Ohisalon kolme "kollegaa", köyhyystutkijaa, sai Nobel-palkinnon

Anonyymi

He tekevät tutkimusta maailmalaajuisen köyhyyden vähentämiseksi.
Onnea ja menestystä !

16

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohisalo puolestaan koittaa tehdä parhaansa Suomen köyhdyttämiseksi, muutenkin samaan tilaan kuin länsinaapuri Ruotsi on.

      • Anonyymi

        Hölöhölö.


      • Anonyymi

        Naiivius ja kaikenlainen herkkäuskoisuus on tehnyt ansan monille suomalaisille. Lapsenmielinen vasemmistolais-vihreä poliitikko vastuullisessa asemassaan käyttää väärin kansalta saamaansa luottamusta. Eikä käsitä ilmeisesti vieläkään miksi Ruotsi ja Tanska kieltäytyvät ottamasta lisää "pakolaisia" - jotka suurimmalta osalta Suomessa olevista sotilaskarkureita ja rikollisia.
        Todella vaarallista sakia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiivius ja kaikenlainen herkkäuskoisuus on tehnyt ansan monille suomalaisille. Lapsenmielinen vasemmistolais-vihreä poliitikko vastuullisessa asemassaan käyttää väärin kansalta saamaansa luottamusta. Eikä käsitä ilmeisesti vieläkään miksi Ruotsi ja Tanska kieltäytyvät ottamasta lisää "pakolaisia" - jotka suurimmalta osalta Suomessa olevista sotilaskarkureita ja rikollisia.
        Todella vaarallista sakia.

        "Perään Liikanen siteeraa diplomaatti Max Jakobsonin vastausta siihen, miksi Norja vastusti, Ruotsi epäröi ja Suomi kannatti liittymistä.
        – Norjalla on Nato, Ruotsilla on Suomi, Suomi on yksin, Jakobson oli tuolloin todennut."

        H.


    • Anonyymi

      teen tutkimusta maailmanlaajuisen köyhyyden esteiden poistamisen vähentämisen lisäämisen tukemiseksi
      ja mietin näitä aina tai en ihan sillä
      olen kivassa toimistossani lämpimässä ja lähden viikonloppulomalla aca pulcoon
      tai val paraisoon ja sitten hitsin nevadaan

      tällä se köyhyys vähenee kun minut palkataan

      • Anonyymi

        Onpa sulla hepposet käsitykset tutkijoitten hommista ja niitten merkityksestä.


    • Uskoisin köyhyyttä olleen aina. Ei edes Ohisalo voi asialle mitään.

      • Anonyymi

        Eihän se, varsin varakkaissa oloissaan ole kiinnostunut mitään asian eteen tekemäänkään,,Ohisalo vaan "tutkii"...ja miettii kuinka saisi mahdollisimman paljon matuja otettua Suomeen? Rakentaakseen sitä tutkittavaa köyhyyttä kanta-suomalaisten joukossa
        ja jakaakseen hyvinvointia "pakolaisilleen" jotka sivumennen sanoen ovat prioriteetti numero yksi hänelle. Ja apujoukoilleen suvakeille.


    • Anonyymi

      Tulisi sota ja tappaisi persut nii saisi olla rauhassa rasisti puheilta.

      • Anonyymi

        Puheilta ja puheilta..Käsitykseni mukaan kirjoitukseni on huomattavasti monipuolisempi ja asiaa käsittelevä vaikka sellainen "rasistiksi" sanottu olenkin. Kovin yksi-oikoisiin vastauksiin näyttävät yksinkertaiset suvakit pystyvän..
        (tätä kirjoitettaessa ei mustille tehty vahinkoa, eikä tiettävästi yhtäkään tapettu suomalaisen toimesta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheilta ja puheilta..Käsitykseni mukaan kirjoitukseni on huomattavasti monipuolisempi ja asiaa käsittelevä vaikka sellainen "rasistiksi" sanottu olenkin. Kovin yksi-oikoisiin vastauksiin näyttävät yksinkertaiset suvakit pystyvän..
        (tätä kirjoitettaessa ei mustille tehty vahinkoa, eikä tiettävästi yhtäkään tapettu suomalaisen toimesta)

        Noin yleensä kyllä persun puheista tuntee, miksei muun puolueen kannattajat pidä meteliä, onko puheitten tarkoitus manipuloida ihmisiä, siltä vähän vaikuttaa.
        Kun ei ole mitään näyttöä saavutuksistanne, pidetään meteliä propaganda mielessä.


      • Anonyymi

        Älä muuta sano. Rasistit on jossain transsissa. Mestari on ne aivopessyt.
        Niitten maailmaan ei mahdu mitään muuta kuin rasismi.
        Kukaan ei ajattele niin paljon mustaa miestä kuin rasistiakat.


    • Anonyymi

      Luin justiin otsikon puheterapiasta, persut joutaisi puheterapia kurssille.


    • Anonyymi

      Rasistit pelkää ettei sossurahaa riitä niille jos pakolaisia tulee lisää. Siksi ne niitä vihaa.
      Suurin osa persujen kannattajista on sivistymättömiä köyhiä syrjäytyneitä
      sossutuilla eläviä.

    • Anonyymi

      Maailman mittakaavalla köyhyys on vähentynyt.
      Kartoituksien ja tutkimuksien perusteella on tehty monenlaista työtä maailman köyhimmillä alueilla, alikehittyneillä alueilla, mm. ravinnon, koulutuksen ja terveydenhoidon suhteen.
      En aliarvioi mitenkään tutkijoitten työtä, jos ei ole tietoa, on vaikeampaa asioita muuttaa.
      Niin suuressa mittakaavasaa kuin köyhyyttä on maailmassa,
      suunnitelmia pitää olla ja perusteet mitä asioita tehdään missäkin päin maailmaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe