi

Minä sain eka palkan tilipussissa, käteni vapisi niin, et palkan jakaja huomautti, ettei se nyt niin jännittävää pitäs olla. Minulle se oli, seteleitä ja kolikoitakin tilipussissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe