Amalian kenianmatkoille piste

Anonyymi

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään oli uutinen että 50-65 vuotiaita naisia on Suomessa sinkkuina etelä-suomessa kaksisataatuhatta enemmän kuin miehiä. Olisi amaliaa tarjolla vaikka kuinka. Joudun kuitenkin skippaamaan.

      • Anonyymi

        Höpsistä ja uutisista viis, mutta....
        Miksi joudut skippaamaan?

        Minä tunnen monia suomalaisia naisia 40 - 50 vuotiaita.
        Aivan ihanaisia ovat. Jotkut heistä minut kuitenkin "skippaavat(?)"

        Jätetäänkö suosiolla tähän nyt rivi tai pari väliä?


        Amalia ( YÄKS...oksensin juuri suuhuni ) on joku tai jotain sellaista (pöpöhöpöpahapakteeri), jota ei pitäisi ikinä vertaistaan suomalaisiin tai minkään maalaisiin naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä ja uutisista viis, mutta....
        Miksi joudut skippaamaan?

        Minä tunnen monia suomalaisia naisia 40 - 50 vuotiaita.
        Aivan ihanaisia ovat. Jotkut heistä minut kuitenkin "skippaavat(?)"

        Jätetäänkö suosiolla tähän nyt rivi tai pari väliä?


        Amalia ( YÄKS...oksensin juuri suuhuni ) on joku tai jotain sellaista (pöpöhöpöpahapakteeri), jota ei pitäisi ikinä vertaistaan suomalaisiin tai minkään maalaisiin naisiin.

        Skippaan amaliat. En iän perusteella ketään. Kaikki ikäneidot eivät ole tarjolla ja se on ihan heidän oma valintansa. Suotakoot myös minulle oikeus omaan valintaani.


    • Anonyymi

      Niuvasta ei ihan noin vaan lähdetä, edes Keniaan, saati Gambiaan

      • Anonyymi

        Kakaramaista idiotismia mutta sopii Pattayan matkailupalstalle kun huomioi palstamatkailijoiden kastin, tason ja amismaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakaramaista idiotismia mutta sopii Pattayan matkailupalstalle kun huomioi palstamatkailijoiden kastin, tason ja amismaisuuden.

        Pikainen yhdyntä se on Sika Amaliankin mielessä, jos vain kalterit avautuisivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakaramaista idiotismia mutta sopii Pattayan matkailupalstalle kun huomioi palstamatkailijoiden kastin, tason ja amismaisuuden.

        Rauhoituhan senssu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakaramaista idiotismia mutta sopii Pattayan matkailupalstalle kun huomioi palstamatkailijoiden kastin, tason ja amismaisuuden.

        Myös Senssu itse kuuluen pattayan palstamatkailijoiden jaloon kastiin. Aamusta iltaan päivystäen ihan päivittäin, todellinen pattayan palstamatkailija.
        Matkaa pattayalle toivoen vaikkapa venholla.


    • Anonyymi

      Kenialainen kansanedustaja Tri Lilian Gogo.
      No sehän se on aina mielessä....
      Ai mikä? Vinkki: saattaa liittyä "muutaman sentin putkeen".
      Katsastin Lilianin kuvat... ja "aivopesun uhrina"...
      Mielikuviini nousi kuvat Amis-Amalian kuksasta.

      • Anonyymi

        Silloin kun lerpalla vielä seisoi Kekkosen aikakaudella niin hänelle riitti se "muutaman sentin putki" sattuneesta syystä ihan hyvin. "Ei oo koolla pilattu" sanoi tyttö kun lerpan juhlakuntoa katseli työväentalon vessassa 1974.


    • Anonyymi

      Jospa tuo Amalia onkin Umpilammen Impi, siis kasvanut umpeen ammatista luopumisen jälkeen?

      • Anonyymi

        Onpas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas.

        Eipås.


      • Voin vakuuttaa että olen jo kampissa apteekissa ja paateroita riittää. Koetin ostaa paateroilla metrimakkaraa töölön torilta mutta paaterot ei siellä kelvanneet. tein sinne kostoksi temput ja päästin muikean sahtipierun makkarasaaviin! Nyt olen aivan pandana mutta voin vakuuttaa että mulla pierua piisaa kyllä jatkossakin, jos joku haastaa taistoon.
        Kurkipotku-asennossa irtoaa parhaat. Umpisuoli on silloin oikeassa kulmassa ponnistusvaiheessa. kerran murjaisin sellaisen resupetterin stokkan eteen että jouduin kysymään onko lapsi minun. ihan saman näköinen ainakin ja hajunen. voin vakuuttaa että irtoaa kyllä koska mä olen jo täällä kampissa. terveisiä kupioon vaan petterimatkaajille


    • Anonyymi

      Tuli tuosta Afrikan matkailusta mieleen että mihis se katosi se neljän suomalaisjohtajan lentoturmatutkimus Zimbabwesta? On mennyt 15 kuukautta eikä mitään päivityksiä ole tullut. Turmassa oli erikoisia piirteitä. Osa matkustajista (ilmeisesti kaksi) hyppäsi koneesta kilometriä - kahta ennenkuin kone törmäsi maahan. Tunnistaminen oli vaikeaa kun kolmelta oli päät hukassa.
      Alue oli viranomaisten mukaan eristetty, mutta uutisvideoiden mukaan paikalliset keräili sieltä muistoesineitä, arvotavaraa ja naureskelivat torsojen ympärillä kuvia räpsien. Kone piti kuulema omituista ääntä ennen alastuloa. Lieneekö lintuihin törmännyt? Hyppäsikö kaksi välttääkseen törmäyksen vai pakotettiinko heidät ulos koneen keventämiseksi vai tuliko koneessa rähinä? Paljon kysymyksiä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe