Vielä nykyaikana riisikippoja (tojota). Sama koskee kinukki kippanoita 😂. Karseita rimpuloita pokemonileluja ja koppimopoja. Tohjotakin ihan laaduton.
Kaikkea sitä tehdäänkin
12
148
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuota olisi tarvinnut tulla kertomaan, tiedossa on.
- Anonyymi
Aattelikoha isäs ja äitis loppuun asti ku hetekka heilu? Kaikkee sitä tehhään? Joskus lopputulos ei ...
- Anonyymi
Tojomiehet ovat kyllä isänsä näköisiä mutteivat äidin aviomiehen näköisiä.
- Anonyymi
No vahinkojahan sattuu itse kullekin......
- Anonyymi
Niin.sillähän niitä merkkejä on paljon että on vara mistä valita.
Onhan nuita ollut saksalaista,ruotsalaista ja japsia.
Ei kyllä tojo huonoimmasta päästä ollut. - Anonyymi
Taka ovet rämisee n 80 nopeudesa uus camry corolla
- Anonyymi
No mistäs tiedät, kun et ole edes koeajanut?
- Anonyymi
Että oikein Camry Corolla! Mitä kamaa olet vetänyt?....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synteettine metamfeta aiheutta hallusinaatioit ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taisin saada skodassa jenkemiä liikaa. Sorry päässä vippaa.. 😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taisin saada skodassa jenkemiä liikaa. Sorry päässä vippaa.. 😩
Niin on nuppi sekaisin että luuli Corollaa Skodaksi. Sieltä Camry Corollasta niitä myrkkyjä erittyy. Taitaa olla Fukushiman voimalan jäämiä.
Sanos muuta, ja paljon tehdäänkin, maailman myydyin automerkki, myydään päiväntasaajalta napapiirin pohjoispuolelle, ja toisin kuin skeida on luotettava niissäkin olosuhteissa. eikä toyotan tekemistä hevin lopeteta, skeida taas kielletään (jenkemi ja saasteet) Hahahahahaaaaa skeidalle 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555075PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654757- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881508
- 211361
- 411103