Ha ha joka vaihtaa suomessa rahaa oi pojat !

Suomessa vaihtavilla on kurssi kohillaan... Kuuluisasta keltaisesta saat
30 ja risat pateja eurolla. Turvallisesti pankeista kait alle 30 turvapatia ??
Visalla Thaimaan automaatista varmasti alle 30 turvabatia...

Pakilliset antaa sentään 32 ja risat vielää... No Jos on varaa juoda suomessa,
niin on varaa juoda Thaimaassa viikko... Mutta ei pitempään..! No tuskin suomen
Baari-pojat ja tytöt edes Thaimaahan pääsee.

32

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten patin kurssi vaikuttaa aloittajan elämään..??
      Suomessa euroilla maksetaan.

• 33,53 mitä sitten tuollaista se on ollut jo kuukausia

• 33,53 on tilivaluuttakurssi ja säää tarvit Thaikkutilin ... Mulla on Kasikorn.
        Muuten säää menet vaihtamaan rahaa ja säää saat vain Thaikuissa 32 ja risat.
        Suomessa säää saat todella vähän jotain 30 ja risat keltasesta ja Turvabateja
        pankeista suomessa tasan tarkkaan alle 30 turvabatia eurolla.

Jos venaat liksaa Thaimaahan... ja nostat visalla ATM:stä säää saat todella
        kauhean vähän yhellä eurolla ... ties vaikka jää 26 batiin. Silloin se tulee
        todella kalliiksi käydä vaikka Lasulla syömässä ja ottaa singha.

Kivaa joulun odotusta näin Batin kanssa ...

• Anonyymi
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

33,53 on tilivaluuttakurssi ja säää tarvit Thaikkutilin ... Mulla on Kasikorn.

Todella köyhä, jos kaljan muutaman sentin hintaero helauttaa elämän! Jos sun pitää kysyä hintaa, sulla ei ole siihen varaa!

• Pattayalainenmyös kirjoitti:

33,53 on tilivaluuttakurssi ja säää tarvit Thaikkutilin ... Mulla on Kasikorn.

tuo on kyllä ihan virallinen kurssi, Pankeilla on omansa, jokaisella... Jos haluat saada hyvällä kurssilla laita massi liikenteeseen tranferwise nimisellä palvelulla, vai mitä tapsa.

• Anonyymi kirjoitti:

Todella köyhä, jos kaljan muutaman sentin hintaero helauttaa elämän! Jos sun pitää kysyä hintaa, sulla ei ole siihen varaa!

Älä viitsi... jos säää tulet Pattayalle, niin keskitason kaveri on ainakin
        yhen kuukauen mitä mitä ilman viisumilla pääsee ja toista kuukautta
        ei heikko kaveri edes voi kuvitella olevansa Thaimaassa, että kävisi
        lentämässä tai pitkittämässä visaansa toisessa maassa.

Kysytäänkö nyt, että mitä merkitystä on yhden kaljan hinnalla uudestaan?
        Täriseekö jalat, kun tulet ilman paluulippu Thaimaahan tai onko pokkaa
        ottaa paluu vaikka kahen tai kolmen kuukauden päähän ja sanoa finnairille,
        että kato lompsaa ... Pelkäätkö, että et pääse koneeseen vai ... ?
        Näytä lenkkareita ja sano, että näillä vaikka kävelee Cambodiaan jos siltä
        tuntuu, että vielä on jalkineessa varaa. Mää luulen, että silloin ei edes
        kannata haista oluelle... ! Mutta lennä toki muulla.

• Pattayalainenmyös kirjoitti:

Älä viitsi... jos säää tulet Pattayalle, niin keskitason kaveri on ainakin
        yhen kuukauen mitä mitä ilman viisumilla pääsee ja toista kuukautta
        ei heikko kaveri edes voi kuvitella olevansa Thaimaassa, että kävisi
        lentämässä tai pitkittämässä visaansa toisessa maassa.

Kysytäänkö nyt, että mitä merkitystä on yhden kaljan hinnalla uudestaan?
        Täriseekö jalat, kun tulet ilman paluulippu Thaimaahan tai onko pokkaa
        ottaa paluu vaikka kahen tai kolmen kuukauden päähän ja sanoa finnairille,
        että kato lompsaa ... Pelkäätkö, että et pääse koneeseen vai ... ?
        Näytä lenkkareita ja sano, että näillä vaikka kävelee Cambodiaan jos siltä
        tuntuu, että vielä on jalkineessa varaa. Mää luulen, että silloin ei edes
        kannata haista oluelle... ! Mutta lennä toki muulla.

Vaihteeeksi mukaavaa joskin hieman sekavaa kerrontaa, eikä aina sitä vuokramorsian skeidaa ,

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minua tuo muutama paatero heiluttaa kurssi oli parhaimmillaan 46 nyt 33 laske paljon sinun kelan tuet laskisivat jos vastaava prosenttiosuus sinun toimeentulotuesta otetaan pois.

• Anonyymi
        Numball kirjoitti:

Kyllä minua tuo muutama paatero heiluttaa kurssi oli parhaimmillaan 46 nyt 33 laske paljon sinun kelan tuet laskisivat jos vastaava prosenttiosuus sinun toimeentulotuesta otetaan pois.

Köyhää se heiluttelee.
        Balli, maksele vaan euroilla kun suomessa olet.

• Numball kirjoitti:

Jos juot kymmen olutta tai mehua vuorokaudessa, niin kyllä se tuntuu.
        Jos Tyttö juo vielä toiset, niin kyllä se tuntuu... Jos olet Thaimaassa
        vaikka sata päivää, niin kyllä se tuntuu...

Helposti menee Pattayalla 100 euroa illassa, että siitä voi laskea.
        Katso kuinka nopeasti sä juot 4 tai viis olutta... Tunnissa. Sitten vähän
        vauhti hiljenee ... mutta niitä menee.. Aamulla tyttö kysyy, että hani I am hungry?
        Kyllä siinä vaiheessa silmät aukeaa hyvinkin nopeasti...!!!

• Anonyymi
        Numball kirjoitti:

Eipä tuollainen minimaalinen prosenttiosuuden leikkaus mun eläkkeestäni siirrä minua ulos hyvätuloisten joukosta ;-)

• Anonyymi
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

Jos juot kymmen olutta tai mehua vuorokaudessa, niin kyllä se tuntuu.
        Jos Tyttö juo vielä toiset, niin kyllä se tuntuu... Jos olet Thaimaassa
        vaikka sata päivää, niin kyllä se tuntuu...

Helposti menee Pattayalla 100 euroa illassa, että siitä voi laskea.
        Katso kuinka nopeasti sä juot 4 tai viis olutta... Tunnissa. Sitten vähän
        vauhti hiljenee ... mutta niitä menee.. Aamulla tyttö kysyy, että hani I am hungry?
        Kyllä siinä vaiheessa silmät aukeaa hyvinkin nopeasti...!!!

Siinähän tulikin pähkinänkuoressa kaikki Pattayan aktiviteetit, joita palstalaiset käyttää.

• Anonyymi
        Numball kirjoitti:

2003 euro oli 51,5 patia. Kahden viikon lomia tehtiin silloin 1500 eurolla vaikka golfattiin. Nykyään 5000 euroa kuukaudessa eli 2500 euroa kaksi viikkoa. Prosentuaalinen muutos on suoraa seurausta euron vajoamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2003 euro oli 51,5 patia. Kahden viikon lomia tehtiin silloin 1500 eurolla vaikka golfattiin. Nykyään 5000 euroa kuukaudessa eli 2500 euroa kaksi viikkoa. Prosentuaalinen muutos on suoraa seurausta euron vajoamisesta.

Taikka siitä, että vanha lerppa maksaa potenssilääkkeistä ja tytöistä paljon enempi, kuin muistojen kultaamassa eilisessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuollainen minimaalinen prosenttiosuuden leikkaus mun eläkkeestäni siirrä minua ulos hyvätuloisten joukosta ;-)

Minimaalinen prosenttiosuus, mikä helvetin minimaalinen tuohan tekee liki kymmeniä prosentteja...

• Kyllä kaikki juo .... olit sitten vaikka kanarian saarella... et ole kuivin suin et !
      Kyllä sieltä on tultu häntä koipien välissä myös takaisin ja haukuttu haukuttu¨
      Espanjaa ... No money no honey... Pelaa ihan kaikkialla... vai missä ei ?

Minä asun täällä aasiassa ja minä teen mitä milloinkin ja menen minne
      milloinkin... Ja takaan ja alleviivaan, että ei kukaan jaksa koko aikaa puhua
      edes panemiseta muut, kuin ne jotka ei saa eikä pane. <kun sitä on naama
      täynnä, niin se ei varmasti kiinnosta enään kovin pitkään. Takaan.

Tää on elämää ja minä ainakin elän täällä aasiassa ja teen omia asioita ja
      elän hyvin. Syön hyvin, juon hyvin ja välistä naink**** hyvin et sillee se menee.
      En ole vielä katunut yhtään matkaa, mitä olen elämän aikana tehnyt... Voin
      toki asua muissakin maissa, kuin Thaimaassa... Minä olen vapaa taloudellisesti.

• Anonyymi

Pattayalla saa rahanvaihtopisteissä hyvin lähelle päivän virallista kurssia, yleensä heitto on siinä muutaman sentin luokkaa. Bangkokissa ero voi olla hiukan suurempi. Kolmisen viikkoa sitten vaihtelin 33,65 kurssilla. Nostin myös seinästä viimeisenä päivänä pelirahaa Nanalle 5000 bahtia ja kurssi Suomen pankin ja seinän kulun kanssa 30,19.

• Kanariakin mainittu.
        Olen toki sielläkin useasti ollut. En toki poikamiehenä koska kuka hullu sinne silloin menisi?
        Kun mukana on paljon suita niin kulut ovat toki Kanarialla merkittävät.
        Tällöin tosin huorakustannukset ovat täysin olemattomat.

Pattismatkoilleni olen ottanut rahavyöhöni 10 kpl 500:n euron seteleitä joita sitten olen vaihtanut rahanvaihtopisteessä tarvittaeassa. Ovat sitten antaneet nipun pateja jotka olen kumpparirullannut taskuuni.

Jokusen päivän kuluttua olen toistanut tuon.

Jompparin rannalla tyttöni olivat sukelluskurssin kakkospäivänä laiteharjoittelemassa hotellin uima- altaalla ja tepsuttelin risteyksen rahanvaihtokojuun. Nuori likka kysyi että mistäs oot ja hänellä loppuu työvuoro aivan juuri.

Vein hänet aurinkotuoleilleillemme ja odotimme tyttäriäni saapuvaksi.
        Vanhin tyttäristäni tuli, vilkaisi seuralaistani ja kysäisi:
        - No mistä helvetistä sä nyt ton löysit?

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kanariakin mainittu.
        Olen toki sielläkin useasti ollut. En toki poikamiehenä koska kuka hullu sinne silloin menisi?
        Kun mukana on paljon suita niin kulut ovat toki Kanarialla merkittävät.
        Tällöin tosin huorakustannukset ovat täysin olemattomat.

Pattismatkoilleni olen ottanut rahavyöhöni 10 kpl 500:n euron seteleitä joita sitten olen vaihtanut rahanvaihtopisteessä tarvittaeassa. Ovat sitten antaneet nipun pateja jotka olen kumpparirullannut taskuuni.

Jokusen päivän kuluttua olen toistanut tuon.

Jompparin rannalla tyttöni olivat sukelluskurssin kakkospäivänä laiteharjoittelemassa hotellin uima- altaalla ja tepsuttelin risteyksen rahanvaihtokojuun. Nuori likka kysyi että mistäs oot ja hänellä loppuu työvuoro aivan juuri.

Vein hänet aurinkotuoleilleillemme ja odotimme tyttäriäni saapuvaksi.
        Vanhin tyttäristäni tuli, vilkaisi seuralaistani ja kysäisi:
        - No mistä helvetistä sä nyt ton löysit?

Dejavuu...........................

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Khiiai...........

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksia että olet lukenut kirjoitelmiani.
        Pikku toistot eivät toivottavasti häirinne, ne osoittavat vain niiden todenperäisyyden.

Tämän episodin jälkeen oli vuorossa seuraavana päivänä tyttärieni ensimmäinen merisukellus.
        Olin antanut lopputilin rahanvaihtajatytölle aamusella.

Likat sukeltelivat ja mukana kurssilla oli yksi hieman pullea yksinäinen suomalaistyttö, olisiko ollut jotain 25 vee?
        Laiturilta kotiinpäin kävellessämme tuo nainen kysyi että missä ajattelimme viettää jouluaaton sillä sellainen päivä se oli.

Hieman kiusaannuin koska nainen oli oikein mukava mutta mutta mutta....
        Vastasin että meillä on yksityistä menoa.
        Vanhin tyttäreni oli taasen kuulolla ja sanoi jälkeenpäin että miksi noin sanoit, sehän on meidän sukelluskaveri ja olisi halunnut tulla meiän kaa....

En muista mitä siihen sönkkäsin.....

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitoksia että olet lukenut kirjoitelmiani.
        Pikku toistot eivät toivottavasti häirinne, ne osoittavat vain niiden todenperäisyyden.

Tämän episodin jälkeen oli vuorossa seuraavana päivänä tyttärieni ensimmäinen merisukellus.
        Olin antanut lopputilin rahanvaihtajatytölle aamusella.

Likat sukeltelivat ja mukana kurssilla oli yksi hieman pullea yksinäinen suomalaistyttö, olisiko ollut jotain 25 vee?
        Laiturilta kotiinpäin kävellessämme tuo nainen kysyi että missä ajattelimme viettää jouluaaton sillä sellainen päivä se oli.

Hieman kiusaannuin koska nainen oli oikein mukava mutta mutta mutta....
        Vastasin että meillä on yksityistä menoa.
        Vanhin tyttäreni oli taasen kuulolla ja sanoi jälkeenpäin että miksi noin sanoit, sehän on meidän sukelluskaveri ja olisi halunnut tulla meiän kaa....

En muista mitä siihen sönkkäsin.....

Kirjoitelmasi todella on sönkkäyksiä, mutta ymmärrän sinun ystävien puutteessa kokevasi harjoittavan kirjeenvaihtoa tällä palstalla mielikuvitusystävillesi kertoen elämäsi vaiheista.

Samaahan harjoitat ufoystäviesi ja poliittisten väittely-ystäviesi kanssa, sekä salaliittoystäviesi kanssa uusnatsiystävistä puhumattakaan.

Onhan sinulla siinä ystäväkaartia yksinäisiin hetkiisi tietokoneen näppäimistön välityksellä parhaana päivänä puolentunnin välein eri aihealueilla.

Omiin sanoihisi viitaten, ne osoittavat vain todenperäisyyden sinun olevan täyskahjo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitelmasi todella on sönkkäyksiä, mutta ymmärrän sinun ystävien puutteessa kokevasi harjoittavan kirjeenvaihtoa tällä palstalla mielikuvitusystävillesi kertoen elämäsi vaiheista.

Samaahan harjoitat ufoystäviesi ja poliittisten väittely-ystäviesi kanssa, sekä salaliittoystäviesi kanssa uusnatsiystävistä puhumattakaan.

Onhan sinulla siinä ystäväkaartia yksinäisiin hetkiisi tietokoneen näppäimistön välityksellä parhaana päivänä puolentunnin välein eri aihealueilla.

Omiin sanoihisi viitaten, ne osoittavat vain todenperäisyyden sinun olevan täyskahjo.

31 sönkkäystä eilen aiheina Aatun mamuilusta pyöreän pallonkautta ruotsiin ja sieltä sukeltamaan kertoen mitä vanhin tytär sanoi.

Olisi mielenkiintoista tietää mitä vanhin tytär sanoisi luettuaan isänsä tuhannet sönkkäykset nasuna, 28x:nä, anona ja monena muuna.

T Kuivalla pakariin

• Anonyymi

Mikä sinulle on tyypillistä ???

• Anonyymi

Pelkkää asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkää asiaa.

Rakkaat pitävät pelkästä asiasta.

Kirjoittaisitko lisää asiaa.

• Anonyymi

Asiaa alkasi tulemaan.

Kirjoittaisitko vielä vähän kattavamman kertomuksen mukavaksi kiinnostavaksi luettavaksi meille kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaa alkasi tulemaan.

Kirjoittaisitko vielä vähän kattavamman kertomuksen mukavaksi kiinnostavaksi luettavaksi meille kaikille.

Laiffilan perheen isännän mollotukset siirtyi Utopiaan, heh hee.

• Anonyymi

Varmaankin osui erittäin oikeaan tuo analyysisi senseistä. Nimimerkki Nazi on mukavan ja leppoisan oloinen normaali hetero heppu ja oiva tarinankertoja. Jos minä olisin poikamies ja lapseni olisi jo aikuisia, niin matkani muistuttaisivat suurella todennäköisyydellä hänen matkojaan. Kyvyttömän seksielämästä minulla on armeija-ajalta yksi kertomus. Oltiin komennuksella erään kylpylähotellin maisemissa kuorimassa hirsiä. Illat meni sitten siellä hotellin illanviettopaikassa. Tupakaveri tanssitteli siinä pyörätuolissa istuvaa halvaantunutta nättiä nelikymppistä naista ja pääsi saatille. Ei kuulunut kaveria takaisin majapaikkaamme sinä yönä. Tuli sitten aamupäivällä hirsisavotallemme naama kalpeana.
        Kysyttiin että onko krapula? Sanoi ettei yhtään mutta se nainen oli imenyt häntä koko yön ja ei ollut nukkunut silmäystäkään ja palleja särki vallan hemmetisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin osui erittäin oikeaan tuo analyysisi senseistä. Nimimerkki Nazi on mukavan ja leppoisan oloinen normaali hetero heppu ja oiva tarinankertoja. Jos minä olisin poikamies ja lapseni olisi jo aikuisia, niin matkani muistuttaisivat suurella todennäköisyydellä hänen matkojaan. Kyvyttömän seksielämästä minulla on armeija-ajalta yksi kertomus. Oltiin komennuksella erään kylpylähotellin maisemissa kuorimassa hirsiä. Illat meni sitten siellä hotellin illanviettopaikassa. Tupakaveri tanssitteli siinä pyörätuolissa istuvaa halvaantunutta nättiä nelikymppistä naista ja pääsi saatille. Ei kuulunut kaveria takaisin majapaikkaamme sinä yönä. Tuli sitten aamupäivällä hirsisavotallemme naama kalpeana.
        Kysyttiin että onko krapula? Sanoi ettei yhtään mutta se nainen oli imenyt häntä koko yön ja ei ollut nukkunut silmäystäkään ja palleja särki vallan hemmetisti.

Senssulla oli myös aikoinaan vilkas seksielämä. Itseriittoisena poikana hän kuvasi omaa masturbointiaan videolle ja masturboi sitten niitä videoita katsellessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssulla oli myös aikoinaan vilkas seksielämä. Itseriittoisena poikana hän kuvasi omaa masturbointiaan videolle ja masturboi sitten niitä videoita katsellessaan.

Kirjoita lisää Senssustasi josta kovasti olet kiinnostunut 24/7 ja tiedät kaiken.
        Olet mielenkiintoinen per.......soona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaat pitävät pelkästä asiasta.

Kirjoittaisitko lisää asiaa.

Bing
        Kahden minuutin päivystys..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      70
      1664
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1275
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1038
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1030
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      884
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe