Onko tämä meidän Seriffimme itse Potter-fani, vaiko muuten vaan täällä päin olet seriffinä.. Jos et sitten ole, niin minkäs alan faneja sitä ollaan? Anteeksi, tätä on varmaan kyselty jo, mutta olen millainen olen.. Toivottavasti voit jotain paljastaa.... *huoh* :D
Seriffi, hoi!
3
436
Vastaukset
Heipsis!
Olen minä kyllä jonkun moinen ns. fani. Jos minua sellaiseksi voi kutsua. Olen kyllä itse lukenut kaikki Harry Potter kirjat. Kiitos kysymästä.- Nimrodel
Hienoahan se on että itse seriffikin fanittaa potteria.. :) paljon luetkin? pottereita vai ihan muitakin.. tai siis suomeksi että minkälaista materiaalia mahtaa olla? :) Suomen kieli on ihan hakusessa minulla nyt.. :D *puuh*
Nimrodel kirjoitti:
Hienoahan se on että itse seriffikin fanittaa potteria.. :) paljon luetkin? pottereita vai ihan muitakin.. tai siis suomeksi että minkälaista materiaalia mahtaa olla? :) Suomen kieli on ihan hakusessa minulla nyt.. :D *puuh*
Luen suomalaisia ja sitten luen Englannin kielisiä. Luen juuri parhaillaan Englannin kielistä Feeniksin kiltaa. Olen jo varannut kirjakaupasta seuraavan Harry Potter kirjan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408177
- 1235221
- 1433636
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552509
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281786