Suomi24 on kehitellyt keskustelupalstoja. Olisi hyvä jatkaa!

Anonyymi

Palstoja on muokattu - voisivat jatkaa vielä vähän.

Äänestä-kohtiin olisi hyvä saada sekä plus- että miinus-merkit, koska olisi hyvä tietää onko jokin ikävä kannanotto yleisesti hyväksytty vai ei.

Jotkut eivät tarvitse kommenttia, vaan kannanotto riittäisi hyvin. Peukutus ylös tai alas ei olisi yhtään hassumpaa, ja yleinen mielipide voisi tulla helposti esille. Joskus se olisi todella hyväksi keskusteluketjulle ja
-aiheelle myös.

Mitä mieltä olette?
Miten asia olisi hyvä hoitaa?
Äänestää plussaa tai miinusta, peukutus, tai jokin parempi idea? Millainen?

Tahtoo lisää parannusta, pleaaaaaase!

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin peukuttaa, vaikka kirjoittelen ihan mielelläni kommenttejakin, kun olen tullut käymään.

      Peukku pystyyn tai ...

      • Anonyymi

        Anonyyminä teit aloituksen, joten et voi äänestää.
        Mielestäni riittää, kun sanallisesti kertoo, että on erimieltä ja perusteluin tai mitä ajatuksia muutoin teksti herätti.
        Iltapäivälehtien kommentteja voi käydä mielin määrin peukuttamassa, vaikkei kommentoisikaan.
        Isompi ongelma on kirjoittaja, joka vain nimittelee ja haukkuu ilman syvällisempää perustelua.
        Miten sellaisen saisi eliminoitua. Tulee mieleen ämmät kirkonkylän mäellä, kun jotain pitää olla hampaissa, muuten ei mene hyvin. Sellaiset reppanat voisivat opetella miettimään viidesti, ennen kuin töksäyttävät skeidaa palstalle.
        Eri mieltä saa olla a s i o i s t a.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyyminä teit aloituksen, joten et voi äänestää.
        Mielestäni riittää, kun sanallisesti kertoo, että on erimieltä ja perusteluin tai mitä ajatuksia muutoin teksti herätti.
        Iltapäivälehtien kommentteja voi käydä mielin määrin peukuttamassa, vaikkei kommentoisikaan.
        Isompi ongelma on kirjoittaja, joka vain nimittelee ja haukkuu ilman syvällisempää perustelua.
        Miten sellaisen saisi eliminoitua. Tulee mieleen ämmät kirkonkylän mäellä, kun jotain pitää olla hampaissa, muuten ei mene hyvin. Sellaiset reppanat voisivat opetella miettimään viidesti, ennen kuin töksäyttävät skeidaa palstalle.
        Eri mieltä saa olla a s i o i s t a.

        Beng

        Lisäys: itsensä äänestäminen pitäisi eliminoida. Se on vähän läpinäkyvää. Kiusallistakin.
        Vaaleissa voi.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: itsensä äänestäminen pitäisi eliminoida. Se on vähän läpinäkyvää. Kiusallistakin.
        Vaaleissa voi.

        Beng

        Tietääkseni täällä on ollut plus-miinus peukuttaminen olemassa. Mutta se oli revennyt aivan vallattomaksi ja kiusanteoksi, joten suomi24 lopettanut sen, joskus.

        Voin ymmärtää ja kuvitella; annetaanpa hankalalle potilaalle sata miinuspeukkua jne.

        Ei mitään järkeä palauttaa moista. Itse asiassa lapsellinen on jo facebookissa oleva tykkää nänni. Miksi se on tuotu tänne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni täällä on ollut plus-miinus peukuttaminen olemassa. Mutta se oli revennyt aivan vallattomaksi ja kiusanteoksi, joten suomi24 lopettanut sen, joskus.

        Voin ymmärtää ja kuvitella; annetaanpa hankalalle potilaalle sata miinuspeukkua jne.

        Ei mitään järkeä palauttaa moista. Itse asiassa lapsellinen on jo facebookissa oleva tykkää nänni. Miksi se on tuotu tänne?

        "Anonyymi"

        Muista nyt kuitenkin että kaikki Peukut ovat ansaittuja.
        Kunhan eivät ole itselleen tehtyjä.
        Muista myös että peukkuja saa myös itse-tehdyillä kommenteilla.
        Jopa asenteilla.

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Muista nyt kuitenkin että kaikki Peukut ovat ansaittuja.
        Kunhan eivät ole itselleen tehtyjä.
        Muista myös että peukkuja saa myös itse-tehdyillä kommenteilla.
        Jopa asenteilla.

        H.

        Ihanko kirjoitit tuon käs' sydämellä vai sormet ristissä selän takana.
        Beng - suuri epäilijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko kirjoitit tuon käs' sydämellä vai sormet ristissä selän takana.
        Beng - suuri epäilijä

        Kyllä hunksi tietää; rötöspeukut kiikkiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko kirjoitit tuon käs' sydämellä vai sormet ristissä selän takana.
        Beng - suuri epäilijä

        "Anonyymi"

        Hän on hyvä ja lukee saamani kommentit vuosien varrelta, tarkastaen peukut niissä.
        Perusteellisesti tehtynä saa hän vastauksen aprikointiinsa.

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Hän on hyvä ja lukee saamani kommentit vuosien varrelta, tarkastaen peukut niissä.
        Perusteellisesti tehtynä saa hän vastauksen aprikointiinsa.

        H.

        Miks' hän hänittelee?
        En minä jaksa plärätä männävuotisia, saa vielä tikkuja silmiinsä.
        Erittäin vahvaa uskoakinmtarvittaisiin.
        Beng👀


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Muista nyt kuitenkin että kaikki Peukut ovat ansaittuja.
        Kunhan eivät ole itselleen tehtyjä.
        Muista myös että peukkuja saa myös itse-tehdyillä kommenteilla.
        Jopa asenteilla.

        H.

        Vielä tähän: pitää olla tasa-arvoista tuo äänenanto.
        Rekisteröityneet ovat kuin kansalaisia ja muut ulkojäseniä.
        Det är fel just det där.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä tähän: pitää olla tasa-arvoista tuo äänenanto.
        Rekisteröityneet ovat kuin kansalaisia ja muut ulkojäseniä.
        Det är fel just det där.
        Beng

        Äänestäminen tulisi olla kaikille. Jo nyt on sallittava JavaScript ja evästeet, joten tuplaäänestäminen olisi helposti estettävissä.
        Tosin se voisi olla kiusallista Allerille, kun näkyisi kuinka vähän jengiä nykyään näillä palstoilla on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäminen tulisi olla kaikille. Jo nyt on sallittava JavaScript ja evästeet, joten tuplaäänestäminen olisi helposti estettävissä.
        Tosin se voisi olla kiusallista Allerille, kun näkyisi kuinka vähän jengiä nykyään näillä palstoilla on.

        On se äänestäminen sinullekin.
        Eihän se ole muuta kuin rekkautua.


    • Peukuttaminen olisi mielestäni ihan mukava, kannanoton ilmaiseva toimintamalli keskustelupalstoilla. Sitä käytetään Facebookissa välillä paljonkin. - Tietää, että oma päivitys on tullut huomatuksi ja saa tietää, millaisia ajatuksia se on ihmisissä herättänyt.

      Kontaktitkin voivat tarjota monenlaista hyvää, varsinkin yksinäisiksi itsensä tunteville.

      • Anonyymi

        Nyt voi antaa vain pisteitä, mutta ei sitä punaista peukkua, jolla voisi osoittaa, että en hyväksy kirjoitustasi. Siis takaisin se peukku, tai vaikka nuoletkin, joista olisi myös nuolia alaspäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voi antaa vain pisteitä, mutta ei sitä punaista peukkua, jolla voisi osoittaa, että en hyväksy kirjoitustasi. Siis takaisin se peukku, tai vaikka nuoletkin, joista olisi myös nuolia alaspäin.

        Aikaisemmin oli ne miinukset, jotka taisivat vähentää plussia (?). Sitten tuli ylä-ja alapeukut.

        Minun käyttööni se punainen peukku oli aivan turha, sillä en niin huonoa kommenttia ole nähnytkään, että olisin alaspäin laittanut peukkua.
        Yläpeukkua laitoin useinkin, kun olin samaa mieltä kuin kommentoija ja minulta se tarkoitti samaa kuin "komppaan" tai " täysin samaa mieltä" tai "hyvin kirjoitettu" tarvitsematta sitä mainita erikseen, jos ei muuta lisättävää tuntunut olevan ja joskus siltikin.

        Nykyisin minusta tuo nuoli ylöspäin on sama kuin yläpeukku. Vähän terävämpi peukalonpää vain. Olisiko kynsi, tai? Numero senkin entisen peukun viereen muistaakseni tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voi antaa vain pisteitä, mutta ei sitä punaista peukkua, jolla voisi osoittaa, että en hyväksy kirjoitustasi. Siis takaisin se peukku, tai vaikka nuoletkin, joista olisi myös nuolia alaspäin.

        Onhan sinulla kirjoitustaito. Kandee ylläpitää sitä.
        Kirjoittamalla pääsee kirjoitusvirheistäkin, kone se vaan täydentää ännällä tai ämmällä.

        Beng


    • Eri-väriset Peukalot sopisivat ihan hyvin.
      Pelkkä numeron kasvattaminen ei kerro mistään mitään.
      Lieneekö saman-lainen asenteen-osoitus kun Sinisen muuttaminen Vihreään.
      Seuraavassa "kehityksessä" taitaa väritys olla Sateenkaarinen.
      Silleen seksuaali-vammainen.

      H.

      • ...Suomen-lipun sinisen muuttaminen

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        ...Suomen-lipun sinisen muuttaminen

        H.

        Ompa sulla murhetta kerrakseen.
        Miten pääset tämän yli?
        💅
        Beng pitkäkyntinen


    • En tykkää tästä muutoksesta,
      muutos on tehnyt palstan ulkoasusta epäselvemmän ja sekavamman.

      Laatikoiden rajaus on sekava, ja liian hento, nurkassa oleva nuolen tapainen mutka ei ohjaa mihinkään kun se on joka laatikossa.
      Mielestäni sitä ei tarvita kuin vain kommenttien kommenteissa jne ketjuissa.

      Anonyymeistäkin on tullut eriarvoisia kun välillä lihavoidaan ja sitten ei lihavoida,
      lihavointi sotkee entisestään.

      Mutta, kaiken kaikkiaan kyllä mulle passaa, tälläänpä kommenttini aloituksen hännänhuipuksi, se on ainakin selkeää, tosin en ole vielä löytänyt pistettä mistä painamalla pääsen aina sinne viimeiseen, kun ei jaksa kelailla...ehkä joskus senkin löydän.

      • Hakusessa se minullakin oli aluksi, että miten sen uusimman kommentin löytää.

        Rautalangasta sitä minulle väännettiin, kunnes, joku laittoi kopion, mistä valitsemalla se löytyy.
        Tuossa ketjun ensimmäisen kommentin yläpuolella oikealla lukee sinisellä "vanhimmat" ja sitä painamalla tulee valittavaksi "uusimmat" tai jotain muuta siinä vielä on myös mitä valita.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Hakusessa se minullakin oli aluksi, että miten sen uusimman kommentin löytää.

        Rautalangasta sitä minulle väännettiin, kunnes, joku laittoi kopion, mistä valitsemalla se löytyy.
        Tuossa ketjun ensimmäisen kommentin yläpuolella oikealla lukee sinisellä "vanhimmat" ja sitä painamalla tulee valittavaksi "uusimmat" tai jotain muuta siinä vielä on myös mitä valita.

        Kokeilin sitä 400 viestin ketjuun, niin sain viestit alkaen 10.8. Jesssss!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin sitä 400 viestin ketjuun, niin sain viestit alkaen 10.8. Jesssss!

        En tiedä minkälaisilla höpölaitteilla te räpläätte.

        Olen siinä etuoikeutettu, että minulla on kunnon rehellinen pöytäkone ja näppäimistö.
        Kun painan nappulaa End, niin olen ketjun lopussa yhdessä hujauksessa, olipa kuinka pitkä ketju hyvänsä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Hakusessa se minullakin oli aluksi, että miten sen uusimman kommentin löytää.

        Rautalangasta sitä minulle väännettiin, kunnes, joku laittoi kopion, mistä valitsemalla se löytyy.
        Tuossa ketjun ensimmäisen kommentin yläpuolella oikealla lukee sinisellä "vanhimmat" ja sitä painamalla tulee valittavaksi "uusimmat" tai jotain muuta siinä vielä on myös mitä valita.

        Ei näy minulla.
        Miten ja mistä voisin sen mallin löytää?

        Apuva pyytäjä


    • Hei kaikki, onpa kiinnostava keskustelu! Miinusäänet ovat tulossa palveluun, ja vastaisuudessa riittävä määrä miinuksia voisi piilottaa kommentin. Plusäänet vaikuttavat kommenttien järjestykseen: voit valita Suosituimmat, niin näet eniten ääniä saaneet kommentit. Äänestäminen on käytettävissä vain rekisteröityneille käyttäjille.

      Toistaiseksi Uusimmat näyttää vain uusimmat 1. tason vastaukset, ts. vastaukset aloitusviestiin. Ominaisuutta kehitetään niin, että myös vastaukset, joihin on tullut kommentteja, nousevat Uusimmat-valinnalla. Myös Uusi-merkintä tuodaan myös uuteen näkymään, jolloin vuorokautta uudemmat viestit on helppo erottaa vanhoista ketjuista.

      • Anonyymi

        Surkea idea.

        Siis se ihan ok, jos miinusetkin ois, ei tosin itteä lotkauta. Mutta älkää nyt missään tapauksessa tehkö tota miinustuspoistoa. Trolli, pari saa minkä tahansa kommentin katoamaan. Siis ihan surkea idea. Jos jotain ip-tunnisteita tms, ne helppo kiertää, senkun vaan miinustelee.

        =DW=


      • Anonyymi

        Ette ole aikuisen tosissanne. Eihän tämä mikään peli ole.
        Kyse kait on keskustelupalstasta.
        Ei henkilöiden haukkuminen, vaikka tuosta ominaisuudesta joidenkin on vaikea päästä eroon.
        Ilmiannoillahan on poistettu asiattomuudet, sillä niitäkin piisaa ja kunpa reagoisitte.
        Muutoin, onpa puuhaa ts. näpertelyä siellä kehittelyssä.
        Tapahtuuko kehitystä on toinen juttu.
        Todennäköisempää, että muuttuu sabotoinniksi.
        Eikö kiinnostaisi ottaa ohikulkijoiden peukut. Vrt iltapäivälehdet.
        Minähän en kiristämällä rekisteröidy.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette ole aikuisen tosissanne. Eihän tämä mikään peli ole.
        Kyse kait on keskustelupalstasta.
        Ei henkilöiden haukkuminen, vaikka tuosta ominaisuudesta joidenkin on vaikea päästä eroon.
        Ilmiannoillahan on poistettu asiattomuudet, sillä niitäkin piisaa ja kunpa reagoisitte.
        Muutoin, onpa puuhaa ts. näpertelyä siellä kehittelyssä.
        Tapahtuuko kehitystä on toinen juttu.
        Todennäköisempää, että muuttuu sabotoinniksi.
        Eikö kiinnostaisi ottaa ohikulkijoiden peukut. Vrt iltapäivälehdet.
        Minähän en kiristämällä rekisteröidy.

        Beng

        Sivusta.

        Meitsillä rekisteröity nimimerkki voimassa, vuodelta 2001 asti. En käytä sitä, koska veetuttaa toi pakottamisen koittaminen rekisteröinteihin. Tulin joskus aikoinaan tulokseen, parempi kirjoittaa anonyyminä, se kuitenkin anonyyninpää, kuin rekisteröitynä kirjoittaminen. Kun jotenkin anonyymiteetti on yks netin suurista voimavaroista, lisää sananvapautta, ei henkilöidy niin pahasti.

        Noh, joku ihmettelee tota tagia, mitä käytän, siinpä ihmetelkööt, oma asiani. "tutut tuntee, muista ei väliä".

        Joillain foorumeilla joskus käytän kertakäyttö rekisteröitymisiä. Enimmäkseen kirjoitan ainoastaan palstoille, joissa rekisteröitymistä ei vaadita, esim. monet lehdet.

        Yrittäähän net täälläkin rekisteröitymispakkoa, ei tulisi toimimaan. Vähätkin käyttäjät häipyisivät. Peukutushommelit mun mielestä jotenkin lapsellisia.

        =DW=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta.

        Meitsillä rekisteröity nimimerkki voimassa, vuodelta 2001 asti. En käytä sitä, koska veetuttaa toi pakottamisen koittaminen rekisteröinteihin. Tulin joskus aikoinaan tulokseen, parempi kirjoittaa anonyyminä, se kuitenkin anonyyninpää, kuin rekisteröitynä kirjoittaminen. Kun jotenkin anonyymiteetti on yks netin suurista voimavaroista, lisää sananvapautta, ei henkilöidy niin pahasti.

        Noh, joku ihmettelee tota tagia, mitä käytän, siinpä ihmetelkööt, oma asiani. "tutut tuntee, muista ei väliä".

        Joillain foorumeilla joskus käytän kertakäyttö rekisteröitymisiä. Enimmäkseen kirjoitan ainoastaan palstoille, joissa rekisteröitymistä ei vaadita, esim. monet lehdet.

        Yrittäähän net täälläkin rekisteröitymispakkoa, ei tulisi toimimaan. Vähätkin käyttäjät häipyisivät. Peukutushommelit mun mielestä jotenkin lapsellisia.

        =DW=

        Aika samoin.
        Minusta on mukava, kun laitat tagin. Se on omin ehdoin personoitumista, vapaasti ja just ok.

        Beng
        Tätä olen käyttänyt pitkään, mitä välillä leikin Minniä, (mistä joku jaksoi kilahtaa, ehkä pohjimmiltaan enämpi itelleen, kun meni viikkoja tajuta, kunnes....)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Surkea idea.

        Siis se ihan ok, jos miinusetkin ois, ei tosin itteä lotkauta. Mutta älkää nyt missään tapauksessa tehkö tota miinustuspoistoa. Trolli, pari saa minkä tahansa kommentin katoamaan. Siis ihan surkea idea. Jos jotain ip-tunnisteita tms, ne helppo kiertää, senkun vaan miinustelee.

        =DW=

        Ei sitä kommenttien miinustamalla poistamista missään nimessä ainakaan nyt, kun näyttää olevan mahdollista saman kirjoittelijan hankkia itselleen vaikka kuinka monta rekattua nikkiä saman aikaisesti.

        Se, jolla eniten rekattuja nikkejä, niin hänellä on silloin valta kaikkien yli ja päättää kenen hänen inhokkinsa kommentit häipyvät alta ajan.


    • Anonyymi

      Minulla yli 20 rekisteröityä nimeä. Niistä yhtäkään en käytä keskusteluihin. Ovat sähköposti niminä eri tarkoituksia varten. Eli olen ja pysyn alias anonyymi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe