Alkaa niin ärsyttämään!

Anonyymi

Kohta ei kyllä huvita näitä sivuja avata. Joka kerta pitää aloituksen teksti isontaa erikseen. Miksi se ei pysy sen kokoisena, kuin esimerkiksi vastaukset??
Tätä oon täällä nyt kyselly sata kertaa, mutta vastausta ei vain tule!

9

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastausten väliin tupataan myös S24 mainoksia rikkomaan keskustelua. Miksi??

      • Hei, Suomi24-palvelu on mainosrahoitteinen, koska sen käyttö on ilmaista. Ikävä kyllä emme voi luopua mainonnasta, vaikka se tuntuu monia ärsyttävän. Kehitämme mainonnan toimivuutta koko ajan, jotta se ei vaikuttaisi keskustelujen latautumisnopeuteen tai toimivuuteen, ja näytettävät mainokset olisivat käyttäjille mahdollisimman olennaisia.


      • Anonyymi
        Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:

        Hei, Suomi24-palvelu on mainosrahoitteinen, koska sen käyttö on ilmaista. Ikävä kyllä emme voi luopua mainonnasta, vaikka se tuntuu monia ärsyttävän. Kehitämme mainonnan toimivuutta koko ajan, jotta se ei vaikuttaisi keskustelujen latautumisnopeuteen tai toimivuuteen, ja näytettävät mainokset olisivat käyttäjille mahdollisimman olennaisia.

        Miksi muutes noita S24 mainoksia ei ollut aiemmalla systeemillä? Käytän Braven mainosestoa, mutta näitä mainoksia se ei nyt pysty estämään.
        Ymmärrän kyllä, että mainontaa tarvii, mutta onko ne pakko tupata keskustelujen väliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muutes noita S24 mainoksia ei ollut aiemmalla systeemillä? Käytän Braven mainosestoa, mutta näitä mainoksia se ei nyt pysty estämään.
        Ymmärrän kyllä, että mainontaa tarvii, mutta onko ne pakko tupata keskustelujen väliin?

        Mainoksia ei tarvisi kyllä lykätä vastausten väliin. Kun siis vastaa jollekulle, niin siinä välissä sitten S24- mainos!! Vähän kannattais miettiä sivun mukavuutta.


    • Hei, kertoisitko vielä tarkemmin, millä laitteella ja selaimella käytät palvelua, ja miten suurennat tekstiä (esim. puhelimen asetuksista, zoomaamalla, jollain muulla tavalla)?

      Tutkimme asiaa, mutta meidän pitäisi saada se toistettua, mikä ei ikävä kyllä ole vielä onnistunut.

      • Anonyymi

        Samsung Android. Olen säätänyt asetuksista tuon tekstin koon.
        Toimii muulla sivustoilla mainiosti, mutta täällä aloituksen viesti on pienellä tekstillä ja vastaukset isommalla. Saan aloituksrn tekstin isommaksi, kun ensin avaan koko aloituksen ja näppään sen jälkeen tuota aloituksen alalaidan oikealta puolelta, missä on tuota kohta vanhimmat ym..Tuon jutun tekemällä aloituksen teksti suurenee. Ihan vahingossa tuon keksin, kun suivaantuneena painelin eri kohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samsung Android. Olen säätänyt asetuksista tuon tekstin koon.
        Toimii muulla sivustoilla mainiosti, mutta täällä aloituksen viesti on pienellä tekstillä ja vastaukset isommalla. Saan aloituksrn tekstin isommaksi, kun ensin avaan koko aloituksen ja näppään sen jälkeen tuota aloituksen alalaidan oikealta puolelta, missä on tuota kohta vanhimmat ym..Tuon jutun tekemällä aloituksen teksti suurenee. Ihan vahingossa tuon keksin, kun suivaantuneena painelin eri kohtia.

        Huomioin tuon, että jos olen aiemmin aloituksen tekstin suurentanut tuolla systeemillä, niin välillä riittää kun näppäsee vain koko aloitusviestin auki.

        Tuo aloitus saisi olla valmiiksi heti kokonaisena ilman, että joutuu avaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomioin tuon, että jos olen aiemmin aloituksen tekstin suurentanut tuolla systeemillä, niin välillä riittää kun näppäsee vain koko aloitusviestin auki.

        Tuo aloitus saisi olla valmiiksi heti kokonaisena ilman, että joutuu avaamaan.

        Unohtui tuo, että puhelimessa on tuo Brave mainostenestosovellus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui tuo, että puhelimessa on tuo Brave mainostenestosovellus.

        Tuleekohan tähän asiaan korjausta? Olisi kiva avata ja lukea aloitus heti isommalla tekstillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe