Pattayan tytöistä puheenollen.

Anonyymi

Pattayan tytöistä puheenollen kaikki tulee maaseudulta ja heidän kotinsa on siellä edelleen.

Ei se ole heille mitenkään noloa viedä farangi poikakavereita sinne kylään.

Oon ollu ainakin viiden poikakaveri, siis vieraillut ainakin viidessä kotona maalla.

Kielimuurin vuoksi jutut jääneet vanhempiensa kanssa vähemmälle mutta sisarusten ja lasten kanssa tultu hyvin juttuun.

Kun on tutustunut vuokraamaansa tyttöön kunnolla ja jutellut paljon, niin on ilahduttavaa havaita ettei ne feikkaa yhtään.

He on niitä samoja ihmisiä Pattayalla kuin siellä kotonaankin.

Ei tarvi esittää yhtään mitään.
Ei myöskään minun.
Minulla on tästä paljon kokemusta.

10

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä sitten?

    • En ole koskaan ikinä milloinkaan missään nähnyt taulapäisenpää aloitusta kun nyt tämä Senssun väkisin vääntämä.

      Korkean sesongin aikana työntekijävajetta täyttämään otetaan töihin alalle sopivia tekijöitä maakunnista. Thaimaa on omavarainen ja sillä on työvoimareserviä kaikille aloille.

      Toisin on meillä kotomaassa. Rakennusalalla meillä on 35 000 kotimaista työtöntä ja samaan aikaan meillä työskentele 35 000 virolaista rakennustyöläistä.
      Pääkaupunkiseudun viihdealalla ovat Gambialaiset ja Ugandalaiset jo syrjäyttämässä virolaiset ja thaimaalaiset työnteklijät.

      • Anonyymi

        Mollota virolaisista rakennusmiehistä työpäällikkö 44:lle.


      • Nyt ei kyllä ole tietosi aivan "ajantasalla" kyseisen asian suhteen. Vuoden 2017 tietojen mukaan Thaimaassa on jopa lähes 5miljoonaa (lähteistä riippuen 3-5Miljoonaa) vieraspäräistä työntekijää, joista vain noin 1.3miljoonalla on viralliset työluvat kunnossa.
        Näistä ulkolaisista työntekijöistä aivan valtaoo on Thaimaan kolmesta naapurimaasta, Laosista, Myanmarista ja Kambutseasta, eli maista joissa on selvästi Thaimaata alempi elin- ja palkkataso.
        Nämä vierastyöläiset työskentelevät ammateissa joihin on hankaluutta saada Thaimaalaisia työntekijöitä, eli teollisuudessa,, rakenustyömailla, maanviljelyssä, kalastusaluksilla, siivouksessa, puhtaanapidossa yms. ja sitten myös seksityöläisinä.

        Eli Thaimaa ei ole millään muotoa "omavarainen" työväestönsä suhteen, vaan Thaimaassa tuotetaan paljon tavaroita ja palveluita (osittain laittomien)vierastyöläisten voimin, joiden kohtelu on ja palkkataso on selvästi huonommalla mallilla kuin syntyperäisten Thaimaalaisten.
        Thaimaassa on paljastunut viimevuosien aikana lukuisia tapauksia missä ulkomaisia, laittomia työntekijöitä on pidetty lähes orjuutta vastaavassa asemassa, heidän liikkumista on rajoitettu yms.


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Nyt ei kyllä ole tietosi aivan "ajantasalla" kyseisen asian suhteen. Vuoden 2017 tietojen mukaan Thaimaassa on jopa lähes 5miljoonaa (lähteistä riippuen 3-5Miljoonaa) vieraspäräistä työntekijää, joista vain noin 1.3miljoonalla on viralliset työluvat kunnossa.
        Näistä ulkolaisista työntekijöistä aivan valtaoo on Thaimaan kolmesta naapurimaasta, Laosista, Myanmarista ja Kambutseasta, eli maista joissa on selvästi Thaimaata alempi elin- ja palkkataso.
        Nämä vierastyöläiset työskentelevät ammateissa joihin on hankaluutta saada Thaimaalaisia työntekijöitä, eli teollisuudessa,, rakenustyömailla, maanviljelyssä, kalastusaluksilla, siivouksessa, puhtaanapidossa yms. ja sitten myös seksityöläisinä.

        Eli Thaimaa ei ole millään muotoa "omavarainen" työväestönsä suhteen, vaan Thaimaassa tuotetaan paljon tavaroita ja palveluita (osittain laittomien)vierastyöläisten voimin, joiden kohtelu on ja palkkataso on selvästi huonommalla mallilla kuin syntyperäisten Thaimaalaisten.
        Thaimaassa on paljastunut viimevuosien aikana lukuisia tapauksia missä ulkomaisia, laittomia työntekijöitä on pidetty lähes orjuutta vastaavassa asemassa, heidän liikkumista on rajoitettu yms.

        Ei kannata olla eri mieltä nasun kanssa, olet heti mustalla listalla, tietysti hieman ihmetyttää nasun kommentit, selviö on että thaimaassa on paljon vierastyöntekijöitä, lähinnä lähimaista, jopa vierastyövoima kohdistuu paljon pattayarakkaiden niin paljon rakastamiin vuokramorsiamiin.

        Yhtenä syynä pidetään Thaimaan korkeaa palkkatasoa, onhan se noin 230 euroa kuukaudessa, ja vierastyövoima saa siitä vain osan, näitä vierastyölaisia tapaa lähes kaikkialla, autopesulat, ravintoloiden tarjoilijat jne. sekä tietysti vuokramorsiamet.

        Itsekin kokeneena thaimaassa asujana menen joskus halpaan, mutta vaimo korjaa.. . ei tuo tarjoilija ole thaimaalainen, hua hinissä on paljon työvoimaa burmasta, niitä tapaa lähes joka päivä, burmasta tulleelle maksetaan noin 180 paateroa 10 tunnin työpäivästä...


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Ei kannata olla eri mieltä nasun kanssa, olet heti mustalla listalla, tietysti hieman ihmetyttää nasun kommentit, selviö on että thaimaassa on paljon vierastyöntekijöitä, lähinnä lähimaista, jopa vierastyövoima kohdistuu paljon pattayarakkaiden niin paljon rakastamiin vuokramorsiamiin.

        Yhtenä syynä pidetään Thaimaan korkeaa palkkatasoa, onhan se noin 230 euroa kuukaudessa, ja vierastyövoima saa siitä vain osan, näitä vierastyölaisia tapaa lähes kaikkialla, autopesulat, ravintoloiden tarjoilijat jne. sekä tietysti vuokramorsiamet.

        Itsekin kokeneena thaimaassa asujana menen joskus halpaan, mutta vaimo korjaa.. . ei tuo tarjoilija ole thaimaalainen, hua hinissä on paljon työvoimaa burmasta, niitä tapaa lähes joka päivä, burmasta tulleelle maksetaan noin 180 paateroa 10 tunnin työpäivästä...

        Myanmarilaiset ovatkin kaiken kaikkiaan paljon thaimaalaisia naisia kauniimpia. Tuota alhaista palkkatasoa kannattaakin hyödyntää esim. tuoreiden taudittomien siivoojapimujen käyttämistä viihdytystarkoitukseen.


    • Anonyymi

      Kyllä Thaimaasessa on kauniita tyttöjä joka lähtöön.

      • Anonyymi

        NÄPSÄKKÄ THAILAO


      • Anonyymi

        pattayanrakas ostaa sieltä mistä halvilla saadaan, palmunalustytöt nimike on kyllä lähtöisin ihan muualta kuin thaikuista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe