Mies ei kestänyt... Hyppäsi !
https://thepattayanews.com/2019/10/05/finnish-man-falls-from-sixth-floor-of-suvarnabhumi-airport-in-departure-area-dies-in-hospital-allegedly-jumped/?fbclid=IwAR2khvl1UteUtKnQcG-mgQCjvIqf-TxwZmel5I7rpbnoqhGZxDOMSF_b84M
Ei se taida olla ihan onnellisten maa jos noin tekee tiukkaa sinne palata.
On se vaikeaa palata Pattayalta suomeen "
8
118
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs versio maitojunasta?
Tässä minun hyppyni n. 4:n kerroksen korkeudelta:
https://www.youtube.com/watch?v=cmJq1iRUZ9Y
Korkein hyppyni on 4150 m.
- Anonyymi
No, seuraava uutinen taas kertoo 25 vuoden overstäystä, kyllä siellä viihdytäänkin
- Anonyymi
Onhan se kieltämättä aina kurjaa palata Pattayalta Suomeen
- Anonyymi
Äijähyppy! 3>
- Anonyymi
Ei ollut yhtään vaikeaa. rRelu 2 vuotta Pattiksella ja nyt Suomessa . Duunia vaan ja ensi kesänä taas 3 viikoa. TPS-Jokerit 6-0. Ei voi olla vaikeeta :)
- Anonyymi
Pullonkeräyksellä ansaitut rahat eivät riitä lentolippuun ja sitäpaitsi en pääse maasta, koska viisumini meni vanhaksi jo vuosi sitten
Mä kysyi täälä kumpi fuge vai pattis? Sain vastaohjauksen ja sit jo kahen päivän päästä ostettii fugesta rantahuvila ja jahti. Mietin jo tässä kahestaan mielikuvitusvaimoni thaidollyn kanssa että mistä hommataan seuraava huvila. Se vaan pihisi ja sihisi. Vissiin vuotaa taas. Hoitsu joskus aina neulalla sitä härnää ja sit se on ihan velttona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2143534- 1202083
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641724Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2071717- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861466- 531304
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591228
- 1191141