lompsa varastettiin

jossa EU-henkkari

17.3 Ratikassa 1 pöllittiin lompsa mahakukkarosta. Olin menossa klo 18 laivaan ja huomasin maihinnousuakorttia kaivaessa että lompsa uupui. Tutkin reput ja kärryt-ei. Soitin viimeiseen hoitolaan -ei. Siinä vaiheessa konsulaatti jo kiinni : ma-pe 9.00-12.00 puh. 372-6103 300. (konsuliosasto).
Asiakaspalvelu konsulaatissa arkipäivisin virka-ajan jälkeen klo 16.30-18.00 ja viikonloppuisin klo 11.00-19.00. Juhlapyhien asiakaspalveluajat voi tarkistaa konsulaatin päivystyspuhelimesta puh. 372-50-59660. (moibira ei tasuta tai ole suletud). Mikä neuvoksi ? Passi olisi kotona. Liavyhtiöt eivät ota kuriiripoostia. Mutta fillarilähetit 09650650 hoitavat kuriiripostia Copterlineen. Passini tuli kera rahan klo 21 ja pääsin Tallink Meloodialle. Matkailu avartaa

10

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jerkku

      Jospa olet hukannut sen.Saattaa palautua aikanaan löytöpalkkiolla veroitettuna.

      • Kiitos

        En kertaakaan ole kuullut kenenkään saavan lompsaansa takaisin.


      • Jerkku
        Kiitos kirjoitti:

        En kertaakaan ole kuullut kenenkään saavan lompsaansa takaisin.

        On näinkin tapahtunut.Suomeen soitettiin lompakosta löytyneiden tietojen perusteella.


      • Käynnyt
        Jerkku kirjoitti:

        On näinkin tapahtunut.Suomeen soitettiin lompakosta löytyneiden tietojen perusteella.

        Myyvät sen lompakon takaisin ilman rahoja vähän halvemmalla kuin mitä uudet paperit maksaisivat.


    • miehen lompsa palautettiin kadottamispäivänä, paperit ja rahat (n.7000eek) tallessa. 2teinityttöä sai poliisilta kunniakirjan rehellisyydestä. tuollaisen uutisen tällä viikolla julkaisi õhtuleht.

    • östilä

      kun ei ottanut ilman kyytiin...

      • passipoliisi ei päästänyt

        Minulla oni valokopio passista mukana - ei auttanut itku markkinoilla. Lohdullisia viestejä olen saanut. Kiitos
        Olenkin jo kuolettanut ja tilannut uudet kortit- valtava urakka. www.poliisi.fi vastasi alta aikakyksikön eli soitti minulle. Nyt on rikospaperit täytetty ja kaavakkkeen saan netistä lähimmältä poliisiasemalta. Oppia ikä kaikki !


    • Agentti 99

      Huono tuuri.

      Mistä tunnistivat sinut juuri Poroksi ?

      • lisäneuvoja

        Alla olevaan tiedusteluunne haluan vastata, että edustusto pääsääntöisesti
        noudattaa kyseistä päivystysaikaa, mutta jos tiedossa on, että henkilö
        saapuu edustustoon myöhemmin, päivystäjä odottaa hänen tuloaan. Tiedossamme
        ei ole, että joku olisi joutunut päivystysajan päättymisen jälkeen
        turvautumaan esim. hotelli- tai muuhun majoitukseen odottaakseen seuraavaan
        päivään.
        Mitä tulee toimintaanne passin ja varojen saamiseksi Suomesta, se oli
        erittäin hyvin oivallettu toimintatapa ja varmaan halvempikin, kuin uusi
        passi edustustossa (80 euroa).
        Terveisin
        Seppo Taurén
        Konsuli
        Suurlähetystö TallinnaPostiosoite:
        Embassy of Finland
        Kohtu 4
        15180 Tallinn
        Estonia
        Puh. 372-6103 200
        Fax: 372-6103 281
        Sähköposti: [email protected]
        Asiakaspalvelu: ma-pe 9.00-12.00 puh. 372-6103 300. (konsuliosasto os. Pikk
        jalg 14).
        Asiakaspalvelu konsulaatissa arkipäivisin virka-ajan jälkeen klo 16.30-18.00
        ja viikonloppuisin klo 11.00-19.00. Juhlapyhien asiakaspalveluajat voi
        tarkistaa konsulaatin päivystyspuhelimesta puh. 372-50-59660.
        Päivystyspuhelin: 372-50-59660, arkipäivisin virka-ajan jälkeen klo
        16.30-18.00 sekä viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 11.00-19.00.


      • passissa
        lisäneuvoja kirjoitti:

        Alla olevaan tiedusteluunne haluan vastata, että edustusto pääsääntöisesti
        noudattaa kyseistä päivystysaikaa, mutta jos tiedossa on, että henkilö
        saapuu edustustoon myöhemmin, päivystäjä odottaa hänen tuloaan. Tiedossamme
        ei ole, että joku olisi joutunut päivystysajan päättymisen jälkeen
        turvautumaan esim. hotelli- tai muuhun majoitukseen odottaakseen seuraavaan
        päivään.
        Mitä tulee toimintaanne passin ja varojen saamiseksi Suomesta, se oli
        erittäin hyvin oivallettu toimintatapa ja varmaan halvempikin, kuin uusi
        passi edustustossa (80 euroa).
        Terveisin
        Seppo Taurén
        Konsuli
        Suurlähetystö TallinnaPostiosoite:
        Embassy of Finland
        Kohtu 4
        15180 Tallinn
        Estonia
        Puh. 372-6103 200
        Fax: 372-6103 281
        Sähköposti: [email protected]
        Asiakaspalvelu: ma-pe 9.00-12.00 puh. 372-6103 300. (konsuliosasto os. Pikk
        jalg 14).
        Asiakaspalvelu konsulaatissa arkipäivisin virka-ajan jälkeen klo 16.30-18.00
        ja viikonloppuisin klo 11.00-19.00. Juhlapyhien asiakaspalveluajat voi
        tarkistaa konsulaatin päivystyspuhelimesta puh. 372-50-59660.
        Päivystyspuhelin: 372-50-59660, arkipäivisin virka-ajan jälkeen klo
        16.30-18.00 sekä viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 11.00-19.00.

        kyllä hintaa,,,, ja voimassaolo aika, ainakin ennen oli max.2vrk


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe