Pattaya on paratiisi - Kaikille kaikkea.

Anonyymi

Perhelomakohteena Pattayan on ykkönen.

Vuokravosujakin löytyy reilun kaupan merkeissä.

Mutta mistä johtuu puskarunkun katkeruus ja kateus?

14

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pattyalla on parhaimmat leidarit. Muistakaa ottaa Tummelia riittävästi mukaa.

      • Anonyymi

        Onko sulla senssukka Tummelia riittävästi siellä puskassasi?


    • Anonyymi

      On todennäköistä että mainitsemasi runkun haaveet Thaimaasta kariutuivat pahan kerran. Samalla hän menetti kaiken elämässään. Läheisensä, lapsensa, puolisonsa, työpaikan, auton, kodin, rahat, luottotiedot, kaverit, terveyden, itsekunnioituksen, itseluottamuksen, suhteellisuudentajun, muistin, maalaisjärjen, järjen ja yöunet. Lopulta hänestä tuli sekoboltsi mielikuvitusmatkaaja senssunumba, joka tukehtuu 200 kertaa päivässä omaan katkeruuteensa ja popsii lääkkeittä kurlaten ne viinalla alas.

    • Anonyymi

      Onkohan nettitrollaamisen ennätyksistä koskaan jaettu mitään palkintoja? Senssun voittanutta ei varmasti ole. Täysin omaa luokkaansa. Parisataatuhatta kirjoitusta pelkästään tälle palstalle ja kaikki pelkkää kuraa, roskaa ja lapsellista herjaa.

      • Anonyymi

        Jos tolla sinnikkyydellä ois tehnyt töitä nämä vuodet. Ois tosiaan voinu jäädä elekkäälle sinne chiang maihin.
        Edellyttäen jotain taitoja joita ei ilemisesti ole.
        moni ei tee elämässään niin paljon töitä kuin senssu on trollannut tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tolla sinnikkyydellä ois tehnyt töitä nämä vuodet. Ois tosiaan voinu jäädä elekkäälle sinne chiang maihin.
        Edellyttäen jotain taitoja joita ei ilemisesti ole.
        moni ei tee elämässään niin paljon töitä kuin senssu on trollannut tällä palstalla.

        Se on helppo laskea ihan mitä normaalina stadilaisena toiminimiraksamiehenä hän olis tienannut stadissa tuolla tuntimäärällä. Viisi vuotta 16 tuntia päivässä on 29200 tuntia.
        Stadissa 40€ tunti ilman alvia. Se on 1 168 000 euroa. Pienellä verosuunnittelulla tuosta tuntimäärästä olisi jäänyt yli 700 000 euroa kouraan ja tuollainen laskutunti on vielä pienimmästä päästä PK-seudulla. Monilla aloilla laskutunnit on viidestäkympistä ylöspäin.
        Tuo tuntimäärä jonka hän on tänne käyttänyt vastaa 16 vuotta suomalaisen duunarin työvuotta, jonka normaalin työvuoden tuntimäärä on 1760 tuntia ilman ylitöitä ja lomat sekä viikonloput huomioiden. Senssun "työvuoden" mitta on tällä palstalla huikeat 5840 tuntia ja mitä hän on saanut palkaksi? Peräpukamat, skolioosin, korkean verenpaineen, päihdeongelman, lääkeongelman, mielenterveysongelman, yksinäisyyden, hikoilun ja katkeruuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on helppo laskea ihan mitä normaalina stadilaisena toiminimiraksamiehenä hän olis tienannut stadissa tuolla tuntimäärällä. Viisi vuotta 16 tuntia päivässä on 29200 tuntia.
        Stadissa 40€ tunti ilman alvia. Se on 1 168 000 euroa. Pienellä verosuunnittelulla tuosta tuntimäärästä olisi jäänyt yli 700 000 euroa kouraan ja tuollainen laskutunti on vielä pienimmästä päästä PK-seudulla. Monilla aloilla laskutunnit on viidestäkympistä ylöspäin.
        Tuo tuntimäärä jonka hän on tänne käyttänyt vastaa 16 vuotta suomalaisen duunarin työvuotta, jonka normaalin työvuoden tuntimäärä on 1760 tuntia ilman ylitöitä ja lomat sekä viikonloput huomioiden. Senssun "työvuoden" mitta on tällä palstalla huikeat 5840 tuntia ja mitä hän on saanut palkaksi? Peräpukamat, skolioosin, korkean verenpaineen, päihdeongelman, lääkeongelman, mielenterveysongelman, yksinäisyyden, hikoilun ja katkeruuden.

        Hyvä laskelma.
        Laiffin on hyvä ajatella miksi rasvailee tuotantolinjan vaseliininippoja öisin ja viikonloppuisinkin, rahan takia vai kutsumuksesta pääkaupunkiseudulla.

        Saman aivotuksen mukaanhan oppaatkin on raha-ammatissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä laskelma.
        Laiffin on hyvä ajatella miksi rasvailee tuotantolinjan vaseliininippoja öisin ja viikonloppuisinkin, rahan takia vai kutsumuksesta pääkaupunkiseudulla.

        Saman aivotuksen mukaanhan oppaatkin on raha-ammatissa.

        sa tee tööt ja tuhlat jestoonits, viru valge jookse kurgust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sa tee tööt ja tuhlat jestoonits, viru valge jookse kurgust

        Tuhlata

        =

        raisgad


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tolla sinnikkyydellä ois tehnyt töitä nämä vuodet. Ois tosiaan voinu jäädä elekkäälle sinne chiang maihin.
        Edellyttäen jotain taitoja joita ei ilemisesti ole.
        moni ei tee elämässään niin paljon töitä kuin senssu on trollannut tällä palstalla.

        Mulle aikkas hurja salaliitto teoria mieleen...
        Mitenkäs sitte suut pannaan ja lerpattaako monenkin pojun alahuuli..???
        Jos Senssu onkin ollut töissä....maailman parannustöissä.... kaikenaikaa?
        Ja isot rahat tästä tienannut..!!!
        Kattokaas vain mikä Thaimaan palstoista ylivoimaisesti kaikken suositun ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle aikkas hurja salaliitto teoria mieleen...
        Mitenkäs sitte suut pannaan ja lerpattaako monenkin pojun alahuuli..???
        Jos Senssu onkin ollut töissä....maailman parannustöissä.... kaikenaikaa?
        Ja isot rahat tästä tienannut..!!!
        Kattokaas vain mikä Thaimaan palstoista ylivoimaisesti kaikken suositun ollen.

        Aloit siis miettiä itsekin miten kahju tämä ainoa harrastuksesi on. Lakkaa haaveksimasta. Et ole ollut täällä töissä etkä ole tienannut yhtään mitään, vaan kyse on yksinäisen mieleltään järkkyneen köyhän loputtomasta vimmasta häiriköintiin sekakäytön ja mielikuvituksen kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloit siis miettiä itsekin miten kahju tämä ainoa harrastuksesi on. Lakkaa haaveksimasta. Et ole ollut täällä töissä etkä ole tienannut yhtään mitään, vaan kyse on yksinäisen mieleltään järkkyneen köyhän loputtomasta vimmasta häiriköintiin sekakäytön ja mielikuvituksen kera.

        Eiköhän Lerpaatti saa lesboseksistä osansa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Lerpaatti saa lesboseksistä osansa

        Havaitsen mielenkiintoa. Saan tosi paljon sitä mutta se on mielikuvitusseksiä, koska se muutaman sentin putkenpätkä naisen alapäässä ei enää tässä iässä kiinnosta ollenkaan. Unelmieni ja unieni nainen ollen uimahyppäävä hammaslääkäri jolla on miljoonaperintö ja paljon jahteja ja saaria. Sitten minä voisin hänen visa elektroonilla ostaa pari saarta ja jahtia kans! Olisko vähän siistiä ollen Voi hyvänen aika ollen..
        Ollen voi hyvänen aika siis. Mielenkiintoista ollen. Se nainen ei piittaisi siitä vaikken pese sitä koskaan. Mielenkiinnon suuntautuessa tähän voi hyvänen ollen on mielenkiintoinen päivän puheenaihe ollen voi hyvänen aika. Onpas nyt hyvänen aika voi herranjestas.

        Kylläpäs nyt on todella mielenkiintoista ja olen havaitsevinani mielenkiintoa voi hyvänen aika. Kumma juttu että miksi aina Pattayalla ja miten aina Pattayalla pattayaboissit?
        Jotkut luulee etten tiedä maatiedosta. Olen kuitenkin kasvain välinen ja liikun arvovaltaisissa seurueissa. En tykkää suomalaisista ja siksi seurueeni on amerikka. Ollen. Miksi aina? Miten? Havaitsen mielenkiintoa. Olen havaitsevinani mielenkiintoista.


    • Anonyymi

      Pattayaboissien paras paikka on asustella täällä Thaimaasessa kaltaistensa joukossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe