olen kammottavan ruma

Anonyymi

Elikkä siis olen 13-14 vuotias tyttö, jolla on pitkät ohuet hiukset ja iso otsa. Pienet silmät, eritasoiset tuuheat kulmakarvat ja pienet huulet. Nenä on suora ja iso varsinkin sivuprofiili korostaa isoa nenääni.

Erittäin moni kaverit ja heidän jotkut ystävät, sukulaiset ja heidän ystävät ovat kehuneet minua kauniiksi ja että olen erilaisen näköinen kuin muut, mutta vain hyvällä tavalla. Kun itse katson peiliin tai nään kuvan/videon itsestäni purskahdan lähes itkuun ja tekisi mieli kaivautua maan sisään. Pelkästään ajatus huoneestani poistumisesta saa itkun kurkkuun sillä en tahdo näyttää kosvojani eden vanhemmilleni. Kaikki kaverini ovat niin täydellisiä ulkonäöllisesti kuin luonteeltaankin mikä saa minut vielä surullisemmaksi.

Otan ilolla apua vastaan!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää välittäkö kirjoitusvirheistäni:)

    • Anonyymi

      Olet vielä kovin nuori ikäiseksesi miettiväksesi tällaisia juttuja. Miksi et sitten usko jos perheen jäsenet ja sukulaiset sanovat sinun olevan kaunis ym. Toki sulla vielä elämä edessä. Toki voit tehtä jotain ulkonäkösi eteen, esim.meikkaamalla jne. Osaatko tehdä kampauksia ym., joilla voi saada itsensä näyttämään parrmmalta? En tiedä lohduttaako sinua se jos vertaan satua rumasta ankan pojasta. Mitäs siinä sadussa kävikään lopussa? Tiedän ettet usko enää satuihin mutta on olemassa aivan varmasti joku ihminen joka tulee pitämään sinusta ihan varmasti.

    • Anonyymi

      https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00364

      Kuulostat aivan minulta vuosia sitten, mutta olen saanut valtavasti apua ja uskallan kulkea ulkona nauttimassa elämästäni, niin yksin kuin kavereidenkin kanssa. Ei ole helppoa opetella hyväksymään sitä mitä on, mutta se on ainut tie onneen. Siksi toivoisin että hakisit apua ja saisit selville itsellesi mistä nämä sinun tuntemuksesi rumuudesta ja arvottomuusesta nousevat.

    • Anonyymi

      Mitä et voi muuttaa, siihen ei kannata kuluttaa energiaa. Keskity hyviin puoliisi, sekä kehittämään niitä, mihin voit vaikuttaa.

      Hymyile, se vaikuttaa positiivisesti.

    • Hei.
      Olet rohkea, kun uskaltauduit jakamaan tunteitasi. Puhuminen yleensä auttaa käsittelemään vaikeita asioita. Onko sinulla joku turvallinen ihminen, jonka kanssa voisit puhua?
      Olet ajatuksissa.
      T. Heidi & Heidi, Hyvinkään Saapas

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe