Vilahtaa vain ja ei mitään.
Ei näy uudistuneet keskustelut.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
huuhaa uudistus
- Anonyymi
Totta! ja kauhatrolli riehuu edelleen
Hei, olemme vastailleet kommentteihin mm. blogissa:https://keskustelu.suomi24.fi/t/16050459/suomi24n-ketjunakyma-uudistuu---mobiilikaytto-helpottuu
Päivitys on vielä kesken osalla selaimista ja käyttäjistä, joten palvelu voi takkuilla, eikä uusi ketjunäkymä lataudu. Toivomme kärsivällisyyttä - päivitys etenee koko ajan ja huomattuja ongelmia korjataan.- Anonyymi
Hyvä jos tämä näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos tämä näkyy.
Kommentoi alkuperäiseen... ei toimi ollenkaan.
- Anonyymi
Kehitystiimi voisi vaihtaa tämän: "Kommentoi alkuperäiseen". Suomeksi sanotaan: kommentoi alkuperäistä, vaikka ihmiset nykyisin tunkevatkin illatiiviä virheellisesti joka paikkaan tähän tapaan: Hän teki kahteen otteluun kolme maalia. (Suomeksi: Hän teki kahdessa ottelussa kolme maalia.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitystiimi voisi vaihtaa tämän: "Kommentoi alkuperäiseen". Suomeksi sanotaan: kommentoi alkuperäistä, vaikka ihmiset nykyisin tunkevatkin illatiiviä virheellisesti joka paikkaan tähän tapaan: Hän teki kahteen otteluun kolme maalia. (Suomeksi: Hän teki kahdessa ottelussa kolme maalia.)
"Hän teki kahdessa ottelussa kolme maalia"
Hän teki siis yhteensä kuusi maalia. Melkonen Pukki....
- Anonyymi
Näkyy yksityisessä tilassa.
- Anonyymi
Mulla ongelmia aiheutti Canvas Defender. Nämä ilmeisesti käyttävät nyt canvas tietoa träkkäämiseen ja jos kyseinen lisäosa oli päällä niin keskustelu vilahti näkymättömiin.
Plussaa siitä, että ennen uudistusta kirjoitetut sodat - palstan viestit ylemmistä kategorioista pois siivoava uBlock - suodin tuntuu edelleen toimivan. - Anonyymi
Selasin aikaisemmin vanhalla Ubuntub Operalla 12.16, koska se liikkui ketterimmin palstoilla. Nyt on käytettävä JavaScriptiä, jotta saa näkyviin koska viesti on lähetetty, niin Opera kaatuu välittömästi.
Foxi liikkuu JavaScriptillä todella väsyneesti. - Anonyymi
Tyypillisiä linuxin ongelmia.
- Anonyymi
PDF tallenteet ovat päin persettä. Olen pitänyt tapana Raahaa ja Pudota tyylillä ottaa jokaisesta keskustelusta kopion joihin olen itse osallistunut. Nyt uudistus asemoi <li class="ThreadComments__CommentItem-hmks***"> elementit päin peetä.
Itseasiassa kaikki nämä uudistukset ovat huonontaneet normaalilla tietokoneella tapahtuvaa keskustelua, olen täysin varma että vastuunkantajat ovat asiasta täysin tietoisia. Nähtäväksi jää missä vaiheessa paljastuu se oikea syy näihin uudistuksiin, ei nämä uudistukset synny siitä tarpeesta, että parannettaisiin tai seurattaisiin niitä toiveita mitä suurin käyttäjä ryhmä toivoo, eikä niin ollen näillä narinoillakaan ole mitään vaikutusta, halutaan vain antaa mielikuva että käyttäjiä kuunnellaan.- Anonyymi
Lisään tähän vielä kuvan tuosta PDF-sivusta, joka oli aiemin hyvin vaikea eroittaa alkuperäisestä. Tällä hetkellä CSS-tiedostoissa mättää pahasti.
https://s0.gifyu.com/images/Valinta_096.png
- Anonyymi
Ei voi vastata kaikkiin ketjuihin, ei viestikenttä aktivoidu. Tämä näyttää toimivan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039