Kun me on syömässä jo käyty

Anonyymi

🍔🍟☕ niin voitas seuraavaksi käydä päiväkaffeella! Hyvää yötä sitä miettiessä 😍

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäpä aijon lääkärissä käynnin jälkeen vähän mässätä mäkkärissä! Palkkio itselle siitä et sain itseni rohkaistua nyt vaan käymään tohtorilla

      Haaveilen jo nyt Spicy Salsa hampparista ja jälkkäriksi mocha frappe

      • Anonyymi

        😮😣 Oooops. Lääkäri kirjoitus meni tuonne alemmas. Ei pitäisi katsoa leffaa samalla kun kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😮😣 Oooops. Lääkäri kirjoitus meni tuonne alemmas. Ei pitäisi katsoa leffaa samalla kun kirjoittaa.

        Ai tarkoitit mulle. Mulla on palkkiona sikskin kun on ollut 900 kalorin 3 viikon kuuri koska säästin rahaa gigantin hankintaani.

        En tosin uskalla varmaan ateriaa ostaa koska en varmaan jaksa kerralla syödä niin paljon äkkiseltään

        Viisaudenhampaan poisto ei satu. Multa 23 vuotiaana otettiin leikkauksella kun se ei pieneen suuhun mahtunut puhkeaan.

        Piti leikkausveitsellä avata ien auki ja kaivaa se ikinen sisältö irti. Se ei sattunut vaikka puudutuksella tehtiin mutta kun puudutus loppui .... sitten itkin kaks päivää avomieheni sylissä että ääääää

        Muita viisauksia multa ei poistettu kuin se yksi koska muut kuulemma jää ikenen alle eikä puhkee sit kai ollenkaan.. tai jotain


      • Anonyymi kirjoitti:

        😮😣 Oooops. Lääkäri kirjoitus meni tuonne alemmas. Ei pitäisi katsoa leffaa samalla kun kirjoittaa.

        Tai oikeastaan kai ne leikkausveitsellä teki viillon ikeneen ja hiukan poskeen tai tuonne jonnekin suun takaosaan jotta ne sai sen hampaan kaivattua sieltä ikenen sisältä syvältä

        Pahemmat ne äänet oli mitä siitä lähti ja se veren maun maistamisen.

        Koska viisaudenhammas oli ikenen sisällä vielä täysin puhkeamaton niin hammaslääkäri joutui ikenen sisällä pilkkoon hammasta pienempiin osiin että sai sen sieltä pois.

        Se sahaamisen ääni oli inhottava, kun ne sahasi ja pilkkoi hammasta pienempiin osiin


      • Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Tai oikeastaan kai ne leikkausveitsellä teki viillon ikeneen ja hiukan poskeen tai tuonne jonnekin suun takaosaan jotta ne sai sen hampaan kaivattua sieltä ikenen sisältä syvältä

        Pahemmat ne äänet oli mitä siitä lähti ja se veren maun maistamisen.

        Koska viisaudenhammas oli ikenen sisällä vielä täysin puhkeamaton niin hammaslääkäri joutui ikenen sisällä pilkkoon hammasta pienempiin osiin että sai sen sieltä pois.

        Se sahaamisen ääni oli inhottava, kun ne sahasi ja pilkkoi hammasta pienempiin osiin

        Voi kauheata kaikkea sinullekin on sattunut. Taidan uneksia hampaanpoistosta siihen asti kun se on poissa. Mulla kyllä on se hammas ihan näkyvissä ja yksi niistä jo poistettukin. Lisäksi on helläkätinen mieslääkäri ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kauheata kaikkea sinullekin on sattunut. Taidan uneksia hampaanpoistosta siihen asti kun se on poissa. Mulla kyllä on se hammas ihan näkyvissä ja yksi niistä jo poistettukin. Lisäksi on helläkätinen mieslääkäri ☺

        Nyt mä jo vuorostani vastaan väärään paikkaan.

        Oon liian väsynyt. Parempi mennä nukkunut. Hyvää yötä


    • Anonyymi

      Ei aukea. En ole käynyt kenenkään kanssa syömässä, enkä ole menossa.

    • Anonyymi

      Minäkin kotimatkalka herkuttelen muulloinnpaitsi hammaslääkärillä käynnin jälkeen. Uijui tuli ikävästi mieleen kun olis elokuussa pitänyt käydä tohtorilla mut keksin kaikkea tekemistä tilalle. Ja viisaudenhammas vetelee viimeisiä päiviään 😣

    • Ei tuo nyt mitään outoa ja ihmeellistä ole. 90 % ihmisistä käy läpi viisaudenhampaan poiston

      Ei se ole mikään haloo ja kauhistus
      Normi juttu. Ei siitä tarvi mitään kuolemanvakavaa asiaa tehdä. Se on kuin nuhakuume. Perussetti

      Enemmän olisin kauhuissani jostain aivoleikkauksesta tai elinsiirrosta. Niitä ei ihan jokaiselle tehdä eikä oo mikään perussetti
      Tosi vaarallisia leikkauksia

      • Anonyymi

        Siskoltani poistetttin aivokasvain silloin kun hän oli kahden alle 10-vuotiaan lapsen äiti. Leikkaus kesti monta tuntia, mutta onneksi kasvain oli hyvänlaatuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskoltani poistetttin aivokasvain silloin kun hän oli kahden alle 10-vuotiaan lapsen äiti. Leikkaus kesti monta tuntia, mutta onneksi kasvain oli hyvänlaatuinen.

        Hienoa,että kaikki meni hyvin!


      • Anonyymi

        Olen ollut vaarallisessa leikkauksessa, mutta hammaslääkärissä käynti on eri asi. Siinä ei järkeily auta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut vaarallisessa leikkauksessa, mutta hammaslääkärissä käynti on eri asi. Siinä ei järkeily auta.

        Jollain saattaa noita kammoja olla. Siskoistani yhdellä on neulakammo. Huusi kuin syötävä lapsena kun rokottaa ois tarvinnut. Karkasi vastaanotolta ja pomppi äitini selkään ja repi hiuksista.

        Mutta onhan noi vähän hassua tehdä haloo aivan arkisesta asiasta. Vähän ehkä nössöö. Mut ei kukaan kammoille mitään voi.

        Toi oli kyllä kova juttu toi aivojen leikkely. Se vaatii kanttia et uskaltaa sinne mennä. Kova muija on ollu. Pisteet sille.

        Ei mikään tavallinen operaatio ollu päätä lähtee availeen


      • Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Jollain saattaa noita kammoja olla. Siskoistani yhdellä on neulakammo. Huusi kuin syötävä lapsena kun rokottaa ois tarvinnut. Karkasi vastaanotolta ja pomppi äitini selkään ja repi hiuksista.

        Mutta onhan noi vähän hassua tehdä haloo aivan arkisesta asiasta. Vähän ehkä nössöö. Mut ei kukaan kammoille mitään voi.

        Toi oli kyllä kova juttu toi aivojen leikkely. Se vaatii kanttia et uskaltaa sinne mennä. Kova muija on ollu. Pisteet sille.

        Ei mikään tavallinen operaatio ollu päätä lähtee availeen

        Nyt sinne unille etten veny täällä silmät puoliummessa enempää

        Rohkea tyyppi oli kuitenkin se joka aivonsa uskalsi antaa leikkauspöydälle jää moni hammaslääkäri Ja neulakammo mamis toiseksi ton rohkeuden edessä

        Kova tyyppi eikä varmaan tehny siitä mitään säälikää mua sensaatio uutista vaan oli vaan onnellinen että leikkaus onnistui


    • Anonyymi

      Itseään ja seuraansa tyrkyttävä ämmä on säälittävä!

      • Anonyymi

        Palstakohteliaisuutta täällä!


      • Kyse ei ole mistään yleisestä jakelusta. Lisäksi aika pienellä todennäköisyydellä kyseinen henkilö edes lukee aloitusta! Kunhan nyt ikävissäni kirjoitin.


    • Anonyymi

      Kun me olemme...

      • Anonyymi

        Voiku ootTE söpöi..😆


    • Anonyymi

      Kun me ollaan rakastuneita..

      Ei siis kun me on!

    • Anonyymi

      Ei kun tämä loppuu nyt. En halua loukata häntä ketä minun vierelläni on.
      Kiitos!

      J

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe