Nyt on sekava sivusto

Anonyymi

Onko tämä sitä ulkoasun uudistamista?
Vai onko mulla mennyt oma kone tyystin kippuralle.

Tosi sekavan ja hankalan tuntuisia ovat nyt keskustelupalstat.
Miksi piti taas mennä sorkkimaan ja tuhoamaan toimivaa systeemiä.
Taitaa olla loppulaukka menossa.

72

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oudolta kyllä vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Mitä tälle sivustolle on tapahtunut? Onpa outo uudistus!


    • Anonyymi

      Joop.

      Ulkoasua modernisoittu. Lopputuloksesta voi olla ihan mitä tahansa. Mun mielestä liian latku. Lähinnä sitä kuitenkin kaipais puurakennetta, siihen net ei suostu palaamaan.

      =DW=

    • Muuttui ainakin vihreämmäksi nykyajan suuntauksen mukaisesti.
      Ei tässä paljon muuta eroa huomaa ainakaan tälleen pöytäkoneella.
      No, peukun tilalle on tullut nuoli kohti taivasta.

    • Anonyymi

      Eikä ole kännykälläkään sen parempi, kuin ennenkään.

    • Nyt huomasin, että ikävästi poistunut uusien kommenttien reunasta se vihreä täplä, josta näki suoraan uusimmat kommentit. Nyt joutuu tarkastelemaan niitä himmeitä päivämääriä tai missä lukee himmeästi "tänään".

      Omat kommenttini läimöttävät vaaleanvihreällä pohjalla hyvin huomiota herättävästi, mutta mitä minä niillä, kun olen lukenut ne jo kirjoittaessani.

      Tai ehkä niillä on vielä kesken tämä uudistus?

      • Anonyymi

        No tuolla ylempänä on teksti jossa lukee "vanhemmat" ja siinä ruksi vieressä ja siitä kun klikkaa niin tulee sana uusimmat j


      • Anonyymi

        Minusta tämä platform on silmälle parempi, laajempi kenttä.
        Vihreä on rauhallinen väri.
        En tiedä kännykästä, koska käytän tablettia.
        Ette ole aina mukanani.
        Kontrasti mainoksiin on.

        Beng
        En ole tiennyt mitään vihreästä näppylästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuolla ylempänä on teksti jossa lukee "vanhemmat" ja siinä ruksi vieressä ja siitä kun klikkaa niin tulee sana uusimmat j

        No en minä näe vanhempia enkä isovanhempia siellä vaikka kuinka tiirailen.

        Onko se sitten vain kännykkäversiossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tämä platform on silmälle parempi, laajempi kenttä.
        Vihreä on rauhallinen väri.
        En tiedä kännykästä, koska käytän tablettia.
        Ette ole aina mukanani.
        Kontrasti mainoksiin on.

        Beng
        En ole tiennyt mitään vihreästä näppylästä.

        Näkyi siinä aikaisemmin ainakin pöytäkoneella se täplä kommentin oikeassa reunassa. Taisi olla vuorokauden ikäiset kommentit merkattu tai silleen.


      • Anonyymi

        Hae selaimestasi Etsi-toiminto. Kirjoita siihen "Tänään" ilman hipsuja, niin saat esiin vain tänään tulleet.
        Jos haluat nähdä tänään klo 10:n jälkeen tulleet, niin kirjoita hakukenttään "Tänään 1".
        Hakuun liittyvällä nuolella pääset selaamaan näitä.
        Vaatii ehkä vähän treenaamista ja tottumista.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No en minä näe vanhempia enkä isovanhempia siellä vaikka kuinka tiirailen.

        Onko se sitten vain kännykkäversiossa?

        Aloituksen jälkeen näkyy

        Vastaukset
        Vanhimmat

        Anonyymi
        Tänään 15:59


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen jälkeen näkyy

        Vastaukset
        Vanhimmat

        Anonyymi
        Tänään 15:59

        Sory, oli kirj vanhemmat, kun piti olla vanhimmat ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hae selaimestasi Etsi-toiminto. Kirjoita siihen "Tänään" ilman hipsuja, niin saat esiin vain tänään tulleet.
        Jos haluat nähdä tänään klo 10:n jälkeen tulleet, niin kirjoita hakukenttään "Tänään 1".
        Hakuun liittyvällä nuolella pääset selaamaan näitä.
        Vaatii ehkä vähän treenaamista ja tottumista.

        Nope.

        Hipsu? Eikös se ole hiiriperheen nuorimmainen?

        Nytpä kokeilin ilman sitaatteja (hipsuja?) ja arvaas mitä.
        Siihen rävähti vain auki kaikki Suomi24 kommentit kautta aikojen, joissa esiintyy sana Tänään. Mitään hakuun liittyvää nuolta siinä ei ole minun koneellani olemassakaan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Nope.

        Hipsu? Eikös se ole hiiriperheen nuorimmainen?

        Nytpä kokeilin ilman sitaatteja (hipsuja?) ja arvaas mitä.
        Siihen rävähti vain auki kaikki Suomi24 kommentit kautta aikojen, joissa esiintyy sana Tänään. Mitään hakuun liittyvää nuolta siinä ei ole minun koneellani olemassakaan.

        Tellu, mitä selainta käytät?

        Olet etsinyt Suomi24 Etsi-toiminnosta. Hyi...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Nope.

        Hipsu? Eikös se ole hiiriperheen nuorimmainen?

        Nytpä kokeilin ilman sitaatteja (hipsuja?) ja arvaas mitä.
        Siihen rävähti vain auki kaikki Suomi24 kommentit kautta aikojen, joissa esiintyy sana Tänään. Mitään hakuun liittyvää nuolta siinä ei ole minun koneellani olemassakaan.

        Etsivä-toimisto olisikin hyvä.
        Mitähän äänestä nuolella saa aikaiseksi? Ennenaikaiset vaalit?
        Voiko äänestyksen perua? Voiko tolkuttomasti äänestää itseään?

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen jälkeen näkyy

        Vastaukset
        Vanhimmat

        Anonyymi
        Tänään 15:59

        Aaaahh! Tuolla.
        Etsin liian ylhäältä. Kiits! Tattista tänks!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsivä-toimisto olisikin hyvä.
        Mitähän äänestä nuolella saa aikaiseksi? Ennenaikaiset vaalit?
        Voiko äänestyksen perua? Voiko tolkuttomasti äänestää itseään?

        Beng

        Kokeilin äänestää kommenttiisi persuja, mutta siihen tuli ykkönen.
        Minkähän puolueen kannattajaa minä nyt sitten vahingossa äänestin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Aaaahh! Tuolla.
        Etsin liian ylhäältä. Kiits! Tattista tänks!

        Tellu, liian ylhäältä? Nyt meni ohi hilseen....

        En muista, että missään selaimessa Etsi-toimintoa olisi valmiiksi näkyvissä vaan se täytyy hakea Asetuksista tai jostain. Tosin en tunne kaikkia maailman selaimia kaikissa puhelimissa, tableteissa, läppäreissä ja pöytiksissä, mutta se puute minulle suotakoon....

        Sen voi sitten siirtää yläpalkkiin, niin se on aina käytössä ja yhdellä klikillä avattavissa.



        Sen löytää eri selaimista eri paikasta, joten en pysty kertomaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellu, liian ylhäältä? Nyt meni ohi hilseen....

        En muista, että missään selaimessa Etsi-toimintoa olisi valmiiksi näkyvissä vaan se täytyy hakea Asetuksista tai jostain. Tosin en tunne kaikkia maailman selaimia kaikissa puhelimissa, tableteissa, läppäreissä ja pöytiksissä, mutta se puute minulle suotakoon....

        Sen voi sitten siirtää yläpalkkiin, niin se on aina käytössä ja yhdellä klikillä avattavissa.



        Sen löytää eri selaimista eri paikasta, joten en pysty kertomaan

        Chrome.
        Kyllä minä sen tiedän vanhastaan (Ctrl F).
        Mutta helpompihan tämä on, joka on heti tuossa aloituksen alapuolella, kun sen nyt vihdoin löysin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Chrome.
        Kyllä minä sen tiedän vanhastaan (Ctrl F).
        Mutta helpompihan tämä on, joka on heti tuossa aloituksen alapuolella, kun sen nyt vihdoin löysin.

        Tellu, minulla Firefoxissa ESR 52.8 vanhimmat/uusimmat toimii jännästi.
        Tänään aloitetussa ketjussa se antaa valita suosituimmat/uusimmat/vanhimmat eli näyttää kaikki samat samassa järjestyksessä kuin mitä ilman valintaakin.
        Eilen aloitetussa ketjussa se ei anna edes "valita" mitään. Vekkulia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellu, minulla Firefoxissa ESR 52.8 vanhimmat/uusimmat toimii jännästi.
        Tänään aloitetussa ketjussa se antaa valita suosituimmat/uusimmat/vanhimmat eli näyttää kaikki samat samassa järjestyksessä kuin mitä ilman valintaakin.
        Eilen aloitetussa ketjussa se ei anna edes "valita" mitään. Vekkulia.

        Siltikin kaipaan sitä täplää, mistä näki heti ketjua hiihättämällä, missä kohtaa ketjua se uusi on ja missä asiayhteydessä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Kokeilin äänestää kommenttiisi persuja, mutta siihen tuli ykkönen.
        Minkähän puolueen kannattajaa minä nyt sitten vahingossa äänestin.

        Kiitos. Meni miten sen nyt sanoisi, ettet kilahda. En sano. Mutten persu.
        Et sitten saa ääntäsi pois.

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Meni miten sen nyt sanoisi, ettet kilahda. En sano. Mutten persu.
        Et sitten saa ääntäsi pois.

        Beng

        No nyt kokeilin äänestää vasemmistolaisia, mutta taas tuli vaan se ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsivä-toimisto olisikin hyvä.
        Mitähän äänestä nuolella saa aikaiseksi? Ennenaikaiset vaalit?
        Voiko äänestyksen perua? Voiko tolkuttomasti äänestää itseään?

        Beng

        Äänestä nappula on vain hämäykseksi Putlerin trolleille.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No nyt kokeilin äänestää vasemmistolaisia, mutta taas tuli vaan se ykkönen.

        Kokeile, voitko äänestää uudestaan. Mä haluaisin nähdä.

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile, voitko äänestää uudestaan. Mä haluaisin nähdä.

        Beng

        Samaa ei käy äänestää kuin yhden kerran.
        Niin kai se on ollut aina; "Yksi mies, yksi ääni".


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Samaa ei käy äänestää kuin yhden kerran.
        Niin kai se on ollut aina; "Yksi mies, yksi ääni".

        Yksi mies yksi ääni, yksi nainen 0,8 ääntä.
        Naisen euro on 80 centtiä, edelleen.
        Hoitajamitoitus vain 0,7 ääntä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Samaa ei käy äänestää kuin yhden kerran.
        Niin kai se on ollut aina; "Yksi mies, yksi ääni".

        Minusta ääniä pitäisi voida antaa kuin euroviisuissa eli skaalan pitäisi olla laajempi. Ja pitäisi poistaa itsensä-äänestämismahdollisuus, vaikka olisi kuinka vakuuttunut asiastaan. Tai itsekehun pitäisi näkyä lilana.

        Beng


      • Anonyymi

        Kyllä Sinivalkoinen Suomi on parempi kuin mitäänsanomaton vihreä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ääniä pitäisi voida antaa kuin euroviisuissa eli skaalan pitäisi olla laajempi. Ja pitäisi poistaa itsensä-äänestämismahdollisuus, vaikka olisi kuinka vakuuttunut asiastaan. Tai itsekehun pitäisi näkyä lilana.

        Beng

        Silti jäisi jäljelle mahdollisuus äänestää itseään sillä toisella tai kolmannellakin omalla rekatullaan (joita ei ehkä muuhun käytäkään).
        Ja ainahan voisi itseään kehua maasta taivaisiin kirjallisesti Anonyyminä, kunhan muistaa ruksata tuon ruudun "Käytä nimimerkkiä Anonyymi", ettei käy niin köpelösti, että joutuu hädissään huutamaan, että hänen rekattu nikkinsä on kaapattu.
        Paljonhan täällä kehuu Anonyymit Anonyymejä. Kukas sen tietää (muut kuin kehuja itse), että onko kysymyksessä itsekehu vai ei.

        Ja mikäpä siinä, kehu vain itseäsi sinäkin. Ei liene säännöissä kiellettyä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Siltikin kaipaan sitä täplää, mistä näki heti ketjua hiihättämällä, missä kohtaa ketjua se uusi on ja missä asiayhteydessä.

        Olen kanssasi satasella samaa mieltä, "Tellukka". - Nm. Epäselvä esitys


    • Anonyymi

      Kyllä on hauskaa, joka kerta kun jotakin muuttuu/uudistuu, alkaa hirmuinen säätäminen, että kuis se ny tälleen.

      • Jotain hauskaahan sinullakin pitää olla.
        Taitaa elämäsi olla melko tylsää, jos hupikynnyksesi löytyy näin alhaalta.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Jotain hauskaahan sinullakin pitää olla.
        Taitaa elämäsi olla melko tylsää, jos hupikynnyksesi löytyy näin alhaalta.

        Tämä hauskuus liittyy vain palstaan, muu hauskuus löytyy kyllä muualta ja runsaimmissa määrin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä hauskuus liittyy vain palstaan, muu hauskuus löytyy kyllä muualta ja runsaimmissa määrin.

        Varmaan sinusta yhtä hauskaa, jos ei hauskempaakin katsoa, kuinka makaroonit hyppivät kattilassa, kun niitä keitetään.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Varmaan sinusta yhtä hauskaa, jos ei hauskempaakin katsoa, kuinka makaroonit hyppivät kattilassa, kun niitä keitetään.

        Vaikka sitten niin🤣


    • Anonyymi

      Aivan surkea tämäuudistus taas.
      Vanha oli paljon parempi.

    • Anonyymi

      Kaikkeen uuteen vie aikansa enenkuin tottuu lukemaan , vastaamaan ja komentoimaan palstalaisille ajatuksiaan,

      keikkeen lopulta totuu,
      palstojen ulkomoto on enenkin muuttunu, useamman kerran,
      aluksi aiheuttanu kovastiki ärtymystä,
      kun on tottunu sivustoon ja sen ulkonäköön
      ei enään niin kovasti ärsytäkkää,
      joten opetellaan taaaaaaasssss uutta vaikka se kyllä ensin ärsyttäääääää,,,

      • Anonyymi

        Liike suletu!
        Ei kanata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike suletu!
        Ei kanata.

        Tätä tämä maailma on, mihinkään ei olla tyytyväisiä.
        Totuushan on, palsta ja sana on vapaa, suomi24 tekee muutokset kuten lystää, kenelläkään ei ole oikeutta eikä lakia moittia tapahtunutta.
        Hävetkää perkeleet.


    • Anonyymi

      Eikä S24:n mukaan 48 v oo vielä täysi-ikäinen...aihealueeseen seksi!

    • Olen yleensä suhteellisen valmis uudistuksille, mutta tämä on suoraan sanottuna p.....stä!

      • Anonyymi

        ettepä osaa käyttää uutta alustaa häh häh hää. epävarmuus saa teidät pelokkaaksi ja kiukkuiseksi vaikka palsta on NYT erittäin yksinkertainen. helppo.


      • Minusta tässä näkee selvemmin, mihin kommenttiin vastaus on vaikkakin kaipailen silti sitä kunnon vanhaa hyvää puumallia, jossa keskustelu rönsyili.


    • En kyllä tykkää yhtään tästä uudistuksesta.

    • Anonyymi

      Vastaus katoaa hetkeksi, ennen kuin keksii miten sen saa kammettua ketjuun. Liian laimea. Entinen oli selkeämpi ja tälläinen vaalea vihreä on ilmeisesti turpeesta. Sininen oli selkeämpi. Eikä ole graafisestikaan hyvä. Vanhanaikainen. En tykkää.

      • Anonyymi

        En tykkää minäkään. Näyttää kuin tekstinkin tummuusastetta olisi haalennettu.
        Nuo toimintonäppäimet on kyllä tosi haaleet.

        On kuin harmaa- ja viherkaihit olisivat yhtäaikaa puhjenneet näkökenttään.

        Tuo on hyvä, että saa uusimmat kommentit ensimmäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää minäkään. Näyttää kuin tekstinkin tummuusastetta olisi haalennettu.
        Nuo toimintonäppäimet on kyllä tosi haaleet.

        On kuin harmaa- ja viherkaihit olisivat yhtäaikaa puhjenneet näkökenttään.

        Tuo on hyvä, että saa uusimmat kommentit ensimmäiseksi.

        Täytynee ostaa paremmat silmälasit. En oikein erota tekstiä kunnolla minäkään enää. Ei innosta kirjoittamaan. Toivottavasti ei jää pysyväksi. Entinen toimi paremmin, huoh.


    • Vihreästä väristä tuli heti mieleen keskustan apila, vihreä kampanjointi ilmaston puolesta

      • Pertikistäkin on tullut profiilikuvasta päätellen vihreä vaikka tuolla toisella palstalla kiisti vihreytensä.


    • Anonyymi

      Firefoxilla toimii paljon hitaammin kuin aikaisemmin ja etenee tökkimällä/viiveellä.
      Miten muilla?

      Vanhempi Operani 20 sivua S24 ja 20 muualla. Selain kaatui kokonaan sallimalla JavaScript S24:ssä.

    • Anonyymi

      No joo, yritetty naamakirjaa matkia......

      • Anonyymi

        Inhottaa kaikki sivun päälle tulevat palkit, kuten Moi, mahtavaa 4 cm vievä tila. En piruuttanikaan laita ok. Pitäisi senkin kanssa puuhastella. Sitten joku hellehattunainen haastaa voittamaan tonnin. Ärrrrssssyttttäääää.
        Sitten kirjoitin pitkät loitsut 0-vastauksia saaneeseen aloitukseen. Löysin sen ja jatkoin. Ja sitten tuo alapalkki esti lähettämisen. Ärrrrssssyttttääää.
        Nyt kahvia.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottaa kaikki sivun päälle tulevat palkit, kuten Moi, mahtavaa 4 cm vievä tila. En piruuttanikaan laita ok. Pitäisi senkin kanssa puuhastella. Sitten joku hellehattunainen haastaa voittamaan tonnin. Ärrrrssssyttttäääää.
        Sitten kirjoitin pitkät loitsut 0-vastauksia saaneeseen aloitukseen. Löysin sen ja jatkoin. Ja sitten tuo alapalkki esti lähettämisen. Ärrrrssssyttttääää.
        Nyt kahvia.

        Beng

        Jouluun mennessä sinustakin saapuu esiin suomi24 sujuva käyttäjä, jopa ilman kahvin tuomaa lepytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouluun mennessä sinustakin saapuu esiin suomi24 sujuva käyttäjä, jopa ilman kahvin tuomaa lepytystä.

        Ennusteesi on heikko.
        Aluksi kaikki meni hyvin.
        No, problem.
        Miksi pitäisi tyrkätä ok, kun kaikenlaista mainosta pukkaa ns. eli evästeeni on jo jossain, pilvet tietävät. Nyt 2. aamupalalle.

        Beng😈


    • Anonyymi

      Firefox toimii hiukan paremmin, kun hyväksyy google-analyticsin, jota ei aikaisemmin tarvinnut.

    • Anonyymi

      Just kun tottuu johonkin susteemiin niin eiku uusisksi vaan. Sekin ettei ole nimimerkkejä pänni vähän aikaa. Muutoksia muutosten vuoksi on älytöntä. Ei pitäisi parantaa sellaista mikä toimii. Vain sellaista mikä ei toimi. Tämä on vanhanaikaisen näköinen. Niinkun oltaisiin keskustan tai vihreiden sivuilla.

    • Anonyymi

      Hämmästyksen viitta laskeutui minuun. Melkein aloin tukehtuilemaan, yskääkin pukkas.
      Ihmettelin, että mihin mä oikeen oon tullut.
      Ehkä arvata saattanette, mitä mieltä minä olen tästä uudistuksesta.
      En pidä.
      En meinannut osata ees kommentoida, ku en tiennyt mitä-mä-nyt-sit-teen.
      Enkä oikeastaan vieläkään ole varma, koska tos alapuolella on "lähetä"-painike jossakin usvan keskellä. Kaiketi se ei meikäläisen nuolenkärjellä toimi.

      Muistaako kukaan sitä "Puu"-systeemiä? Kun palstalle oon tullut 50 palstalle siis, niin silloin oli tosi hyvä systeemi puunrunkoineen, kera oksineen. Että oli hyvä systeemi.
      Joskus olen lukenut, että muutama muukin olisi sen puun perään. Siitä on kyllä aikaa, mut mitä sitte.

      Tympeetä kun koko ajan muutetaan jotakin. Eikä koskaan tule semmosta tunnetta, että joo tääähän on hyvä.

      Huvituspuoli kirjoittamiseen hiipuu ainakin mulla.

      Heikunkeikku

      • Minusta tässä nyt ei niin mullistavia kirjoittamisen suhteen ole tapahtunut, että pitäisi itkemään pollahtaa.
        Ainakin minulla on säilynyt tällaisenaan tämä sama vanha näppäimistö, josta joutuu arvaamalla laittamaan kirjaimet, mutta kun puhaltaa enimmät pölyt pois, niin löytyy sieltä ne kirjaimetkin.

        "Kaikkeen tottuu, sanoi pässi kun päätä leikattiin".

        Sanonpa vain taas sen saman, mnkä kai muutaman kerran aikaisemminkin, että jos ei ole tytyväinen palstaan, sen malliin tai kirjoittajiin ja tyytymättömyys ilmenee siinä määrin, että tuntee kirjoitushalujensa menneen, niin onpa kiva olla aikuinen ja päättää ihan itse haluaako kirjoitella tänne vai ei. Ei pidä itseään pakottaa (kun ei kukaan muukaan pakota) tällaiseen vastoin tahtoaan.


      • Anonyymi

        Se on kun on immeisillä näkökyky mennyt.Meillä ei sentään tulvat ole vieneet konetta mennessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kun on immeisillä näkökyky mennyt.Meillä ei sentään tulvat ole vieneet konetta mennessään.

        Voin nyt vähä peruttaa,onhan tämä vähän OUTOA verraten ENTISEEN.


    • Anonyymi

      Tämä on sitä että jotkut tekevät töitä 9 euroa tunti.

      Itse olen kokenut uudistuksia ex pankeissa jotka ovat nollia (Ruotsissa)

    • Anonyymi

      Puu oli paras,’ näkyi kaikki yhtä aikaa.

      • Anonyymi

        Miks tää taas tarjoo käyttäjätunnusta nimimerkiks?
        Sama oli muistaakseni viime uudistuksessa. Persiilleen meni taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks tää taas tarjoo käyttäjätunnusta nimimerkiks?
        Sama oli muistaakseni viime uudistuksessa. Persiilleen meni taas.

        Melsetes pens pelseelleen lens
        autona pösö olis melko lösö
        venäjän lada ei mainetta kata
        Piste


    • Anonyymi

      Pää voi olla sekaisin jollain ,rolleilla...sehän on vaan HYVÄ!

    • Anonyymi

      On tässä jotain hyvääkin, nyt ei tarvitse selata koko ketjua läpi, vaan näkee uusimmat heti yhdellä napin painalluksella. Tosin keskustelu kahden jää pois, sillä ne uusimmat tulevat ylös tietämättä kenelle on vastattu. Ennen joutui etsimään koko ketjusta niitä vihreitä kolmioita. Saisi vain tuo uusimmat vaihtoehto jäädä päälle, ettei tarvisisi aina sitä valita erikseen.

      • Anonyymi

        Jotain hyvää, ei oo. Nyt vastaan mielestäni sulle, katsottava mihin sun ja mun viestit sijoittuu, jos kolmas kirjoittaja haluaa vastata jommalle kummalle.
        Nyt on helpompi vaihtaa leiriä näin sekavan systeemin tieltä


      • Anonyymi

        Kas vaan, pystyykin valkkaamaan ketjun väliin. (Olen tuo alempana vastaaja samainen)


    • Anonyymi

      Vanhanaikainen! Mainoksen mukaan ”uutuutena” reisitaskuhousut! Mistä ihmeestä ne pierasee näitä ”suunnittelijoita”?

      • Anonyymi

        No tässä minulle näyttäytyy nuori komea adonis Kalvin Cleinin kalsareissa, hipstereissä? ja sitten on omituisessa käsiseisonnassa pitkissä kalsareissa. Ja tämä ei ole iltapäiväunta.

        Beng


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe