Yllätys ateistille

Anonyymi

Ateistit! mitenkäs sit suu pannaan jos kuoltuanne huomaatte kuoleman jälkeisen elämän, Jumalan, sielun jne. olevan totisinta totta?

Tulisko mieleen että ois sittenkin kannattu kuunnella niitä Jeesukseen uskovia?

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitenkäs panet suusi , kun islam onkin totta.

      • Anonyymi

        nO Panen Jumalaani suuhun ja heitän Alas Taivaasta. Jumalaa kiinnosta enemmän suihinotto kuin työnteko, eli Jeesukseen uskovien suojelu.

        Kunnon perspano tekisi Jumalalle hyvää! sitähän juuri sanoin avauksessani.

        Jumala on ahdasmielinen körtti aivan kuten on g4g!


    • Anonyymi

      Mites suu pannaan jos kyseessä ei olekaan se UT jumala vaan VT jumala. Mitä jos Jeesus onkin ollut se epäjumala jonka kuvia olet palvonut ja rikkonut toista (alkuperäistä) komentoa jatkuvasti.
      Mitä jos jonkun tietyn lahkon jumala on totta, jonka mukaan kaikki muut ovat syntisiä.

      Mitä jos joku muu jumala on ollut totta.

      Tai mitä jos ei mitään jumalia olekaan, ja olet vain tuhlannut ainutkertaisen elämäsi sellaiseen.

      Vaihtoehtoja on paljon. Voit ihan vapaasti arvailla mikä niistä on se oikea, mutta täällä tuskin saat kaikua ontolle yksittäiselle väitteelle.

      • Anonyymi

        Vanhan ja Uuden testamentin Jumala on sama Jumala.

        Jeesus on Vanhan Testamentin Jumala, joka UT:ssa syntyi tänne meidän maailmaan ihmisenä ja tuli lihaksi.

        Jeesus esimerkiksi väitti olevansa Exoduksen Minä Olen, eli Jumala joka johdatti Israelin kansan pakoon Egyptistä. Raamatun mukaan Jeesus on Vanhan Testamentin Herra/Jehovah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan ja Uuden testamentin Jumala on sama Jumala.

        Jeesus on Vanhan Testamentin Jumala, joka UT:ssa syntyi tänne meidän maailmaan ihmisenä ja tuli lihaksi.

        Jeesus esimerkiksi väitti olevansa Exoduksen Minä Olen, eli Jumala joka johdatti Israelin kansan pakoon Egyptistä. Raamatun mukaan Jeesus on Vanhan Testamentin Herra/Jehovah.

        Yhä edelleenkin UT voisi olla paholaisen työtä eksyttää. Se että siellä kerrotaan olevan sama kun VT ei takaa mitään. Miksi ei suoraan palvoisi JHWH jos se on kerta sama, ja varmasti alkuperäinen?

        Onhan se epäilyttävää, kun jumalan sanaa on muutettu.

        1. Minä olen JHWH, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita jumalia Minun rinnallani.

        2. Älä tee itsellesi patsasta äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä Minä, JHWH, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.


    • Onko sielulla suu? Sanooko se jotain? Jos sanoo, täytyy sielun olla ainetta, sillä ilman ainetta ei ole ääntä - eikä mitään sanailua.

    • Anonyymi

      >> huomaatte kuoleman jälkeisen elämän, Jumalan

      Sanoisin Odinille että moro ja että hyvät on pidot täällä valhallassa

      >>Tulisko mieleen että ois sittenkin kannattu kuunnella niitä Jeesukseen uskovia?

      No teitä mielikuvitusjumalan palvojia ei kenenkään kannata kuunnella :)

      • Jep, Odin vaikuttaa järkevämmältä.


      • Anonyymi

        Valhallaan ei ole asiaa, jollei kuole urheasti taistelussa. Tautivuoteeseen kuolevat joutuvat Helheimiin, maailmoista alimmaiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valhallaan ei ole asiaa, jollei kuole urheasti taistelussa. Tautivuoteeseen kuolevat joutuvat Helheimiin, maailmoista alimmaiseen.

        Taistelua on niin monenlaista, kuten muhammadanisminharhaisetkin todistavat jihadia kuvaillessaan.

        Till Vallhalla!


    • Anonyymi

      Sekin olisi jo varsin mojova yllätys, jos jollain uskovalla olisi joskus jotain järjellistä sanottavaa. Mutta eipä ole moista ihmettä koskaan kohdalle osunut.

    • Anonyymi

      Uskokaa Jumala, Tarjous voimassa31.12.9999asti.

      • Anonyymi

        200 vuotta maailmanloppuun juutalaisen kalenterin mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        200 vuotta maailmanloppuun juutalaisen kalenterin mukaan.

        2.8 miljardia vuotta vielä siihen, kun aurinkomme sammuttaa kaiken elämän laajentuessaan punaiseksi jättiläiseksi. Kristinuskonharhaisille lohduksi se, että saavat senkin jälkeen odottaa jeesustaan loputtomiin, joten toivoa on.


    • Anonyymi

      Jokainen täysijärkinen ja aikuinen ihminen ymmätää, että sadut ovat vain satuja. Onko uskovan elämä todella niin vaikeaa, että täytyy täyttää päänsä näillä jumaljutuille, vaikka tietääkin ne epätosiksi?

    • Paavi julisti suun pannaan. Se on kielletty ehkäisykeino.

    • Anonyymi

      Todennäköisyys oikean jumalan palvontaan on varsin pieni kun ottaa huomioon palvottujen jumaluuksien lukumäärän ja sen että niistä kaikista on yhtä paljon todisteita. Eli minkä tahansa niistä jumaluuksista olemassaolo on yhtä todennäköistä.

      Jumaltarustojen mukaan jumalat vielä suhtautuvat varsin happamesti muiden jumaluuksien palvontaan joten turvallisin vaihtoehto on ateismi jolloin ei ainakaan syyllisty väärän jumalan palvontaan. Jumalan palvomattomuus kun on jumaluuksien silmissä pienempi rikos kuin väärän jumalan palveleminen.

      • Anonyymi

        Homer Simson:
        "Jos olemmekin joka sunnuntai palvelleet väärää Jumalaa, niin eikö se oikea tule viikko viikolta vihaisemmaksi?"
        Siinä aloittelijalle ajateltavaa.


    • Anonyymi

      Mitenkäs uskisten suu sitten laitetaan, kun selviää, että saa vain niskaansa multaa kuoleman jälkeen, ei muuta?

      • Anonyymi

        Kyllä taitaa suu pysyä sen jälkeen aika lailla kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taitaa suu pysyä sen jälkeen aika lailla kiinni.

        Tämä on ainoa syy toiveeseeni oikean jumalan olemassaolosta. Saisivat uskonharhaiset ansaitsemansa kohtalon.


    • Anonyymi

      Ihan sama.

    • Anonyymi

      Ei siellä mitään ollut, oletko itse käynyt katsomassa, minä olen.
      Kuolemaan päättyy, miksi valehtelette tuonpuoleisesta.

    • Anonyymi

      Mitä teet, kun reinkarnoidutkin palestiinalaiseksi muslimiksi?

      • Anonyymi

        Teen Reklamaation, Jumalan huonosta osaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen Reklamaation, Jumalan huonosta osaamisesta.

        No refunds.


    • Anonyymi

      Pyörtyisin hämmästyksestä.

    • Anonyymi

      Otan tuon riskin kevein mielin. Paheksuisin kylläkin jumalan kehnoa tiedotusosaamista.

      Mitäs äärikristitty tuumaa jos vastassa onkin läski Budha joka virnuileekin että veikkasit väärää hevosta?

      • Anonyymi

        Se olisi sitten matkaa yhteen lukuisista helveteistä, joita on pahuutta harjoittaneille ihmisille varattuna uskosta huolimatta. Mahtaisi ketuttaa kun hyväntekijä ateisti menee parempaan paikkaan.


    • Anonyymi

      Uskonnot ja kuoleman jälkeiset elämät ovat huu haata. Minut on jo kerran todettu kuolleeksi, mutta en kyllä nähnyt minkäänlaisia jumalia tai enkeleitä, puhumattakaan ihmisistä. Olin kuitenkin lääkäreiden mukaan kuolleena lähes 15 minuuttia.

    • Anonyymi

      Uskon Spakettihirviöön. Esim, Pastaferien taivaassa olut on kylmää ja huorat puhtaita.

      Spakettihirviö tarjoaa huomattavasti paremman tulevaisuuden kuin kukaan muu.

      • Anonyymi

        Yhtä paljon todisteita on spakettimonsuista kuin taivaasta.


    • Anonyymi

      Kuolema on suosiollisempi uskovaisille, kuin ateisteille. Uskovat säästyvät harmittelemasta sitä, että olivat väärässä kuoleman jälkeisen elämän suhteen, Ateistit puolestaan eivät pääse sanomaan: "Ähäkutti uskovaiset, olimme oikeassa!"

    • Anonyymi

      Uskovaiset yllättyy kun taivaassa ryvetäänkin pyhän lehmän paskassa ja se haju... YÖÖKKK

      Toista se on Pastaferien taivaassa, jossa olut on kylmää ja huorat puhtaita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe