Pimeää työtä

Anonyymi

Minne voi ilmoittaa jos epäilee että joku tekee pimeesti töitä.

30

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tokkmannille tai IHK:lle. Niillä on hyvä valikoima led-valoja.

      • Anonyymi

        Sanoo pimeen työn tekijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo pimeen työn tekijä?

        Niin työntekijä kuin työnantaja syyllistyvät rikoksiin ja siksihän tuon kaltainen toiminta onkin yleistä rikollisissa piireissä. Työnantaja, joka käyttää pimeää työvoimaa, voi syyllistyä samanaikaisesti useisiin eri rikoksiin. Teko voi täyttää esimerkiksi veropetoksen, sosiaalivakuuttamista koskevan petoksen sekä työsuojelu- ja työturvallisuusrikoksen tunnusmerkistön. Myös työntekijä voi syyllistyä veropetokseen salaamalla pimeät tulot verotuksessa. Vakava aihe, jolla ei olisi syytä vitsailla. Pääosin suomalaiset ovat rehellistä väkeä ja tunnollisia kunnon kansalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin työntekijä kuin työnantaja syyllistyvät rikoksiin ja siksihän tuon kaltainen toiminta onkin yleistä rikollisissa piireissä. Työnantaja, joka käyttää pimeää työvoimaa, voi syyllistyä samanaikaisesti useisiin eri rikoksiin. Teko voi täyttää esimerkiksi veropetoksen, sosiaalivakuuttamista koskevan petoksen sekä työsuojelu- ja työturvallisuusrikoksen tunnusmerkistön. Myös työntekijä voi syyllistyä veropetokseen salaamalla pimeät tulot verotuksessa. Vakava aihe, jolla ei olisi syytä vitsailla. Pääosin suomalaiset ovat rehellistä väkeä ja tunnollisia kunnon kansalaisia.

        Kelle ilmoittaa sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle ilmoittaa sitten

        Mikä on pimeää tuloa?
        Kaikki lisätienestit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin työntekijä kuin työnantaja syyllistyvät rikoksiin ja siksihän tuon kaltainen toiminta onkin yleistä rikollisissa piireissä. Työnantaja, joka käyttää pimeää työvoimaa, voi syyllistyä samanaikaisesti useisiin eri rikoksiin. Teko voi täyttää esimerkiksi veropetoksen, sosiaalivakuuttamista koskevan petoksen sekä työsuojelu- ja työturvallisuusrikoksen tunnusmerkistön. Myös työntekijä voi syyllistyä veropetokseen salaamalla pimeät tulot verotuksessa. Vakava aihe, jolla ei olisi syytä vitsailla. Pääosin suomalaiset ovat rehellistä väkeä ja tunnollisia kunnon kansalaisia.

        harmittaako ettei suomessa on kuolemantuomio tällaisille? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pimeää tuloa?
        Kaikki lisätienestit?

        pimeästi tienaa kymmeniä tuhansia euroja kuussa!


    • Anonyymi

      Verottajalle.

      • Anonyymi

        Netin kautta voi verottajalle ilmoittaa nimettömänä tai omalla nimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netin kautta voi verottajalle ilmoittaa nimettömänä tai omalla nimellä.

        Siis ilmoittaa sen henkilön joka tätä etua nauttii ? Virallisen ansiotyönsä ohessa käärii toisesta hommasta taskuunsa säännöllisesti maksamatta veroja.


      • Anonyymi

        ei kenellekään tarvi ilmoittaa se riittä kuin kirjoittaa suomi24ään!!! JESS!


      • Anonyymi

        Pimeästä työvoimasta kun ilmoittaa verottajalle, niin saattaa kaksi epärehellistä keskustelemaan keskenään. Aikansa asiakasta kuunneltuaan, verottaja tokaisee näin me teemme, sillä ei ole väliä kumpi on oikeassa, sillä verottaja on aina oikeassa ja sen vahvistaa korkein hallinto-oikeus.


    • Anonyymi

      Jaa, minä luulin, että täällä taas valitettaisiin kun auraajat pimeässä auraavat katuja. Niin kuin joka vuosi, yleensä Älä muuta Loviisaan-otsikon alla tehdään.

    • Anonyymi

      "Minne voi ilmoittaa jos epäilee että joku tekee pimeesti töitä."

      Rautakaupan valaisinosastolle.

      • Anonyymi

        Voisitko vielä ystävällisesti kertoa, minkä kunnan tai kaupungin rautakaupan valaisinosastolle?


    • Anonyymi

      Miksi pieni ihminen ei saa tienata kymppiä pimeesti mutta suuri ihminen saa tienata miljoonia maksamatta veroa ja tämä laillisesti ?
      Siksikö että lait laati eliitti omaksi edukseen ja oman menestyksensä takaamiseksi ?

      • Anonyymi

        Totta tuo


    • Anonyymi

      Lasillinen SAMMARINI kokeile ,,,

    • Anonyymi

      Tänään tas otin vastaan verotonta rahaa ,, vaihda ala katelinen mene Töihin ,,

      • Anonyymi

        Katelinen? Vaede?


    • Pimeyden töistä voi ilmoittaa Jeesukselle.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä pointti, mutta kerroppa osoite, niin saapi tuo posti sen verran rahaa, ettei tarvitse pitää työntekijoitään orjuudessa. Ajatteleppa sitä kirjeiden määrää, kun kaikki utopistit kristillisten lisäksi rupeaisivat kirjoittamaan, olisi siinä postilla aikamoinen homma värvätä lisää työntekijöit!


    • Anonyymi

      minne voi ilmoittaa jos luulee ettei ketää kiinnosta, paitsi sinut kai :D minäkin tienaan yli 500e viikossa 'pimeästi', mitäsitten? kateellinen juntti :D

      • Anonyymi

        Kaikki meni viinaan.. Hyvä samariini mies. TAKSIKUSKI AJAA pimeetä keikkaa ja mainostaa täällä. Ei taida olla ihan kaikkein terävin kynä penaalissa tämäkään tyyppi..


      • Anonyymi

        Hahaa paljastit tyttö itses just. Lycka till bara..


      • Anonyymi

        Niin tienaat ja se on vuodessa paljon


    • Anonyymi

      Valitukset Jurvan kuntaan.

      • Anonyymi

        Vieläkö tekee pimeässä töitä.. Projekti tulossa ajattelin jos onnistuu kyntilä valossa...


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe