Minne voi ilmoittaa jos epäilee että joku tekee pimeesti töitä.
Pimeää työtä
30
1560
Vastaukset
- Anonyymi
Tokkmannille tai IHK:lle. Niillä on hyvä valikoima led-valoja.
- Anonyymi
Sanoo pimeen työn tekijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo pimeen työn tekijä?
Niin työntekijä kuin työnantaja syyllistyvät rikoksiin ja siksihän tuon kaltainen toiminta onkin yleistä rikollisissa piireissä. Työnantaja, joka käyttää pimeää työvoimaa, voi syyllistyä samanaikaisesti useisiin eri rikoksiin. Teko voi täyttää esimerkiksi veropetoksen, sosiaalivakuuttamista koskevan petoksen sekä työsuojelu- ja työturvallisuusrikoksen tunnusmerkistön. Myös työntekijä voi syyllistyä veropetokseen salaamalla pimeät tulot verotuksessa. Vakava aihe, jolla ei olisi syytä vitsailla. Pääosin suomalaiset ovat rehellistä väkeä ja tunnollisia kunnon kansalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin työntekijä kuin työnantaja syyllistyvät rikoksiin ja siksihän tuon kaltainen toiminta onkin yleistä rikollisissa piireissä. Työnantaja, joka käyttää pimeää työvoimaa, voi syyllistyä samanaikaisesti useisiin eri rikoksiin. Teko voi täyttää esimerkiksi veropetoksen, sosiaalivakuuttamista koskevan petoksen sekä työsuojelu- ja työturvallisuusrikoksen tunnusmerkistön. Myös työntekijä voi syyllistyä veropetokseen salaamalla pimeät tulot verotuksessa. Vakava aihe, jolla ei olisi syytä vitsailla. Pääosin suomalaiset ovat rehellistä väkeä ja tunnollisia kunnon kansalaisia.
Kelle ilmoittaa sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle ilmoittaa sitten
Mikä on pimeää tuloa?
Kaikki lisätienestit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin työntekijä kuin työnantaja syyllistyvät rikoksiin ja siksihän tuon kaltainen toiminta onkin yleistä rikollisissa piireissä. Työnantaja, joka käyttää pimeää työvoimaa, voi syyllistyä samanaikaisesti useisiin eri rikoksiin. Teko voi täyttää esimerkiksi veropetoksen, sosiaalivakuuttamista koskevan petoksen sekä työsuojelu- ja työturvallisuusrikoksen tunnusmerkistön. Myös työntekijä voi syyllistyä veropetokseen salaamalla pimeät tulot verotuksessa. Vakava aihe, jolla ei olisi syytä vitsailla. Pääosin suomalaiset ovat rehellistä väkeä ja tunnollisia kunnon kansalaisia.
harmittaako ettei suomessa on kuolemantuomio tällaisille? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on pimeää tuloa?
Kaikki lisätienestit?pimeästi tienaa kymmeniä tuhansia euroja kuussa!
- Anonyymi
Verottajalle.
- Anonyymi
Netin kautta voi verottajalle ilmoittaa nimettömänä tai omalla nimellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin kautta voi verottajalle ilmoittaa nimettömänä tai omalla nimellä.
Siis ilmoittaa sen henkilön joka tätä etua nauttii ? Virallisen ansiotyönsä ohessa käärii toisesta hommasta taskuunsa säännöllisesti maksamatta veroja.
- Anonyymi
ei kenellekään tarvi ilmoittaa se riittä kuin kirjoittaa suomi24ään!!! JESS!
- Anonyymi
Pimeästä työvoimasta kun ilmoittaa verottajalle, niin saattaa kaksi epärehellistä keskustelemaan keskenään. Aikansa asiakasta kuunneltuaan, verottaja tokaisee näin me teemme, sillä ei ole väliä kumpi on oikeassa, sillä verottaja on aina oikeassa ja sen vahvistaa korkein hallinto-oikeus.
- Anonyymi
Jaa, minä luulin, että täällä taas valitettaisiin kun auraajat pimeässä auraavat katuja. Niin kuin joka vuosi, yleensä Älä muuta Loviisaan-otsikon alla tehdään.
- Anonyymi
"Minne voi ilmoittaa jos epäilee että joku tekee pimeesti töitä."
Rautakaupan valaisinosastolle.- Anonyymi
Voisitko vielä ystävällisesti kertoa, minkä kunnan tai kaupungin rautakaupan valaisinosastolle?
- Anonyymi
Miksi pieni ihminen ei saa tienata kymppiä pimeesti mutta suuri ihminen saa tienata miljoonia maksamatta veroa ja tämä laillisesti ?
Siksikö että lait laati eliitti omaksi edukseen ja oman menestyksensä takaamiseksi ?- Anonyymi
Totta tuo
- Anonyymi
Lasillinen SAMMARINI kokeile ,,,
- Anonyymi
Tänään tas otin vastaan verotonta rahaa ,, vaihda ala katelinen mene Töihin ,,
- Anonyymi
Katelinen? Vaede?
Pimeyden töistä voi ilmoittaa Jeesukselle.
- Anonyymi
Erittäin hyvä pointti, mutta kerroppa osoite, niin saapi tuo posti sen verran rahaa, ettei tarvitse pitää työntekijoitään orjuudessa. Ajatteleppa sitä kirjeiden määrää, kun kaikki utopistit kristillisten lisäksi rupeaisivat kirjoittamaan, olisi siinä postilla aikamoinen homma värvätä lisää työntekijöit!
- Anonyymi
minne voi ilmoittaa jos luulee ettei ketää kiinnosta, paitsi sinut kai :D minäkin tienaan yli 500e viikossa 'pimeästi', mitäsitten? kateellinen juntti :D
- Anonyymi
Kaikki meni viinaan.. Hyvä samariini mies. TAKSIKUSKI AJAA pimeetä keikkaa ja mainostaa täällä. Ei taida olla ihan kaikkein terävin kynä penaalissa tämäkään tyyppi..
- Anonyymi
Hahaa paljastit tyttö itses just. Lycka till bara..
- Anonyymi
Niin tienaat ja se on vuodessa paljon
- Anonyymi
Valitukset Jurvan kuntaan.
- Anonyymi
Vieläkö tekee pimeässä töitä.. Projekti tulossa ajattelin jos onnistuu kyntilä valossa...
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368