tuo Anu tekee tuolla talossa? Täysin turha tyyppi, millä ei ole minkäänlaista viihdearvoa. Naama solmussa jatkuvasti. Elelee siellä, kuin ei tajuaisi olevan telkkariohjelmassa. Kuka tuollasta haluaa katsoa???
Mitä ihmettä
11
60
Vastaukset
Anu on vapaamatkustajana talossa.
- Anonyymi
Niin on, täysin turha asukas. Oleilee siellä, niinkuin olis ihan jossain muualla.
Sitä olen miettinyt, että eikö itse ihmiselle tule itselle mieleen, että miten olen ja toimin, kun olen tällaisessa ohjelmassa.
- Anonyymi
Talossa on aina muutamia neutraaleja hahmoja, joiden rinnalla muiden erilaiset piirteet korostuvat. Tällaisten hahmojen tarkoitus ei varmaan ole se, että katsojien oletettaisiin haluavan katsoa nimenomaan HEITÄ. He ovat täytehahmoja tasapainottamassa kokonaisuutta. En toki sano, etteivät jotkut voisi pitää heistäkin. Suurin osa ehkä pitää heitä vain neutraaleina.
- Anonyymi
Anu on innostunut vähän esittelemään kroppaansa ja urheilullisuuttaan. Kun yksin veyttelee ja keikistelee, niin varmasti pääsee kuvaan.
- Anonyymi
Anu on nolla.
- Anonyymi
Palstalla käyvät näyttää käyvän erittäin herkästi provosoituvia. Eli ärsyyntyvät palstalla, ohjelmaa ja sen katsojiia halveeraavan tyypin kommenteista. Niihin näköjään reagoidaan ahkerasti ja vihaisina. Tämä on varmasti tästä tyypistä erittäin hauskaa, kun onnistuu ärsyttämään näin monia. Uskomatonta, mutta totta. Joku harrastaa tälläistäkin ja saa siitä sairasta mielihyvää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014