Onko ateismissa mitään uskottavaa?

Anonyymi

Ateistit itsekin myöntävät, ettei ole. Siksipä muut eivät voikaan ottaa ateismia ollenkaan vakavasti, vaan pitävät ihan höpöpöpö-juttuna.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja entäs Kristityt! Uskovat yhteen jumalaan -lehtolapsi jeesukseensa ja eivät usko esim. muita Jumalia!

• Anonyymi

Ei olekaan. Teismillä ei ole mitään sisältöä.

• Anonyymi

"Ja entäs Kristityt!"

Whataboutismia.

• Anonyymi

Ateismia ei oikein voi kumotakaan, ennen kuin joku esittää jumalista kunnon todisteet. Jos oma uskosi on parempaa kuin höpöhöpö niin voinet esittää siitä todisteet ateisteille.

• Anonyymi

Uskova todisti taas kerran, että hänen oman uskonsa on höpöhöpöä, josta ei ole mitään todisteita ja joka ei siten perustu yhtään mihinkään todelliseen.

Mutta tämä kaikki jo tiedettiin, joten ei sitä olisi tarvinnut taas todistaa.

• Anonyymi

"Ateismia ei oikein voi kumotakaan, ennen kuin joku esittää jumalista kunnon todisteet."

Jokaisella on oma henki ja sinun henkesi on sinun. Sinun hengestäsi sinun pitää huolehtia eikä kenenkään muun. Ei kukaan muu voi antaa sinulle Jumalasta todisteita kuin sinä itse. Toisin sanoen vain sinä itse voit pyytää Jumalalta mitä sitten pyydätkin. Itse esimerkiksi pyysin Jumalaa todistamaan itsensä ja niin Jumala myös teki. Jumala on sisälläsi. Turhaan sitä ulkoa haet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ateismia ei oikein voi kumotakaan, ennen kuin joku esittää jumalista kunnon todisteet."

Jokaisella on oma henki ja sinun henkesi on sinun. Sinun hengestäsi sinun pitää huolehtia eikä kenenkään muun. Ei kukaan muu voi antaa sinulle Jumalasta todisteita kuin sinä itse. Toisin sanoen vain sinä itse voit pyytää Jumalalta mitä sitten pyydätkin. Itse esimerkiksi pyysin Jumalaa todistamaan itsensä ja niin Jumala myös teki. Jumala on sisälläsi. Turhaan sitä ulkoa haet.

>>Itse esimerkiksi pyysin Jumalaa todistamaan itsensä ja niin Jumala myös teki

Aivan kuten ne muut noin 500 000 muuta jumalaa todistivat heihin uskoville ihmisille olevansa olemassa ... mutta lumettahan se kaikki toki on. Jumalat ovat ihmisten keksimiä satuolentoja, ei muuta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Itse esimerkiksi pyysin Jumalaa todistamaan itsensä ja niin Jumala myös teki

Aivan kuten ne muut noin 500 000 muuta jumalaa todistivat heihin uskoville ihmisille olevansa olemassa ... mutta lumettahan se kaikki toki on. Jumalat ovat ihmisten keksimiä satuolentoja, ei muuta :)

Sinä puhut saatanan puolella olevan suulla. Olet siis joko paha tai tietämätön pahasta ja hyvästä, hölmöyttäsi saanut itsesi pahaa puolustamaan. Henkiä on karkeasti ajatellen kaksi: hyvät ja pahat. Hyvät Jumalan puolella, pahat tiedät-kyllä-kenen. Tiedät vaikka kiellät tietäväsi, tiedät vaikka kiistät. Tahallinen tai tahaton hölmöys on yhtä kaikki hölmöyttä.

Eikä ad hominem sinua tälläkään kertaa auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä puhut saatanan puolella olevan suulla. Olet siis joko paha tai tietämätön pahasta ja hyvästä, hölmöyttäsi saanut itsesi pahaa puolustamaan. Henkiä on karkeasti ajatellen kaksi: hyvät ja pahat. Hyvät Jumalan puolella, pahat tiedät-kyllä-kenen. Tiedät vaikka kiellät tietäväsi, tiedät vaikka kiistät. Tahallinen tai tahaton hölmöys on yhtä kaikki hölmöyttä.

Eikä ad hominem sinua tälläkään kertaa auta.

>>Henkiä on karkeasti ajatellen kaksi: hyvät ja pahat.

Henget ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.

>>Tiedät vaikka kiellät tietäväsi, tiedät vaikka kiistät.

Tiedän että jumalasi on ihmisen keksimä mielikuvitusolento, eikä yhtään mitään muuta.

>>Sinä puhut saatanan puolella

Uskot lapsellsiin saatanoihin? Ja olet aikuinen ihminen? Miten säälittävää.

• Oikeastaanhan on niin, että ateismin sisältö on hyvin "helposti" kumottavissa.

Tarvitsee esittää vain yhdestä jumalolennosta objektiiviset todisteet. Vain yhdestä! Yksi riittää!

Luulisi olevan helppo homma kun vain ajatteleekin kaikkien aikojen kaikkia uskontoja ja niiden miljoonia jumalolentoja.

• Anonyymi

Koville näyttää teistillä ottavan kun kaikki eivät palvo hänen mielikuvitusjumalaansa.

• Anonyymi

Moni käännytettäviä etsivä on todella tietämätön, kuten aloittajakin on. Ateismi on se mihin ihminen päätyy, kun usko lopahtaa tai sitä ei ole koskaan ollut.

• Anonyymi

Usko kun valheisiin romahtaa, niin eihän siinä totuudesta luovuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko kun valheisiin romahtaa, niin eihän siinä totuudesta luovuta.

Uskovista huomaa sen että jokin tragedia tai muu on saanut milenterveyden järkkymään. Todellisuuden tilalle on tullut mielikuvitusmaailma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovista huomaa sen että jokin tragedia tai muu on saanut milenterveyden järkkymään. Todellisuuden tilalle on tullut mielikuvitusmaailma.

Mielikuvitusmaailma on sellainen, jossa on valheita. Todellisuus taas on ainoastaan tietoisuus siitä mikä on todellisuus. Toisin sanoen mikä on totuus todellisuudesta. Ja sitä sinä kehtaat väittää mielikuvitukseksi. Olet joko tietoisesti valehteleva tai tietämätön. Yhtä kaikki, olet valheen puolella.

Minä puhun totuudesta. Sinä puhut jostain epämääräisestä "uskovista". Joista sinä et tiedä yhtään mitään. Paitsi ennakkoluulosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitusmaailma on sellainen, jossa on valheita. Todellisuus taas on ainoastaan tietoisuus siitä mikä on todellisuus. Toisin sanoen mikä on totuus todellisuudesta. Ja sitä sinä kehtaat väittää mielikuvitukseksi. Olet joko tietoisesti valehteleva tai tietämätön. Yhtä kaikki, olet valheen puolella.

Minä puhun totuudesta. Sinä puhut jostain epämääräisestä "uskovista". Joista sinä et tiedä yhtään mitään. Paitsi ennakkoluulosi.

>>Sinä puhut jostain epämääräisestä "uskovista". Joista sinä et tiedä yhtään mitään.

Ai noin lähelle liippasi. Ymmärrän.

>>Toisin sanoen mikä on totuus todellisuudesta.

Me elämme todellisessa maailmassa .. eikä tässä maailmassa ole jumalia, henkiä, saatanoita, enkeleitä, sieluja, karmaa, auroja jne ...

Sinä olet jostain syystä hylännyt todellisen maailman ja keksinyt sen tilalle kuvitteellisen maailman. Ja mikäs siinä... voit elämäsi niin käyttää jos haluat.

• Jumala ei ole kommentoinut täällä kertaakaan, joten hihhuleiden väitteet ovat edelleen höpöhöpöä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      1848
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      368
      1768
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1594
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1569
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      248
      1151
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1003
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      984
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      746
    9. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      745
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      699
    Aihe