Vaihtelua lounas listaan.

Anonyymi

Lähiravintolassa hyvin lihapainotteinen ruoka,lihaa,lihaa aina kun käynyt.....ja sama koskee kuulemma kotiin tuotavissa ruuissa ja hinta ihan sama.

14

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nätissä on aina ollut rasvassa uitettua, puolivalmisteista tehtyä ja kaikkea muuta kuin terveellistä. Mielikuvitus puuttuu kertakaikkiaan ruokalistojen tekijältä. Missä tuoreet kasvikset, lähiruoka ja vaihtelu??? Onneksi on Hertta...

• Anonyymi

Aivan totta,mutta kun sianliha on halpaa😂ja ei missään nimessä valmismuusseja vihanneksia paljoooon ym.vanhuksille tosiaan monipuolinen ruoka.

• Anonyymi

Hyvä kun on ruokaa ja jos mitenkään tunnen vanhuksia niin ei he ole tottuneet rehuja syömään. Proteiinista vanhuksilla yleensä puute. Jos possusoosi maistuu niin hienoa.. Ei siinä pupunruokaa maistu.. Voita ja täysmaitoa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun on ruokaa ja jos mitenkään tunnen vanhuksia niin ei he ole tottuneet rehuja syömään. Proteiinista vanhuksilla yleensä puute. Jos possusoosi maistuu niin hienoa.. Ei siinä pupunruokaa maistu.. Voita ja täysmaitoa..

Niinpä! Voiisi vanhuksille kotiin tuotuna olla joskus vaikka kanaa,koko rahan edestä...Pappa tykkäisi ja iso annos ! Pimpelipom!

• Nättijussisa on hyvä ruoka jos ei kelpaa voi laittaa ihan itse/äitillemme tulee ruoka ja hyvä ja monipuolinen ,on välillä hyvä kiittää.

• Anonyymi

Joo ne on monasti nää valittajat sellattattiin " nättisuita ja pupunruokaa" napostelijoita, millä ei jaksa ,kuin feispuukia ja tietopelejä katella ja pelata. Vanhukset nimenomaan tarttee kunnon liharuokia ja muutkin raskasta työtä tekevät, sivus sit salaatteja ,jos maistuu, minulle maistuu lihat, kanat , salaatit ,marjat ym sörsselit. Hyvä ruoka NÄTISSÄ ,turha höpötellä. Jos ei kelpaa ,eiku itellä pata porisemaan, siinä se on koko niksi.??

• Anonyymi

Just... Hyvä kun joku ymmärtää tuon hyvän ruuan päälle..

• Anonyymi

Kyllä Nätissä on maittava ja vaihteleva ruokalista; löytyy lihaa, kanaa, kalaa ja joka päivä salaatteja ja vihanneksia. Ainakin joka kerta kun olen käynyt syömässä, löytyy myös kasviksia. Onko tämä taas kilpailevan kuppilan äänitorvi äänessä? Eiköhän Karstulaan mahdu useampikin ruokapaikka. Pitääkö aina mollata muita että oma kilpi näyttäisi kiiltävältä?

• Anonyymi

Kyllä taas kehtaavat syöttää Nätissä paskaa. Lounaslistalla joulun jälkeen ensimmäisenä kinkkua kermakastikkeessa. Tyhmä se on joka joulupöydän jämistä vielä maksaa...

• Anonyymi

Siis tuohan on just hyvää.. Ei mee hukkaan ja kerman kanssa siitä saa kaksinverroin parempaa..

• Anonyymi

Oisit syöny kotona tai ottanut kinkkuleipäeväät mukaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisit syöny kotona tai ottanut kinkkuleipäeväät mukaan...

Todella otinkin...

• Anonyymi

No mitä sitä sitten valittamaan,kun muut tykkäävät. Itse valmistamalla saa,mitä haluaa,niin maittavaa,kuin haluuaa. Niinhä se on elämässä. Toinen tykkää kypsemmästä toinen tuoreemmasta, kyllä ruokaa on jokaisen makuun.

• Anonyymi

Ja kun käy Nätissä ei tuu tiskiä.. Oon joskus miettinyt, että en kyllä jaksais kotona niin monipuolisesti ruokaa tehä salaatteineen ym.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4397
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2846
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      63
      1028
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      840
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      834
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe