Euroopan investointipankin varapääjohtaja Alexander Stubb
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/900a08b2-124f-4570-9865-ad9e9fc14e17
yksi suurimmista puhalluksista ellei suurin:
9
61
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä puoluetta aloittaja edustaa voin ehkä vastata, et todennäköisesti kokoomukselainen.
Suomen ja Ruotsin kieli-ihmisten yhteen-lasku kertoo että Eurooppalaisittainkin koulussa on erittäin hyvä opetella Ruotsin-kieli hyvin.
H.- Anonyymi
voi kauhia,, stubillahan oli lyhyt matikka taisi jopa reputtaa siinä,
kuinka stuppi pärjää tehtävässä,
hulestuttavaa,- Anonyymi
Mitä hän konkreettisesti tekee? Lyhyestä matikasta A, tollasessa virassa!!!! Hei haallooo!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän konkreettisesti tekee? Lyhyestä matikasta A, tollasessa virassa!!!! Hei haallooo!!
Tosiaan kuka tietää mikä on Stubin työ?
- Anonyymi
Hö.
Lähinnä ruotsin ongelma. Niillä ei ole oma heebo valittuna, jonkunhn niitäkin hommi tehdä. Ei tollaseen hommaan voi kortistosta ketään ottaa tuuraamaan. Kyse muutaman kuukauden jatkosta, siksi aikaa, että svedut saavat omat asiansa järjestymään.
Mik teitä ihmisiä riivaa, ain vaan trollauksia ties mistä ihmisistä? Ettehän te edes kirjoita itse asiasta yhtään mitään, haukutte vaan jotakuta. Perseitten puoluetoimistostako kirjoitatte?
=DW=Suomen ja Ruotsin kieli-ihmisten yhteen-lasku kertoo että Eurooppalaisittainkin koulussa on erittäin hyvä opetella Ruotsin-kieli hyvin.
H.
Jonkin aikaa poissa..........
Minäkään en ymmärrä , miksi Aleksander Stubb on joillekin punainen vaate.
Jos ei onnistunut 30v sitten yo matikassa, on moninkertaisesti paikannut sen muilla opinnoilla,. Miksi hänen pitäisi todistaa osaamistaan / pätevyyttään / kielitaitoaan / kansainvälisiä kontaktejaan - uudestaan ja uudestaan.
SIIS; kielitaito, ruotsi, suomi, englanti, ranska, saksa
valtiotieteen tohtori, ym
"kun aloittajalla on vara arvostella noin kovilla argumenteilla, ehkäpä joku muukin täällä haluaa faktoja"- Anonyymi
sori, stubi vaikutti vaan ministerin tehävässä oudolta,
prosentitki meni sekasi, 10% oliki 90 %
puhe oli yli-puhumista, tuli vaikutelma kuin liiottelisi asiaa,
siinä syy miksi tavikset ihmiset eivät ole ihastuneita stubiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752