Menikö hyvin ?

Anonyymi

Tänään on perjantai 13. päivä. Epäonnen päivänä pidetty. Minulla meni huonosti, koska pyykkikone hajosi kesken ohjelman. Piti huuhtoa pyykit lavuaarissa, vääntää kipeillä käsillä kuivumaan.

17

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin meni taas minulla perjantai ja 13. päivä. Minulle on aina ollut onnenpäivä. Hyvää vaan on tapahtunut.

    • Kävin labrassa laajassa verenkuvan otossa. Katsotaan jahka tulokset saapuvat oliko väärä päivä.

    • Anonyymi

      Mikä tapahtuu se tapahtuu.
      Päivästä riippumatta.

    • Anonyymi

      Muutamia satoja euroja tuli että hyvin.

    • Anonyymi

      Minä sain eilen tuloksen, eräästä seurannasta terveydessä, ja oli hyvä eli onnenpäivä!

    • Anonyymi

      Minä sain eilen. Hyvän päivän huippuhyvä ilta siis.

      • Anonyymi

        Vain hyvää sinulle 70 .

        Elämä on paljon tuurista kiinni.


      • Anonyymi

        Kävin pitkästä aikaa ilmaisruoan jaossa ja sain 800 gr paahtopaistin, koska en halunut niitä jotain nyhtö sekasikiöitä, mutta nyt onkin probleema.

        Kuika laitan tuon paahtopaistin, koska paistopussit on lopussa ja yleensä epäonnistun aina tuon kokolihan paistossa.

        Nyt on siis mietintämyssyssä, että liotanko sen ensin suolavedessä (marinaadissa) ja sitten paistan, niin tuleeko siitä suolalihaa, vai keitänkö sen ja saan vaikka palapaistia ja vaikka mitä soppalihaa.

        Ontää niin tätä, tätä, tätä, vaikka harmi olisi pilata hyvää lihaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävin pitkästä aikaa ilmaisruoan jaossa ja sain 800 gr paahtopaistin, koska en halunut niitä jotain nyhtö sekasikiöitä, mutta nyt onkin probleema.

        Kuika laitan tuon paahtopaistin, koska paistopussit on lopussa ja yleensä epäonnistun aina tuon kokolihan paistossa.

        Nyt on siis mietintämyssyssä, että liotanko sen ensin suolavedessä (marinaadissa) ja sitten paistan, niin tuleeko siitä suolalihaa, vai keitänkö sen ja saan vaikka palapaistia ja vaikka mitä soppalihaa.

        Ontää niin tätä, tätä, tätä, vaikka harmi olisi pilata hyvää lihaa.

        Googlaa.paahtopaisti. Löytyy ohjeita.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Googlaa.paahtopaisti. Löytyy ohjeita.

        Aivan ylivoimaisen mahtava neuvo sinulta, taas kerran. Aivan tahallani heittäydyin vähän "uusavuttomaksi", että kuinka sen laitan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ylivoimaisen mahtava neuvo sinulta, taas kerran. Aivan tahallani heittäydyin vähän "uusavuttomaksi", että kuinka sen laitan?

        Aivan ylivoimaisen huvittavaan kommenttiin, ylivoimaisen mahtava neuvo😁


    • Anonyymi

      Suomalaiset onnellisin kansa, on vain kysymys miksi, sillä tiedän suomen ja monet maat?

    • Normaali päivä oli, ja toivottavasti loputkin päivästä.
      Oli hoidossa pieni prinsessa, ihana pikkuneiti..

      • Anonyymi

        Olet Lilii onnekas, kun sinulla vielä pieni lapsenlapsi ja tyttö . Saat ommella ja ostaa prinsessaunelmia, ainakin minä siitä haaveilen. Meillä oli itsellä kaksi poikaa ja nyt heillä yhteensä 3 poikaa, nuorinkin yläasteella. Rakkaita ovat, mutta saahan sitä haaveilla ja ihailla. Ja onhan nuo miniät kuin omia tyttöjä.


    • Anonyymi

      Huono onninen päivä se oli. Onneksi lopetin rimpuilun uupumuksen tuomia eäonnitumisia vastaan. Olisi ollut pään hakkaamista kivi seinään. Kun lepäsin riittävästi, tänään kaikki sujui paremmin.
      silmäpussimän

    • Anonyymi

      Kiva päivä oli eilen. Pääsin pitkältä reissulta kotiin <3

      Joskus nuorna ollessa meillä oli palkkapäivä 2 kertaa kuussa. Jos oli perjantai ja 13. päivä niin "tilitulijo" koska virallinen maksupäivä oli 15. päivä ja rahat piti olla pankissa nostettavissa silloin. Ei ollut pankit sunnuntaina auki. Eikä osattu jostain verkkopankeista ja nostoautomaateista edes haaveilla.

      Vaikka eipä silloinkaan ollut väliä minä päivänä tili tuli, ensimmäisestä palkkapäivästä lähtien rahaa on ollut tilillä aina, ei ole seuraavaa tiliä tarvinnut odotella vatsa kuristen.

      Mutta joo, voihan sekin päivä vielä tulla... Ei vanhojen sairaiden rahanmenosta voi etukäteen tietää, voi siinä pienet säästötkin olla noppeesti muisto vaan.

    • Anonyymi

      Minä sain eka palkan tilipussissa, käteni vapisi niin, et palkan jakaja huomautti, ettei se nyt niin jännittävää pitäs olla. Minulle se oli, seteleitä ja kolikoitakin tilipussissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe