Keronen sai 15 kk viisumin

Anonyymi

Nyt sai kaikki kerosen arvostelijat nenilleen. Eipä ole muilla 15 kk viisumia. Gizmon vaimo kävi poliisisaattueessa hakemassa 15 kk viisuminen joka onnistui sattahipin komentajan käskystä. yrittäkää muut perässä

34

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä kummaa, eikös tollaisia ole pino Neiti Hulahulalla ollut jo pidemmän aikaa, kun ei ole vuosiin poistunut edes Thaimaasta irvaillen mun matkustelulle.

      • Anonyymi

        Miten sun matkustelulle voi irvailla..? Sinä et matkustele koskaan.
        Matkustat vain invataksilla, kimppakyydillä


    • Anonyymi

      pakko olla hyvät suhteet että saa 15 kuukauden viisumin. tavallinen suomalainen saa vain 3 kuukautta. kannattaa tuntea poliiseja niin kaikki onnistuu.

    • Anonyymi

      Ryhmärunkulle ollen..., sanonko?..., en sano, sanon kuitenkin ollen....

    • Anonyymi

      Numba-Bumballa on elite status 5 vuotta. Hän kertoi myös omistaneensa Ladan aikoinaan jossa oli puukuulaverhoiltu istuin. Senseillä on Espanjasta leima vielä 30 päivää voimassa.

    • Anonyymi

      Pattayan Paratiisi yhä niinkuin ennenkin

    • Anonyymi

      Tyhjän toimittaja puhuu taas pehmeitä. Eikö kukaan muu saa samanlaista visaa, saa ihan kaikki ketkä haluaa eikä siihen tarvitse mitään armeijaa ottaa mukaan. Kerosen juttuihin kannattaa suhtautua suurella varauksella.

      Terveisin: Aurinkorannikon Paroni

      ps. Täällä nauretaan!

    • Anonyymi

      Pattayalta kerrottiin että muut tekee viisuminsa itse ja gizmo tarvii siihenkin apua

      • Anonyymi

        senssupa,ei viisumia tarvi, henkilökohtaisista syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        senssupa,ei viisumia tarvi, henkilökohtaisista syistä.

        jorviin pääsee ilman viisumiakin.


      • Anonyymi

        Ai ihan ite tekee? Useimmat kyllä tarvii siihen apua. En ainakaan ite ole koskaan saanu viisumia tehtyä omin neuvoin. Ei ole leimasinta eikä tuo kielikään taitu tarpeeksi hyvin.


    • Anonyymi

      Mikäs juttu tää sitte on?

    • Anonyymi

      Röh röh amaliapossulle aamua

    • Anonyymi

      Laitoin kuvaan meikäläisen visan joka on voimassa vuoteen 2023 saakka mutta kuva poistui kolmeen kertaan. Keronen ja Kerosen "poliisisaattueet". Ihan samoja juttuja vailla siipiä kuin tuolla palstahäiriköllä Suomessa.

      • Anonyymi

        Hehheh joo mäki laitoin 5 kertaa mun visan joka on kuolinpäivään asti voimassa mutta se poistui 10 kertaa.


      • Anonyymi

        Henkilökohtaisista syistähän viisumia ei tarvitse lainkaan, kertoo vain tämän immigrationissa.
        Toisaalta leimahan on kätevä hakea espanjasta, joka on Thaimaan rajanaapuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökohtaisista syistähän viisumia ei tarvitse lainkaan, kertoo vain tämän immigrationissa.
        Toisaalta leimahan on kätevä hakea espanjasta, joka on Thaimaan rajanaapuri.

        Itsellä on edellisen kunkun myöntämä kunniakansalaisuus en tarvitse viisumia ollenkaan.
        Ainoa suomalainen jolle tämä on annettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on edellisen kunkun myöntämä kunniakansalaisuus en tarvitse viisumia ollenkaan.
        Ainoa suomalainen jolle tämä on annettu.

        Minä en tarvii ees kunniakansalaisuutta enkä pasia. Oon ainoa joka voi maskustaa pelkällä kelakortilla. Kerran söin haimassa kepandin kaikilla jalo penoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on edellisen kunkun myöntämä kunniakansalaisuus en tarvitse viisumia ollenkaan.
        Ainoa suomalainen jolle tämä on annettu.

        Olet siis Martti Ahtisaari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis Martti Ahtisaari

        Meinaakkos tulla tänä vuonna Linnajuhliin ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaakkos tulla tänä vuonna Linnajuhliin ?

        Tulen everstin kanssa kinppakyydillä.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Tulen everstin kanssa kinppakyydillä.

        Koita selvitä aivopesustas, se kyllä vie oman aikansa, mutta tsemppiä.
        Koita vaikka kunnioittaa ekstaasinasua, huumehörhöhalmetta ja itsarin tehnyttä nyrkkeilijää, niin ja toki itseäsi katutappelijaa laakista, se voi helpottaa.
        Rakenna vaikka yksi haaveilluusiokoti ja rakastele tindervalokuvaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita selvitä aivopesustas, se kyllä vie oman aikansa, mutta tsemppiä.
        Koita vaikka kunnioittaa ekstaasinasua, huumehörhöhalmetta ja itsarin tehnyttä nyrkkeilijää, niin ja toki itseäsi katutappelijaa laakista, se voi helpottaa.
        Rakenna vaikka yksi haaveilluusiokoti ja rakastele tindervalokuvaa.

        Älä tu mussuttaa. Mä oon rikkain ja matkustan kaikkein eniten ja sit mulla on kaikkein eniten rantahuviloita ja suhteita. Mulla on elite status, kunniakansalaisuus, VIP kokoelma ja jahtikokoelma ja muita kelluvia juttuja. Hallitsen lentämisen ja mulla on lentokortti ja merikapteenin ajokortti. Olen rauhan saavuttanut karatesensei ja alle sekunnissa pistän kaikki itkemään ennen tyrmäystä. Salaisuus piilee siinä etten käy suihkussa ollenkaan ja kaikki muuttuu pandoiksi kun tulee silmä tulehdus. Sit mulla on sukelluksen opettajakortti ja moottoripyörien opetuskortti. Moottoriratakin on mutta se on salainen. Mun ravintolat on tosi salaisia ja koko konserni erittäin salainen. Kukaan ei tu näkemään mun mitään ellei ne marinoi pallei ensin ja päätä. Hesassa. Mulla on kuksa.


      • Anonyymi

        Se on sitä miljonäärilerpan aitoa Thaimaan matkailua tuo webbikamerasta Pattayan katselu. Muuhun ei riitä rahkeet eikä terveys. Milloin pääset hesaan invataksilla taas hoitoihin ja meinaatko kuvata kuksan roskapöntön päällä keskustassa ennen osastolle siirtymistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita selvitä aivopesustas, se kyllä vie oman aikansa, mutta tsemppiä.
        Koita vaikka kunnioittaa ekstaasinasua, huumehörhöhalmetta ja itsarin tehnyttä nyrkkeilijää, niin ja toki itseäsi katutappelijaa laakista, se voi helpottaa.
        Rakenna vaikka yksi haaveilluusiokoti ja rakastele tindervalokuvaa.

        Mukavasti päivystys sujuu..!


      • SenssuChlangMai kirjoitti:

        Älä tu mussuttaa. Mä oon rikkain ja matkustan kaikkein eniten ja sit mulla on kaikkein eniten rantahuviloita ja suhteita. Mulla on elite status, kunniakansalaisuus, VIP kokoelma ja jahtikokoelma ja muita kelluvia juttuja. Hallitsen lentämisen ja mulla on lentokortti ja merikapteenin ajokortti. Olen rauhan saavuttanut karatesensei ja alle sekunnissa pistän kaikki itkemään ennen tyrmäystä. Salaisuus piilee siinä etten käy suihkussa ollenkaan ja kaikki muuttuu pandoiksi kun tulee silmä tulehdus. Sit mulla on sukelluksen opettajakortti ja moottoripyörien opetuskortti. Moottoriratakin on mutta se on salainen. Mun ravintolat on tosi salaisia ja koko konserni erittäin salainen. Kukaan ei tu näkemään mun mitään ellei ne marinoi pallei ensin ja päätä. Hesassa. Mulla on kuksa.

        Unohdin mainita että mulla on musta amex, rolls royce V12, Mersun V12, T-Rod, Mopar ja supervespat. Supervesijetteihin tilattiin supre porpelit joiden lapakulma on säädetty. Kyllä lähtee. Vaimo soitti kipakan puhelun Thaimaan suurlähetystöön niin alkoi asiat hoitumaan.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Unohdin mainita että mulla on musta amex, rolls royce V12, Mersun V12, T-Rod, Mopar ja supervespat. Supervesijetteihin tilattiin supre porpelit joiden lapakulma on säädetty. Kyllä lähtee. Vaimo soitti kipakan puhelun Thaimaan suurlähetystöön niin alkoi asiat hoitumaan.

        Onkos paljonkin aivos koppeja saanut?

        https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/2016040121351288


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Unohdin mainita että mulla on musta amex, rolls royce V12, Mersun V12, T-Rod, Mopar ja supervespat. Supervesijetteihin tilattiin supre porpelit joiden lapakulma on säädetty. Kyllä lähtee. Vaimo soitti kipakan puhelun Thaimaan suurlähetystöön niin alkoi asiat hoitumaan.

        Lopeta reppana juttusi tai lähetän agentit vaientamaan sinut.
        Olen nyt atlantilla lentotukialuksellani, tästä ei kauankaan kestä Hornetilla sinne joten lopeta ajoissa.
        Tämä on viimeinen varoitus.


    • mula on jos se siivumi.. vusiimi? Soviimi? Siiseli? Sopupeli? soopeli? Siis tarkoitan sitä piisamia mikä on pasissa.

      • Anonyymi

        Mä kysyi täälä kumpi fuge vai pattis? Sain vastaohjauksen ja sit jo kahen päivän päästä ostettii fugesta rantahuvila ja jahti. Mietin jo tässä kahestaan mielikuvitusvaimoni thaidollyn kanssa että mistä hommataan seuraava huvila. Se vaan pihisi ja sihisi. Vissiin vuotaa taas. Hoitsu joskus aina neulalla sitä härnää ja sit se on ihan velttona.


      • Anonyymi

        Ei toi oo vielä paljon mitään. Mulla on vuoden syfilis passissa voin vakuuttaa kaikille.
        By NumBall


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe