Ajatusten niukkuus, taukoamaton toisto ja huonosti kätketty vihamielisyys leimaavat kaikkea kristittyjen keskustelua.
Toivoisin, että pystyisitte edes hieman itseänne konstruktiivisempaan ajatteluun, ainakin joskus.
Ateistit eivät ole vihollisiaan, elämme sekulaarissa maassa.
Kiitos, Järki!
Kristittyjen aivopierut lemuavat tällä palstalla
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muistakaamme, että vain muutama tollo täällä on pilaamassa kristittyjen mainetta. Älkäämme leimatko koko yhteisöä! Se on erittäin kirjava.
"Kristittyjen aivopierut lemuavat tällä palstalla"
Kyllä kyllä. Tässä paljastuu miksi:
https://www.youtube.com/watch?v=eb1tDCKjLVo- Anonyymi
Eivät nuo kreationistit kyllä vihaansa juuri kätke, jotka tänne ateisteista valheita kirjoittelevat.
- Anonyymi
Olen Uskoss ja Minä vaan murjotan koko ajan :( Koskaan en ole tyytyväinen, minulla ei ole elämäniloa, enkä tunne hyvää oloa mistään :( :(
Kaikki on yhtä piinaa :( :( :(
Haluaisin niin kovin olla hyvä uskovainen, sillä silloin nämä kaikki em. asiat kääntyisivät hyvin päin. En tiedä mitä Jumala minulta haluaa- Anonyymi
Älä välitä. Jumala vain koittelee sinua. Olet pakostakin tehnyt jotain sellaista, että olet ansainnut tyytymättömän elämän. Rukoile vähintään viisi kertaa puoli-tuntia päivittäin ja sano ’Jeesus Kristus olen sinun orjasi ja sinä olet Mestarini. Tee minulle mitä haluat - iske minua kaikella kurjuudella sillä olen syntinen ja paha ja ansaitsen kaiken kurituksen.” Näillä ohjeilla löydät armon ja mielenrauhan. Ja jos et löydä, niin teet jotain väärin ja olet ansainnut kurjuutesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3681758Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391594Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v11538Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481151- 731003
- 58984
- 47746
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699