Siis tuo, kun vastaan jonkun kommenttiin, niin harvoin näkyy se lainaus viestiin. Tullut useita tapauksia, ettei kirjoittajat oikein ymmärrä kuka vastaa kenellekkin.
Kiitos muutoin ylläpidolle, kun jaksatte painiskella sivuston propleemien kanssa, ja lukea meidän kitinöitä.
Miksi näkyy harvoin?
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä vielä, että jos on pitempi ketju, niin on tympeää, kun ihan lopussa ei ole sitä vastausruutua. Nyt joutuu menemään ylös, että saa kirjoitettua ketjun loppuun uutta juttua
Outoa, että alhaalla on tuo, että voi tehdä uuden aloituksen.Moi, vielä täsmennys: myös tietokoneella ketjun lopussa on ”Kommentoi aloitusta” -laatikko, josta voit vastata aloitukseen. Mietimme vielä mahdollisuutta näyttää vastauskenttä samassa kohdassa.
Moi,
vastaaminen toimii aivan kuten ennenkin: kun vastaat aloitukseen tai 1. tason kommenttiin, lainausta ei tule. Lainaus tulee ns. 3. tason kommenttiin, eli kun kommentoit kommentin kommenttiin. Tämä tuntuu meistäkin hieman hankalalta, joten mietimme parhaillaan, miten ketjun rakennetta voitaisiin selkeyttää.
Mobiilissa näkymän alalaidassa on laatikko, josta voit vastata aloitukseen missä tahansa kohdassa ketjua. Kiinteä vastauslaatikko tulee myös ketjun loppuun lähiaikoina.- Anonyymi
Hyvä juttu. Kiitos vastauksista.
- Anonyymi
Eikö anonyyminimen ja kellonajan ym. vahvistaminen onnistunut, vai onko työn alla?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö anonyyminimen ja kellonajan ym. vahvistaminen onnistunut, vai onko työn alla?
Hei,
rekisteröitynyt käyttäjä voi edelleen valita, haluaako postata anonyymina. Kirjautumaton käyttäjä ei voi valita itselleen nimimerkkiä, vaan on aina anonyymi. Tämä siksi, että aiemmin anonyymi käyttäjä saattoi vaihtaa nimimerkkiä kesken ketjun tai esiintyä rekisteröityneen käyttäjän nimimerkkiä muistuttavalla nimimerkillä.
Kellonajoissa ei ole mitään muutoksia, eikä niitä ole tulossa. Ehkä haluat täsmentää kysymystäsi, jos tämä vastaus ei auta?- Anonyymi
Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:
Hei,
rekisteröitynyt käyttäjä voi edelleen valita, haluaako postata anonyymina. Kirjautumaton käyttäjä ei voi valita itselleen nimimerkkiä, vaan on aina anonyymi. Tämä siksi, että aiemmin anonyymi käyttäjä saattoi vaihtaa nimimerkkiä kesken ketjun tai esiintyä rekisteröityneen käyttäjän nimimerkkiä muistuttavalla nimimerkillä.
Kellonajoissa ei ole mitään muutoksia, eikä niitä ole tulossa. Ehkä haluat täsmentää kysymystäsi, jos tämä vastaus ei auta?Tarkoitin sitä, kun teksti on niin haaleaa, ettei heikompisilmäinen meinaa nähdä, siis anonyyminimi tuossa ja kellonajat ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504