Pastan pilaaminen loppuu

Anonyymi

”Tapas & Copas”, eli pikkupurtavaa ja lasillisia! Toivemusiikkia ja huikopalaa, karaokea ja edullisia hintoja tarjoaa Karhu Music Bar. Karhu löytyy ostoskeskus (Centro Comercial) Aguila Rojan toisesta kerroksesta, Playa del Inglesistä. kanariatv.fi

Kuullostaako esittely parhaalta ruokaravintolalta? Kyllä tämä palstan pilaaminen lopetetaan ja valitus tehdään vaikka Alma Median johdolle.

9

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan. Mutta näenkö sen päivän,jolloin näin on ??

      • Anonyymi

        Se päivä on käsillä silloin kun mainostajat kyllästyvät. Ei yhtään aiemmin.


      • Anonyymi

        Kuka täällä mainostaa. On vain lomailijoiden kertomuksia hyviksi havaituista ravintoloista. Anteeksi vaan jos moinen häiritsee, mutta Inglesissä olevien ravintoloiden esilletuominen hyvän kokemuksen takia ei ole säännöissä kielletty. Mielestäni on vain hyvä, että kannustetaan kotimaisia yrittäjiä Inglesissä. Se leipä ei siellä helpolla irtoa, siksi käyn syömässä näissä paikoissa. Onko se väärin tai kielletty kertoa muille matkaajille. EI OLE!!!!


    • Anonyymi

      Sori vaan mutta meidän perhe on syönyt monta maittavaa illallista ravintola Karhussa. Onko se palstan pilaamista jos sen kerron kanssa matkustajille. Olenko minä tavallinen perheen äiti nyt palstan pilaaja kun pidän ravintola Karhun maittavista antamista. Mikä teitä vaivaa. Miksi pitää vääristellä asioita. Häiritseekö se että tykkäämme eri asioista. En ymmärrä moista käytöstä.

      • Anonyymi

        Musiikkibaarissa huikopalaa ja pikkupurtavaa. Ingles on täynnä hyviä ruokaravintoloita ja karaokebaarista vaan lässytetään. Ilmianto on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikkibaarissa huikopalaa ja pikkupurtavaa. Ingles on täynnä hyviä ruokaravintoloita ja karaokebaarista vaan lässytetään. Ilmianto on tehty.

        Mutta onko pasta pilattu? Se on tässä se tärkein asia.


    • Anonyymi

      Kyllä pastan pilaamisen pitää loppua. Kaikilla on oikeus hyvään ruokaan.

    • Anonyymi

      Sinä aloittaja olet ainoa, joka pilaa tätä palstaa haukkumisillasi. Ravintola-arvostelut ovat olennainen osa matkakokemusten kertomista. Sinun toiveestasi huolimatta
      me matkailijat emme rajaa yhtään ravintolaa arvosteluiden ulkopuolelle.
      Jos ei meno miellytä, ei sinun mikään pakko ole näitä lukea. Lue vaikka Aku Ankkaa mieluummin.
      Kuka muuten mielestäsi on pastan pilannut?

    • Anonyymi

      Näillä ohjeilla ei mene pasta pilalle:

      1.Keittääksesi pastaa, tarvitset vähintään 4 litran kattilan, jossa pasta saa kiehua rauhassa väljässä vedessä takertumatta.
      2. Hanki keittiöajastin kertomaan, koska pasta on valmis. Pastaa ei saa keittää liian kypsäksi, vaan sen tulee tuntua kiinteältä purtaessa. Italialaiset sanovat al dente.
      3. Lisää pasta aina kiehuvaan, suolalla maustettuun veteen. Käytä vedenkeitintä veden esikuumennukseen.
      4. Valuta pasta huolettomasti, jolloin pasta jää hieman kosteaksi.
      5. Älä lisää pastan keitinveteen öljyä, sillä se estää kastikkeen tarttumista.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe