Lisääkö teidän

Kone tai puhelin ihan kummallisia sanoja ja jos et tarkista huolella tekstiä teksti voi olla aivan päin puuta niinkuin äsken korpikselle vastatessani, samoin korjaus hurahti aivan ..ties miksi.. olenkom laittanut teksti asetukset väärin vai..onko tämä joku tietokone versio..kännykästä kylläkin kirjoitan..

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Lilii4, sinulla on todennäköisesti käytössä ns. ennakoiva tekstinsyöttö, jolloin puhelin ikäänkuin arvaa, mitä olet kirjoittamassa. Ehkä saat jostain apua, jotta saat tämä pois päältä?

Omassa puhelimessani ennakoiva tekstinsyöttö löytyy Asetuksista kohdasta Yleiset ja Näppäimistö. Asetuksissa on usein myös hakukenttä, johon voit kirjoittaa esim. "ennakoiva". Toivottavasti saat asian kuntoon!

• Kiitos, ilm. näin on, olen muutaman kerran korjannut asetuksen, mutta kun välillä nollasin kaikki asetukset, jäi uudelleen tarkistamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3604
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      443
      3217
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      29
      2885
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1957
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1547
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      130
      1414
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1390
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      110
      1320
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1173
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      35
      1053
    Aihe