minä kohta70 vuotta

Anonyymi

no kohta 70 ja kyllä ottaa päähän kun on näin vanha

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Golgatan tie alkaa. Pelkkää luopumista loppuelämä,
      vaikka jotkut eivät sitä halua myöntää, hymistelevät kuinka ihanaa on.
      Jonkun aikaa voi olla kohtuullista edellyttäen että terveenä pysyy.
      Tervetuloa 70 joukkoon !
      Tänne ei kannata niittautua.
      Joskus vain piipahtaa jos ei mitään parempaa ole tekemistä.
      Niinkuin minulla nyt aamutuimiin :))
      Kohta menoksi kylille.

    • Anonyymi

      Ei pitäisi noin kielteisesti nähdä ympäristöään. Kyllä täällä kirjoitellaan tanssista kuin seksistäkin.

      • Anonyymi

        Välillä sivutaan kirjoituksissa myös matujen tuomia ongelmia yhteiskunnassa.
        Ole sinäkin valveutunut tässä kovenevassa maailmassa, jossa erilaiset vouhottajat tarjoavat omia totuuksiaan.
        Iloista ja avonaista mieltä sinulle!


      • Anonyymi

        Niin kirjoitetaan, mutta m i l l ä t a s o l l a ?
        Ja tanssi ja seksikö edustaa - nuorekkuutta ...? Vai mitä ?
        Monilla on ihan muut ajatukset päällimmäisenä.
        On kiusallista kun ikääntyneet kirjoittelee täällä seksielämästään.
        Vonkataan naapurin leskiltä seksiä kun kotona ei onnistu.
        Säälittävääääää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kirjoitetaan, mutta m i l l ä t a s o l l a ?
        Ja tanssi ja seksikö edustaa - nuorekkuutta ...? Vai mitä ?
        Monilla on ihan muut ajatukset päällimmäisenä.
        On kiusallista kun ikääntyneet kirjoittelee täällä seksielämästään.
        Vonkataan naapurin leskiltä seksiä kun kotona ei onnistu.
        Säälittävääääää !

        Noin koen minäkin seksijutuista palstalla, mutta en ymmärrä miksi aloittaja mitätöi ikänsä?
        Luonnollinen vanheneminen on meneillään täälläkin, mutta sisäinen ihmiseni ei ole muuttunut.
        Ihmettelen itsekin sitä intoa, jota yhä koen elämässä, eikä sillä ole pelkän ulkonäön kanssa tekemistä!
        Ehkä on syytä miettiä onko ulkonäkö ollut tärkeintä elämässä ? Paljon muuta ihanaa löytyy elämän loppuun asti, ulkoisen olemuksen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin koen minäkin seksijutuista palstalla, mutta en ymmärrä miksi aloittaja mitätöi ikänsä?
        Luonnollinen vanheneminen on meneillään täälläkin, mutta sisäinen ihmiseni ei ole muuttunut.
        Ihmettelen itsekin sitä intoa, jota yhä koen elämässä, eikä sillä ole pelkän ulkonäön kanssa tekemistä!
        Ehkä on syytä miettiä onko ulkonäkö ollut tärkeintä elämässä ? Paljon muuta ihanaa löytyy elämän loppuun asti, ulkoisen olemuksen lisäksi.

        totta, ei ulkonäköä tarvii miettiä koko aikaa vaan sivistystä ja onko sitä, usein vanhempana alkaa olla liiankin ronski suustaan....


    • Anonyymi

      Ei mitään hätää.
      Alat nyt itsestäsi huolehtimaan. Oikein paneudu huolelle itsestäsi huolehtimiseen. Niin minäkin teen,
      Ihminen on luita, niveliä ja lihaa.
      Luita vahvista.
      Niveliä liikuta sinun nivelillesi sopivasti.
      Laita veri kiertämään lihoissasi ja pidä se veri kiertävänä.
      Käy vaikka fysioterapeutilla ja laatikaa sinulle henkilökohtainen kuntoiluohjelma.
      Aina voi jotain liikutella, Liikuttele. Sisällä ja ulkona sinulle sopivalla tavalla.
      Kävele, pyöräile, hiihdä, ui. Nostele puntteja. Venyttele. Jumppaa sängyssä nukkumaan mennessä ja yöllä herätessä ja aamulla ennen nousemistasi: jalkoja ylös, polkupyörällä ajoa ilmassa, polvien ja nilkkojen taivuttelua, jalkaterien pyörittelyä,
      Syö terveellisesti. Ravitsemusterapeutilta voisit hakea vihjeitä ja ohjeita oikeaan ruokavalioon.
      Sitten yhtäkkiä huomaat, että olen paremmassa kunnossa kuin 6-kymppisenä!

    • Anonyymi

      Mistä te oikein kirjoitatte ???

      Ei elämässä mikään voi perustua ulkonäköön,
      se on sellainen minkä sattuu saamaan.

      Ikääntyessä ei ole ihan ensimmäisenä tullut mieleen surra
      "menetettyä kauneuttaan" :DDD

      Miten pinnallisia ihmiset ovatkaan pinnallisine arvoineen.
      Vai onko se sitä vanhuusiän lapseksi tulemista uudestaan ?

    • Kolmenkymmenen vuoden päästä aloittaja haikailee, että olisinpa vielä seitenkymppinen.

    • Anonyymi

      70-vuotta on kyllä jo ihan hyvä saavutus.
      Vielä voin hyvinkin olla yli 20 vuotta elämää jäljellä.

    • Anonyymi

      Seitsemänkymmentä ylittäneenä en haaveilekaan eläväni yli 80-vuotiaaksi.
      Realisti on pakko olla. Seitsemän kaveria/tuttua on jo lähtenyt "ilmavoimiin".
      Nuorempia kuin minä.

      • Anonyymi

        Empä ikääni ajattele. Lisääntyy itestään.


    • Anonyymi

      Jossain laulussa: Vanhakin nyt nuortuu ja koukkuselkä suortuu :) Viime kuussa juhlissa likat tuli pussaamaan ja pyysivät pappaa tanssimaan ! Että silleen :-*

    • Anonyymi

      Henkisesti ei ole kovin helppoa sopeutua olemaan vanha iältään
      kun sisällä on se sama ihminen kuin muutama kymmenen vuotta sitten.
      Nyt vain katsoo harmaa haamu peilistä. En tunne sitä itsekseni,
      mutta kyllä se minä olen, pakko myöntää.

      Välillä pistän "Rollarit" tai muuta rock'n rollia tai bluesia soimaan, ne on ikiomia fiiliksiäni, joita ei kukaan voi minulta riistää.
      En halua lähteä kenenkään kanssa palvelutalon iltapäiväjortsuihin.
      Kuolisin henkisesti. Rokkaan itsekseni himassa. Se on jumppani ja henkinen piristykseni.

    • Anonyymi

      En mitään uralin pihlajoita jaksa minäkään humpata.
      Saa tykätä kuka tykkää. Meikä ei. Olen Elviksestä lähtien ihan eri linjan
      eläkeläinen ja inhoan olla vanha.

    • Minua ei ota päähän ikäni, selkään kylläkin, kuten tänään kun aloitin katukävelylenkit. Hyötyliikuntaa on tullut kesällä riittämiin, nyt pitää totutella asfaltiin.

      Ei ikä suremalla vähene, positiivinen asenne ja menox.

      • Anonyymi

        70 on miehen ikä. Onnea. Heitä olen kuunnellut tarkkaan, ilta on aamua viisaampi.


    • Anonyymi

      En minä kuvittele kuvittele, että ikä suremalla vähenee.
      Rokkaan silti ja ihmettelen missä nykyään on muu 60 ja 70-luvun porukka,
      jonka nuoruudessa bailattiin ja pidettiin hauskaa,
      käytiin festareilla, diskoissa, konserteissa ja monenlaisissa tapahtumissa.
      Töitä paiskittiin myös olan takaa.

      Pitääkö muumioitua sisäisesti eri ihmiseksi kun ikää tulee ?
      Eihän enää tietenkään ole asiaa minnekään missä nuoriso liikkuu,
      mutta elämässään voi kuitenkin säilyttää intohimoja nuoruudestaan
      kaiken sen lisäksi mitä vuosikymmenien varrella tulee.

      Miksi kaikki on vaan "niin mummoja".
      Minuakin revitään palvelutalon rientoihin melkein väkisin,
      vaikka olen kohteliaasti kieltäytynyt monta kertaa.

      Se ei ole minun maailmani yhtään, se sisältää erilaista musiikkia,
      kirjallisuutta, maalaamista, taidenäyttelyitä, historiaa ja paljon muuta mitä kukaan muu ei tunnu harrastavan.
      Ne onkin onneksi harrastuksia joista voi nauttia parhaiten yksin.
      akvarellikausi on nyt menossa ja siihen sopii taustaksi monenlainen musiikki,
      CCR, JJ Cale, Rod Stewart, Beach Boys, CCR, Jimi Henricks, Billy Idol, Elton John, Carlos Santana, T.Rex ja myöhempiä satoja 60-70-luvun bändejä, joista alkaa jalka naputtaa lattiaan.
      Animals on ahtava, niitä ekoja bändejä. Elviksen jälkeen. Satoja mahtavia vuosien varrella.
      Viihteen arvoa ei voi koskaan aliarvioida.

      On vaikea kuvitella itseäni palvelutalon tansseihin joissa on mies ja haitari
      ja 100 naista ja kolme miestä ja tanssilattia.
      Urbaani-ihmiselle tulee mieleen heinälatotanssit, jenkat, polkat ja humpat.
      Se voi olla monen onnen maailma, sen suon heille mielihyvin tottakai.

      En ole ollut kovin "kesy", enkä humppa-massaa koskaan, pikemminkin omana tieni kulkija omine erikoisine seikkailuineen.

      Tuli e-pilleritkin ja vapautti naiset. Hurraa sille !
      Ei tarvinnut ottaa ensimmäistä nyhveröä joka tielle osui ja tyytyä menemään sen kanssa naimisiin.
      Voi valkata miehistä parhaat uroot.

      Onko ketään sitä aikaa elänyttä ja siitä kaiken irti ottanutta ?
      Vai tyydyitkö seinäruusuksi, jonka joku valitsee ?

      • Minulla oli aloitus back to the sixties. Olisi ollu kiva jos siihen olisi tultu porukkaa avoimin mielin kirjoittamaan tuntoja nuoruudesta.

        Ei, yleensä kun aloitan jotain positiivista se päätyy henkilöni arvosteluun.

        Sinulla olisi ollu kivoja juttuja siihen ketjuun, mutta oli ja meni.

        En minäkään voisi kuvitella iltapäivätansseja vanhain kodissa. Onneksi pääsen kohta mukavien ikäisteni ihmisten seuraan Haarlemiin Jszzklubille.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Minulla oli aloitus back to the sixties. Olisi ollu kiva jos siihen olisi tultu porukkaa avoimin mielin kirjoittamaan tuntoja nuoruudesta.

        Ei, yleensä kun aloitan jotain positiivista se päätyy henkilöni arvosteluun.

        Sinulla olisi ollu kivoja juttuja siihen ketjuun, mutta oli ja meni.

        En minäkään voisi kuvitella iltapäivätansseja vanhain kodissa. Onneksi pääsen kohta mukavien ikäisteni ihmisten seuraan Haarlemiin Jszzklubille.

        ps. kirjoittihan siellä toki muutama mukava palstalainen, jotka eläytyivät täysi siemauksin leikkiin mukaan.

        Mutta sitten nämä....pyh...pyh 😁


      • Anonyymi

        Mitä se täysin siemauksin elo sitten kenellekkin tarkoittaa. Kaikki ei halua kirjoittaa yleiselle palstalle kovin paljon henkilökohtaista historiaansa, vaikka olisi miten kiintoisaa ja rikasta elämää. Ihan reipasta porukkaa täällä tuntuu olevan, jopa 80-kymppiset. Musiikkimakuja on erilaisia, mahtuu paljon rockin ha humpan väliin. Tuolle jazzille on omat palstat, jos ei täältä vastakaikua löydy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se täysin siemauksin elo sitten kenellekkin tarkoittaa. Kaikki ei halua kirjoittaa yleiselle palstalle kovin paljon henkilökohtaista historiaansa, vaikka olisi miten kiintoisaa ja rikasta elämää. Ihan reipasta porukkaa täällä tuntuu olevan, jopa 80-kymppiset. Musiikkimakuja on erilaisia, mahtuu paljon rockin ha humpan väliin. Tuolle jazzille on omat palstat, jos ei täältä vastakaikua löydy.

        Aikainen aamutervehdys, mitähän hän vielä kerkiää kun päivä on minullakin vasta alussa. Tiedän taustasi tarkoin olet kertonut. Itselläni ei ihan niin rankkaa ole kuin sinulla on ollut..


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Aikainen aamutervehdys, mitähän hän vielä kerkiää kun päivä on minullakin vasta alussa. Tiedän taustasi tarkoin olet kertonut. Itselläni ei ihan niin rankkaa ole kuin sinulla on ollut..

        Hyvä kun uusillekkin kirjoittajille tiedotat, että olet selvännäkijä. Että sinulla on yliluonnollisia kykyjä tietää kirjoittajat ja kaikki heistä. Turha kenenkään anonyyminä tänne yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se täysin siemauksin elo sitten kenellekkin tarkoittaa. Kaikki ei halua kirjoittaa yleiselle palstalle kovin paljon henkilökohtaista historiaansa, vaikka olisi miten kiintoisaa ja rikasta elämää. Ihan reipasta porukkaa täällä tuntuu olevan, jopa 80-kymppiset. Musiikkimakuja on erilaisia, mahtuu paljon rockin ha humpan väliin. Tuolle jazzille on omat palstat, jos ei täältä vastakaikua löydy.

        Kuuntelen mielelläni vanhaa klassista jazzia tai jazzahtavia suuria orkestereita ja jazzlaulajajia kuten Ella Fidzgeraldia jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun uusillekkin kirjoittajille tiedotat, että olet selvännäkijä. Että sinulla on yliluonnollisia kykyjä tietää kirjoittajat ja kaikki heistä. Turha kenenkään anonyyminä tänne yrittää.

        En nyt sentään yliluonnollisia kykyjä omaa. Ihan kotikutoista keittiöpsykologiaa, niitähän sinäkin.


        Muuten...Gretta se näkee hiilidioksiidihippusia ilmassa 🤔 se se on jotain...


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        En nyt sentään yliluonnollisia kykyjä omaa. Ihan kotikutoista keittiöpsykologiaa, niitähän sinäkin.


        Muuten...Gretta se näkee hiilidioksiidihippusia ilmassa 🤔 se se on jotain...

        Se on huijari joka uskoo omiin näkyihinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se täysin siemauksin elo sitten kenellekkin tarkoittaa. Kaikki ei halua kirjoittaa yleiselle palstalle kovin paljon henkilökohtaista historiaansa, vaikka olisi miten kiintoisaa ja rikasta elämää. Ihan reipasta porukkaa täällä tuntuu olevan, jopa 80-kymppiset. Musiikkimakuja on erilaisia, mahtuu paljon rockin ha humpan väliin. Tuolle jazzille on omat palstat, jos ei täältä vastakaikua löydy.

        Tuo sopii minuunkin, varmaan suureen osaan kirjoittajista. Miksi ihmeessä kk sen jonkun tietyn kirjoittamaksi laittaa ? Onko se niin tavatonta, että ihmiset nauttii elämästään ihan hiljaisesti, lyömättä palstoilla siitä rumpua ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sopii minuunkin, varmaan suureen osaan kirjoittajista. Miksi ihmeessä kk sen jonkun tietyn kirjoittamaksi laittaa ? Onko se niin tavatonta, että ihmiset nauttii elämästään ihan hiljaisesti, lyömättä palstoilla siitä rumpua ?

        Naatiskele hiljaa ja pitkään ihan itesseis. Se ei ole minulta pois. Muuten miksi kulet perässäni valittamassa kirjoituksieni sisältöä?

        Siirry kahvipirttiin valittamaan siellähän kerrotaan omista päivän tapahtumista mistä minäkin yleensä. En keksi eläkeläiskerhon juoruja kuinka joku muu, mutta minä en.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Minulla oli aloitus back to the sixties. Olisi ollu kiva jos siihen olisi tultu porukkaa avoimin mielin kirjoittamaan tuntoja nuoruudesta.

        Ei, yleensä kun aloitan jotain positiivista se päätyy henkilöni arvosteluun.

        Sinulla olisi ollu kivoja juttuja siihen ketjuun, mutta oli ja meni.

        En minäkään voisi kuvitella iltapäivätansseja vanhain kodissa. Onneksi pääsen kohta mukavien ikäisteni ihmisten seuraan Haarlemiin Jszzklubille.

        Tosi ikävä sinulle, kun on kaikki sinulle mukavat ihmiset jossain muun maan jazzklubilla. Kai sinä siellä sitten viihdyt pitkääääään, voiko sinne klubille muuttaa ihan asumaan ?


    • Otan osaa, aloittaja. "Kyllä se tuosta vielä huononee", sanoo eräs tuttu aina, kun kerron hänelle jotain hyvää uutista..))

      En minäkään vanhuutta erityisesti hehkuta, vaikka olenkin päässyt sen vaivoista aika vähällä, toistaiseksi...

      Vanhuutta on tutkittu, siitä on kirjoitettu paljonkin ja yleisesti ottaen vanhat ihmiset ovat tyytyväisiä elämäänsä ja mehän olemme myös maailman onnellisin kansa..))
      Mikä täällä on eläessä ?

      Jos tuntuu, että näkymät ovat huonot, luepa vaikka tätä palstaa niin näet, että joukossa on paljon kirjoittajia, jotka ovat aktiivisia, selväpäisiä ja suhtautuvat elämään
      uteliaasti ja innolla, Jos on sitten meitäkin, jotka tahtovat palaa hiljaisella liekillä mutta silti omassa itsessään ja elämässään viihtyen.

      Aika moni ikääntynyt sanoo, että olisi tärkeätä, ettei pitäisi itseään kovin tärkeänä..))
      Että osaisi tarvittaessa nauraa itselleen, koska sieltä niitä ilon aiheita jatkossa irtoaa.
      Minuakin huvittaa puheeseeni ilmestyneet virhesanonnat, joita etenkin väsyneenä ilmaantuu. Viimeksi kerroin vierailleni reippaasta, kahdeksankymppisestä naapuristani, joka ui avannossa kesät talvet..))

      Että ei muuta kuin tsemppiä, aloittaja. Kyllä se siitä. Tai sitten ei.

      • Anonyymi

        Tuon käsityksen minäkin olen saanut, että ihan selväpäisiä ja reippaita tyyppejä täällä liikkuu. Se vaan ei jonkun mielestä ole yhtään mitään omiin tekemisiin verrattuna.


      • "Jos on sitten meitäkin, jotka tahtovat palaa hiljaisella liekillä mutta silti omassa itsessään ja elämässään viihtyen."

        Tarkoitit kai heitäkin.


      • Anonyymi

        Nauru pidentää ikää, kiitos ;)

        "Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauru pidentää ikää, kiitos ;)

        "Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo".

        Tuo ilo tuli demeterin avantouintikommentista ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ilo tuli demeterin avantouintikommentista ;)

        Kiva kuulla, Anonyymi 8.33..)). Huumorit eivät aina natsaa yhteen. Kai siinä tarvitaan jokin yhteinen aaltopituus...


    • Anonyymi

      korppis Onneksi pääsen kohta mukavien ikäisteni ihmisten seuraan Haarlemiin Jszzklubille

      kun korppis sinulla on nälkä
      siis kansainvälisyyden ja kulttuurin nälkä

      kun nuorena pääsit vain liftaamaan valtatie kymppiä Turusta,
      onko maitolaituri kuvassa jossain Marttilan kohdalla?

      niin kun Hollannissa on vankka maalaustaideperintö toisin kuin Englannissa
      niin ehdotan
      että hankit siellä käydessäsi jonkin hienon hollantilaisen vähän eli täysin tuntemattoman
      maalauksen esim. Haarlemista tai Rotterdamin satamasta tai maisemista

      kotisi seinälle voisi piristää

      katso esim. kansallisromanttisia maalareita miten samanlaista kuin Suomessa Meindert Hobbema
      https://media.nga.gov/iiif/public/objects/6/8/68-primary-0-nativeres.ptif/full/!440,400/0/default.jpg

      vrt. Holmberg ja Lindholm
      http://karirydman.blogspot.com/2013/09/kuvia-vanhoilta-valtateilta.html

      • Minulla on hollantilaisten kuvataiteilijoitten maalauksia seinilläni. Nykytaiteen huipulta.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Minulla on hollantilaisten kuvataiteilijoitten maalauksia seinilläni. Nykytaiteen huipulta.

        Minullapa on Rempranttia täällä kaupunkiasunnolla . Tosin en omista niitä enkä seiniäkään mutta kyllä ne minulla vaan on !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minullapa on Rempranttia täällä kaupunkiasunnolla . Tosin en omista niitä enkä seiniäkään mutta kyllä ne minulla vaan on !

        Rembrandtin tuotantoon tutustuin Amsterdamin Rijksmuseossa. Järisyttävän upeita töitä.


    • Anonyymi

      Pitänee olla tyytyväinen tähän päivään,
      kun koskaan ei mennä niin huonosti,
      etteikö huomenna voisi mennä vielä huonommin :))

    • Anonyymi

      Korjaan:
      Koskaan ei voi mennä niin huonosti
      etteikö huomenna voisi mennä vielä huonommin.

      • Aina löytyy niitä, joilla menee vielä huonommin ja niitä, joilla menee vielä paljon paremmin.
        Riippuu katsantokannasta, siitä mitä itse kukin arvostaa.
        Koskaan ei voi mennä niin hyvin,
        etteikö huomemma voisi mennä vielä paremmin.


    • Anonyymi

      Et ole vanha kun 70-vuotta täytät.
      Olet vain jo kauan elänyt.

    • Anonyymi

      Kai tiedätte että 70 vuotiaat ovat nyt pahiten väliin putoajia? Kuka teitä hoitaa? En minä ainakaan kun olen lähdössä lämpimään elämään sitä oikeaa elämää...eläkää nyt sitä ihanaa kotiseutu mulla on suomi illuusiota kun niin aikoinaan hehkutitte,nyt tulee lisää pakoloisia suomeen kuppaamaan teidän eläkkeistä osan pois,eikös olekin kivaa? samaan aikaan minä istun palmurannalla tequila lasi kädessä ja otan aurinkoa...ei ole kusivaippaa tai mitään velkaa ja terveysongelmia.....

      • Anonyymi

        Ei matujen raha ole eläkeläisiltä pois.
        Vaikka rahaa "vapautuisi" mistä hyvänsä,
        ei sitä eläkeläisille anneta
        koska eläkkeet maksetaan eläkerahastoista.
        Tajuatko asian ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei matujen raha ole eläkeläisiltä pois.
        Vaikka rahaa "vapautuisi" mistä hyvänsä,
        ei sitä eläkeläisille anneta
        koska eläkkeet maksetaan eläkerahastoista.
        Tajuatko asian ?

        Kyllä matu sinut jonoon pistää terveyskeskuksissa ja vie paikkasi jos jotain tarvitset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä matu sinut jonoon pistää terveyskeskuksissa ja vie paikkasi jos jotain tarvitset

        Hahhahhaa - eläkeläinen pistetään aina jonon päähän terveyskeskuksessa
        - ei mitään uutta ! Ei liity matuun mitenkään ja siellä olen matujen kansaa jonottanut ja jutellut, ihan mukavia ihmisiä - vaikeuksineen. Toivorikkaita vaikeuksista huolimatta.
        Tänään kävin muuten tutkimuksissa. Oli oikein kiva taxikuski - somali.


    • Ilomielin ottaisin 20 vuotta pois, ikävää olla 70 ja yksin..:(

      • Anonyymi

        Ymmärrän. Yksinäisyyttä itsekin poteneena. Joskus se tuntuu lohduttomalta,
        joskus menettelee, riippuu asianhaaroista. Onko sinulla yhtään mukavaa kaveria, jota tapailet tai jolle voit soittaa milloin vain ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Yksinäisyyttä itsekin poteneena. Joskus se tuntuu lohduttomalta,
        joskus menettelee, riippuu asianhaaroista. Onko sinulla yhtään mukavaa kaveria, jota tapailet tai jolle voit soittaa milloin vain ?

        Onhan minulla, en vain ole tottunut haahuilemaan yksin kotona, eikä ilkeä naapuriinkaan yhtenään poiketa.
        Soittelen tutut läpi ja onhan se facebook, mutta ei se ihmistä korvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Yksinäisyyttä itsekin poteneena. Joskus se tuntuu lohduttomalta,
        joskus menettelee, riippuu asianhaaroista. Onko sinulla yhtään mukavaa kaveria, jota tapailet tai jolle voit soittaa milloin vain ?

        Pitäisi perustaa yksinäisten yhdistys.


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut?
      Vain 30 vuotta ja täytät jo 100 vuotta.

    • Anonyymi

      Ei 70-vuotias mikään vanha ole. Kunhan pitää huolen, ettei asenne ole sellainen. - Nm. Iätön

      • Anonyymi

        Outoa tosiasioitten kieltämistä.
        Ikä on numero, josta voi påätellä paljon.
        Puolet 70 vuotiaista ei ehdi täyttää 80 vuotta.
        Yli puolet 80 täyttäneistä ei ehdi täyttää 90.
        Eikö ihminen ole aika vanha, kun on tullut siihen ikään
        että todennäköisyys, ettei huomista näe, lisääntyy ?


    • Anonyymi

      Onhan se ikävää että ihmiset vanhenee, mutta ikä on vain numeroita, ota kaikki irti omasta elämästä.

      • Anonyymi

        Mitä hemmetin ikävää siinä on ? - Nm. Erimielinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmetin ikävää siinä on ? - Nm. Erimielinen

        Tylsimykset, apaatikot, joitten elämä on ikävystyttävää pitävät ikää vain numerona.

        Rikasta elämää elävät ihmiset näkevät iässä muita merkityksiäkin.


    • Anonyymi

      Niin minäkin täytin just 70 ,ja tunnen itsen kovin nuoreksi 😃

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe