Camry 2,5 Hybridin kulutus on uskomattoman pieni, maantie 4,8 ja kaupunki 5,0 l/100 km

Anonyymi

Camrylla on nyt takana 12300 kilometriä. Kulutus on kirjanpitoni mukaan koko ajan tuon otsikon mukainen. Uskomattoman pieni, vaikka moottori on 2,5 litrainen.

76

12709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla es lexus.kulutus pyöriny 5.2-5.5 Välillä

      • Anonyymi

        Mulla Avensis ja kulutus 4.2.
        Siis pistoolista mitattuna.
        Camryllä valtava kulutus.



        Tv nies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla Avensis ja kulutus 4.2.
        Siis pistoolista mitattuna.
        Camryllä valtava kulutus.



        Tv nies

        Camry on paljon isompi auto kuin Avensis. Tiedän kyllä tarkalleen entisenä Avensiksen omistajana mitä Avensis kuluttaa. Sulla tuli tieto aika pahasti alakanttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla Avensis ja kulutus 4.2.
        Siis pistoolista mitattuna.
        Camryllä valtava kulutus.



        Tv nies

        Mulla taas Corolla Hybrid 3,5 l/100km kulutuksella Goodyearin kitkarenkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camry on paljon isompi auto kuin Avensis. Tiedän kyllä tarkalleen entisenä Avensiksen omistajana mitä Avensis kuluttaa. Sulla tuli tieto aika pahasti alakanttiin.

        Totta tuo sanoi Avensiksen kulutuksesta. Tosin se tarkoitti että 4l/50 km. Mun parinlitran koneinen bensa-Ave veteli täydellä lastilla kasikkoo huntilla koko ajan. Kesäkelillä uudet hybridit, Camry ja Rav4 menevät huntin femmalla ja allekin. Ravilla ajelee yhdellä tankilla Espoosta Ivaloon ihan helposti. Plukki-Volvo pitää tankata jopa pari kertaa samalla matkalla. Eli ne menee sähköllä 30 km ja sen jälkeen palaa helposti kymppi/huntti jos vähänkin ohituksissa polkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas Corolla Hybrid 3,5 l/100km kulutuksella Goodyearin kitkarenkailla.

        Uuden Auto bild lehden mukaan Toyota corolla 2 lit hybrid siinä oli testikulutus 6.1 litraa


      • Anonyymi

        Sellainen se on erittäin energiatehokkaalla 2,5 litran moottorilla kulutus. joka on varustettu pitkälle kehitetyllä hybridijärjestelmällä. Tämän osaa vain Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen se on erittäin energiatehokkaalla 2,5 litran moottorilla kulutus. joka on varustettu pitkälle kehitetyllä hybridijärjestelmällä. Tämän osaa vain Toyota.

        Enemmänkin vakio kuin poikkeus kaikilla merkeillä. Monen valmistajan 2.0-3.0l koneilla olevat autot menee tuon alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camry on paljon isompi auto kuin Avensis. Tiedän kyllä tarkalleen entisenä Avensiksen omistajana mitä Avensis kuluttaa. Sulla tuli tieto aika pahasti alakanttiin.

        hah kunpa ave kuluttaisikin noin vähän....mulla oli 1,8 aut vm -15 kulutti 8-10l satkulla.


    • Anonyymi

      Tämä ketju paljastaa autoilun tarkoituksen.

      • Anonyymi

        Kaara tv yotube versiossa Toyota Camry kulutti Helsinki -Hämeenlinna Helsinki edestakaisin meno 6.0 ja tulo 6.3 että se niistä 4 litran kulutuksista..ajotietokoneesta sanottiin että harvinaisen sekava ja vaikea käyttöinen..muihin autoihin verraten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaara tv yotube versiossa Toyota Camry kulutti Helsinki -Hämeenlinna Helsinki edestakaisin meno 6.0 ja tulo 6.3 että se niistä 4 litran kulutuksista..ajotietokoneesta sanottiin että harvinaisen sekava ja vaikea käyttöinen..muihin autoihin verraten..

        Se lukema oli virheellinen kuten sieltä sitten selviääkin. Muissa koeajoissa näkyy olevan samoja lukemia kuin aloittajallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lukema oli virheellinen kuten sieltä sitten selviääkin. Muissa koeajoissa näkyy olevan samoja lukemia kuin aloittajallakin.

        Näkyy olevan virheellinen. Antti ei oikein saa esiin oikeita lukemia:

        https://www.youtube.com/watch?v=EmGFyKWL5N4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lukema oli virheellinen kuten sieltä sitten selviääkin. Muissa koeajoissa näkyy olevan samoja lukemia kuin aloittajallakin.

        Auto Bild 13/ 2019 Toyota ,Corolla 2.0 Hatcback. Testin keskikulutus 6.1 litraa tuskin se Camry vähemmällä kulkee kyllä tuo youtube kaara .tv kulutuslukema ihan oikeilla jäljillä on..ei ole mitään tojota terojen mittauksia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lukema oli virheellinen kuten sieltä sitten selviääkin. Muissa koeajoissa näkyy olevan samoja lukemia kuin aloittajallakin.

        Nimenomaan siinä korjaus osiossa oli nuo 6.1 ja 6.3 litraa sadalla.kulutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto Bild 13/ 2019 Toyota ,Corolla 2.0 Hatcback. Testin keskikulutus 6.1 litraa tuskin se Camry vähemmällä kulkee kyllä tuo youtube kaara .tv kulutuslukema ihan oikeilla jäljillä on..ei ole mitään tojota terojen mittauksia..

        Lue tuosta parempaa tietoa vuoristossa liikkumisesta. Lehtileike:

        "Kulutus yllättää positiivisesti

        Kroatian vuoristoisilla rantateillä koeajokulutus oli raskaalla kaasujalalla hieman alle kuusi litraa sadalla kilometrillä, pihistellen pääsi jopa neljän litran tuntumaan. Camryn kokoluokka huomioiden tulosta voi pitää erittäin hyvänä. Camry Hybridissä yhdistyy 2.5-litrainen vapaasti hengittävä bensiinimoottori sekä sähkömoottori, jotka tuottavat 218 hevosvoiman huipputehon ja 221 newtonmetrin väännön."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tuosta parempaa tietoa vuoristossa liikkumisesta. Lehtileike:

        "Kulutus yllättää positiivisesti

        Kroatian vuoristoisilla rantateillä koeajokulutus oli raskaalla kaasujalalla hieman alle kuusi litraa sadalla kilometrillä, pihistellen pääsi jopa neljän litran tuntumaan. Camryn kokoluokka huomioiden tulosta voi pitää erittäin hyvänä. Camry Hybridissä yhdistyy 2.5-litrainen vapaasti hengittävä bensiinimoottori sekä sähkömoottori, jotka tuottavat 218 hevosvoiman huipputehon ja 221 newtonmetrin väännön."

        Pakkohan se on kaara youtube juttuihin uskoa kun on täällä suomen liikenteessä mitattu eikä missään Croatiassa..Camrylläkin bensa palaa kun moottori tietä 120 ja 100 kmt ajetaan yhtäjaksoisesti ei sähköavusteet auta ..turbokoneet kulkee tuolla nopeudella jopa vähemmällä polttoaineellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on kaara youtube juttuihin uskoa kun on täällä suomen liikenteessä mitattu eikä missään Croatiassa..Camrylläkin bensa palaa kun moottori tietä 120 ja 100 kmt ajetaan yhtäjaksoisesti ei sähköavusteet auta ..turbokoneet kulkee tuolla nopeudella jopa vähemmällä polttoaineellä..

        Se oli siis virheelinen. Muissa koeajoiss tuo kukutus liikkuu tuossa 5 litran paikkeilla. Se on todella vähän 2,5 litran mottorille, jossa on rajut väännöt ja tehot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaara tv yotube versiossa Toyota Camry kulutti Helsinki -Hämeenlinna Helsinki edestakaisin meno 6.0 ja tulo 6.3 että se niistä 4 litran kulutuksista..ajotietokoneesta sanottiin että harvinaisen sekava ja vaikea käyttöinen..muihin autoihin verraten..

        120 motariajo ei olekkaan yhdistetyn normin mukaista ajoa.
        Motarilla kulutus kasvaa kaikilla autoilla ellei hissuttele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli siis virheelinen. Muissa koeajoiss tuo kukutus liikkuu tuossa 5 litran paikkeilla. Se on todella vähän 2,5 litran mottorille, jossa on rajut väännöt ja tehot.

        Ei ole ahtamattomassa moottorissa rajuja vääntöjä..turbo moottoreissa jo voidaan vähän isommissa puhua rajusta väännöstä ..esim : Audi RS 4 2.9litran turbo 600 nm vääntöä jo pikkukierroksilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on kaara youtube juttuihin uskoa kun on täällä suomen liikenteessä mitattu eikä missään Croatiassa..Camrylläkin bensa palaa kun moottori tietä 120 ja 100 kmt ajetaan yhtäjaksoisesti ei sähköavusteet auta ..turbokoneet kulkee tuolla nopeudella jopa vähemmällä polttoaineellä..

        Tuskinpa vaan, kyllä se esim. turbodieselikin haukkaa soppaa 120 motariajossa ihan eri tahtia kuin vaikka 80 maantiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tuosta parempaa tietoa vuoristossa liikkumisesta. Lehtileike:

        "Kulutus yllättää positiivisesti

        Kroatian vuoristoisilla rantateillä koeajokulutus oli raskaalla kaasujalalla hieman alle kuusi litraa sadalla kilometrillä, pihistellen pääsi jopa neljän litran tuntumaan. Camryn kokoluokka huomioiden tulosta voi pitää erittäin hyvänä. Camry Hybridissä yhdistyy 2.5-litrainen vapaasti hengittävä bensiinimoottori sekä sähkömoottori, jotka tuottavat 218 hevosvoiman huipputehon ja 221 newtonmetrin väännön."

        Ei niillä teillä voi ajella edes kovilla nopeuksilla, sen verran kokemusta usealta kerralta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ahtamattomassa moottorissa rajuja vääntöjä..turbo moottoreissa jo voidaan vähän isommissa puhua rajusta väännöstä ..esim : Audi RS 4 2.9litran turbo 600 nm vääntöä jo pikkukierroksilla..

        Annetaan muiden kirjoittaa autoilun historiaa ja unohdetaan turbot ja dieselit. Nykypäivänä ne kiinnostavat enää ajastaan jälkeen jääneitä pikkupoikia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto Bild 13/ 2019 Toyota ,Corolla 2.0 Hatcback. Testin keskikulutus 6.1 litraa tuskin se Camry vähemmällä kulkee kyllä tuo youtube kaara .tv kulutuslukema ihan oikeilla jäljillä on..ei ole mitään tojota terojen mittauksia..

        Auton kulutuatesti 06/2019 Toyota Corolla 1.8 Hybrid Sedan kulutus 3,5 litraa sadalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        120 motariajo ei olekkaan yhdistetyn normin mukaista ajoa.
        Motarilla kulutus kasvaa kaikilla autoilla ellei hissuttele.

        Toyota C-HR pienin kulutus on HS mukaan talvisella moottoritiellä. Tämä on faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tuosta parempaa tietoa vuoristossa liikkumisesta. Lehtileike:

        "Kulutus yllättää positiivisesti

        Kroatian vuoristoisilla rantateillä koeajokulutus oli raskaalla kaasujalalla hieman alle kuusi litraa sadalla kilometrillä, pihistellen pääsi jopa neljän litran tuntumaan. Camryn kokoluokka huomioiden tulosta voi pitää erittäin hyvänä. Camry Hybridissä yhdistyy 2.5-litrainen vapaasti hengittävä bensiinimoottori sekä sähkömoottori, jotka tuottavat 218 hevosvoiman huipputehon ja 221 newtonmetrin väännön."

        Huh mikä vääntö?


    • Anonyymi

      ADAC Autobahn 130km/h kulutus 7,3 l/100km.

      • Anonyymi

        Camry on 10cm pidempi, 3.5cm matalampi ja muutaman sentin leveämpi kuin Avensis.
        Joten eroa ei ole.

        Camry kuluttaa valtavasti bensaa. Vielä jos hifistellään kuluilla niin vakuutusmaksut on valtavat. Katsos 2.5 mylly! Mistä näitä sikiää?

        Tv Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camry on 10cm pidempi, 3.5cm matalampi ja muutaman sentin leveämpi kuin Avensis.
        Joten eroa ei ole.

        Camry kuluttaa valtavasti bensaa. Vielä jos hifistellään kuluilla niin vakuutusmaksut on valtavat. Katsos 2.5 mylly! Mistä näitä sikiää?

        Tv Mies

        Ai vakuutusmaksut valtavat..no ei tuo paljoa muista merkeistä eroa jos n.550e vuodessa liikenne/täyskasko täysillä bonuksilla.


    • Anonyymi

      TMn vertailussa tuli pataan viis tonnia halvemmalta Mondeolta kaikissa muissa asioissa kuin kulutuksessa.

      • Anonyymi

        Camry kuluttaa valtavasti bensaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camry kuluttaa valtavasti bensaa.

        Tekniikan maailman mukaan Camry kuluttaa maantiellä 4,8 litraa ja kaupungissa 5.0 eli samt kuin aloittajankin lukemat. Se on todella vähän, sillä siinä on tehokas 2,5 l kottori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekniikan maailman mukaan Camry kuluttaa maantiellä 4,8 litraa ja kaupungissa 5.0 eli samt kuin aloittajankin lukemat. Se on todella vähän, sillä siinä on tehokas 2,5 l kottori.

        Tehokaasti kulutti polttoainetta. Miltä tuntuu kun valoissa pyörit 1,5 skodan jaloissa.kerro ei kerrota muille teroille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekniikan maailman mukaan Camry kuluttaa maantiellä 4,8 litraa ja kaupungissa 5.0 eli samt kuin aloittajankin lukemat. Se on todella vähän, sillä siinä on tehokas 2,5 l kottori.

        Hijaisessa maantienopeudessa pääsee Camryllä 5 litran pintaan mutta heti kun vauhti nostetaan tasaseen 100 kmt kulutus hyppää reilusti yli 6 litran ..tuohon kulutukseen kyllä pääsee vw 1.5 ,litran turbollakin ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hijaisessa maantienopeudessa pääsee Camryllä 5 litran pintaan mutta heti kun vauhti nostetaan tasaseen 100 kmt kulutus hyppää reilusti yli 6 litran ..tuohon kulutukseen kyllä pääsee vw 1.5 ,litran turbollakin ..

        Älä selitä!

        Tässä ovat Tekniikan Maailman uusimmassa numerossa olevan rankan vertailun kulutuslukemat:

        Camry 2,5 Hybridin kulutus on uskomattoman pieni, maantie 4,8 ja kaupunki 5,0 l/100 km

        Kaiken lisäksi vielä maantieajossa vähemmän kuin kaupungissa:

        Tuon turbon kulutus on 6,2 I/100 km, mutta Toyotan suurella hybridikoneella ne ovat yllämainitut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekniikan maailman mukaan Camry kuluttaa maantiellä 4,8 litraa ja kaupungissa 5.0 eli samt kuin aloittajankin lukemat. Se on todella vähän, sillä siinä on tehokas 2,5 l kottori.

        Kerropa numero missä TM :ssä on nuo Camryn kulutuslukemat kun en ole tuommosta testiä TM:ssä nähnyt ,taitaa olla terojen omista testeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä!

        Tässä ovat Tekniikan Maailman uusimmassa numerossa olevan rankan vertailun kulutuslukemat:

        Camry 2,5 Hybridin kulutus on uskomattoman pieni, maantie 4,8 ja kaupunki 5,0 l/100 km

        Kaiken lisäksi vielä maantieajossa vähemmän kuin kaupungissa:

        Tuon turbon kulutus on 6,2 I/100 km, mutta Toyotan suurella hybridikoneella ne ovat yllämainitut.

        Terot valehtelee älkää uskoko niitä uusin TM on kädessä ei mitään Camryn koeajoja koskaan ollutkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehokaasti kulutti polttoainetta. Miltä tuntuu kun valoissa pyörit 1,5 skodan jaloissa.kerro ei kerrota muille teroille.

        Totta.Seatit ja Skeidat menee tuohon 8 sekunnin pintaan paikalta lähdettäessä.Se ,että moottori räyhää kuin kersantti nokalla nostaa tietty itsetuntoa...mutta 8.6 sataseen ja huiput 180 ei järin itsetuntoa nostata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehokaasti kulutti polttoainetta. Miltä tuntuu kun valoissa pyörit 1,5 skodan jaloissa.kerro ei kerrota muille teroille.

        Kun nuo skodat sun muut on paalattu, jatkaa camry kulkuaan.


    • Anonyymi

      onko VW tekemä moottori?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juu TM 20/2019 ilmestyy vasta 30 /10 2019..etuajassa on terojen testit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu TM 20/2019 ilmestyy vasta 30 /10 2019..etuajassa on terojen testit..

        Niin tuo 20a/2019 on digilehden numero, eiköhän tuo sama vertailu ilmesty myöhemmin myös tuohon paperiversioon. Camryn kulutus oli pieni ja suorituskyky hyvä, mutta oikeastaan kaikessa muussa tulikin sitten pataan Mondeolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu TM 20/2019 ilmestyy vasta 30 /10 2019..etuajassa on terojen testit..

        Sinullako ei ole varaa tilata Tekniikan Maailmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu TM 20/2019 ilmestyy vasta 30 /10 2019..etuajassa on terojen testit..

        Sinullako ei ole vara tilata Teknikan Maailmaa?


    • Anonyymi

      Mitä Mondeo kulutti TM:n testissä? Entä turbokoneiset vastaavilla matkoilla?

      • Anonyymi

        Esimerkiksi vw 1.5 tsi kuluttaa tasainen 80 noin vajaa 5 litraa ja satasen tasainen noin 6 litraa eipä hybridillä paljoa vähemmällä pääse ,kaupungissa hieman vähemmällä..ja hybridi maksaa monta tonnia enempi ei kulutuksella hintaeroa hauku kiinni koko elinaikanaan..ja niissä suurikuutioisissa hybrideissä liikenne vakuutus kalliimpi mitä pienenpi tilavuuksisessa turbossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi vw 1.5 tsi kuluttaa tasainen 80 noin vajaa 5 litraa ja satasen tasainen noin 6 litraa eipä hybridillä paljoa vähemmällä pääse ,kaupungissa hieman vähemmällä..ja hybridi maksaa monta tonnia enempi ei kulutuksella hintaeroa hauku kiinni koko elinaikanaan..ja niissä suurikuutioisissa hybrideissä liikenne vakuutus kalliimpi mitä pienenpi tilavuuksisessa turbossa..

        Tojotat ei kestä sanoo hihiii
        T.köff hihiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi vw 1.5 tsi kuluttaa tasainen 80 noin vajaa 5 litraa ja satasen tasainen noin 6 litraa eipä hybridillä paljoa vähemmällä pääse ,kaupungissa hieman vähemmällä..ja hybridi maksaa monta tonnia enempi ei kulutuksella hintaeroa hauku kiinni koko elinaikanaan..ja niissä suurikuutioisissa hybrideissä liikenne vakuutus kalliimpi mitä pienenpi tilavuuksisessa turbossa..

        ...paitsi, että kaikissa koeajoissa tavattu alin kulutuslukema 1,5 pikkuturbolle on 6,2 l/100 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi vw 1.5 tsi kuluttaa tasainen 80 noin vajaa 5 litraa ja satasen tasainen noin 6 litraa eipä hybridillä paljoa vähemmällä pääse ,kaupungissa hieman vähemmällä..ja hybridi maksaa monta tonnia enempi ei kulutuksella hintaeroa hauku kiinni koko elinaikanaan..ja niissä suurikuutioisissa hybrideissä liikenne vakuutus kalliimpi mitä pienenpi tilavuuksisessa turbossa..

        Ei kai kuutiot suoraan vakuutuksiin mitään vaikuta? Kai ne laskee autokohtaisesti. Eihän se moottorin koko riskiä lisää, vaan tehot, jos joku.


    • Anonyymi

      Kaikki Camryt ostetaan bensansäästöä varten, tyypillistä vain Tojomiehille.

    • Anonyymi

      Minun skooda oktaaviaani kompi kuluttaa trusti vapaata neuvostoliiton bentsiiniä ainoastaan 3,73 litraa sadalla kilometrillä. Kaviaaripurkki on hansikaslokerossa ja sirppi ja vasara takaloosterissa.
      Kämry on suursyömäri.

    • Anonyymi

      Nämä bensankulutuskeskustelut ovat niin vanhaa aikaa. Kaasuautolla, ladattavalla hybridillä ja täyssähköllä pääsee paljon pienemmillä kustannuksilla jos se kiinnostaa.
      Tojon kaltaiset täysin bensalla kulkevat ovat aina se kallein vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kaasuautoja olis tarjolla uusia montaakin merkkiä ainakin vw croupilla.mutta kun kaasua ei saa juuri mistään harmin paikka ..olis taloudellinen ja vähäpäästöinen auto..ja hintakaan ei juurikaan ole kalliimpi.


      • Anonyymi

        ...paitsi jos haluaa ostaa polttomottoriauton niin kaikkein pienimmät kulutukset ovat Toyotan hybrideillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kaasuautoja olis tarjolla uusia montaakin merkkiä ainakin vw croupilla.mutta kun kaasua ei saa juuri mistään harmin paikka ..olis taloudellinen ja vähäpäästöinen auto..ja hintakaan ei juurikaan ole kalliimpi.

        " kaasua ei saa juuri mistään harmin paikka "

        Täh? Kaasuasemia on pilvin pimein siellä missä valtaosa väestöstä asuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " kaasua ei saa juuri mistään harmin paikka "

        Täh? Kaasuasemia on pilvin pimein siellä missä valtaosa väestöstä asuu.

        No voisko vittu olla, että ei ole tuon tyypin lähellä? Saatanan kahjo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voisko vittu olla, että ei ole tuon tyypin lähellä? Saatanan kahjo

        Tuo tyyppi on on vain yksi henkilö jossain syrjäkylällä. Ei vaikuta isosti siihen mihin suuntaan tämä maailma on menossa.


    • Anonyymi

      "jos haluaa ostaa polttomottoriauton niin kaikkein pienimmät kulutukset ovat Toyotan hybrideillä."

      Ei pidä paikkaansa. Kaasuauton kustannukset per kilometri ovat pienemmät. Polttomoottoriautoja molemmat.

    • Anonyymi

      "jos haluaa ostaa polttomottoriauton niin kaikkein pienimmät kulutukset ovat Toyotan hybrideillä."

      Myös dieselit kulkevat halvemmalla kuin Tojon hybridit.

    • HS:n sivuilta lainattua tekstiä GTE Passatin koeajosta .
      "Koeajon kokonaiskulutus oli nyt 5,5 litraa, kun yhteensä noin 500 kilometrin koeajosta noin 170 kilometriä ajettiin akku täyteen ladattuna."

      Näyttäisi siltä, että "mukahybridin" kulutus on ilman töpseliavustusta sama tai alle kuin GTE:n kulutus. Ajettava kokonaismatkan kasvaessa esim. H:ki-Levi, niin Camry erottunee edukseen tässä kohtaa.

      Omistan Camry Stylen.

    • Anonyymi

      Passathan syö jo öljyä pari litraa tuhannella kilometrillä, näitä surullisen kuuluisia vag-moottoreita. Öljy longlife 35€/l

      • Anonyymi

        Mistähän noin kallista öljyä löytyy ?


    • Anonyymi

      Hybrid ostetaan ilmeisesti ajan kuluksi. Eläkeläinen voi viettää aikaa tien päällä yrittäen säästää polttoainetta ajaen hiljaista nopeutta oli rajoitus mikä tahansa. Tojo kestää mutta niin kestää matkakin.

    • Anonyymi

      Noin iso moottori ja ja noin pieni kulutus. Ilmeisesti pitkälle kehitetyn moottorin ja hybridijärjestelmän tulos.

      • Anonyymi

        Camry vie terveyden.
        Koeajoin Camryn ja selkä tuli kipeäksi. Ortopedi sanoi että kukaan ei voi auttaa .

        Camry on vaarallinen, vie terveyden ja jää ainainen vitutus elämään.

        T ex terve autoilija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camry vie terveyden.
        Koeajoin Camryn ja selkä tuli kipeäksi. Ortopedi sanoi että kukaan ei voi auttaa .

        Camry on vaarallinen, vie terveyden ja jää ainainen vitutus elämään.

        T ex terve autoilija

        Mulla Bemari teki saman eikä AUdi paljon parempi ole.
        Kummassakin penkit onkuin riippukeinut. Ei mitään tukea ristiselässä.


    • Anonyymi

      Toyotalla ajamiseen siis vaaditaan oikein kirjanpito ? Luulisi kirjanpitotoimiston laskuttavan kuukaudessa aika paljon. Tämä lisättynä polttoainekuluihin, on varmasti kalleinta mahdollista liikkumista!

    • Anonyymi

      siis 2,5 vie satasta

    • Anonyymi

      Yllättävän pitkään sun Camrysi on kestänyt. Mahtaakohan kestää 15 tkm:n huoltoon asti?

    • Anonyymi

      Jopas on kiinnostava tämä parin vuoden takainen viestiketju, tässä vielä vannotaan dieselin parhaimmuuteen. Nyt se diesel on jo melkein kalleinta, eikä kulutuskaan enää kohta pärjää bensavehkeille, saati sitten plugareille...

    • Anonyymi

      Itsellä on rav4 hybrid 2021 ja olen jo jonkin aikaa ihmetellyt polttoainesäiliön kokoa.
      Viimeksi kun tankkasin sain vain 46 litraa mahtumaan, vaikka tietokone näytti 25km jäljellä kunnes tyhjä.
      Kun tankki on täynnä, mittari n.940km kunnes tyhjä.
      Itsellä kulutus ollut kaupunkiajossa 4.3l/100km.
      Autossahan pitäisi olla 58l tankki.
      Kuinka pitkälle teidän rav:lla pääsee täydellä tankilla?

    • Anonyymi

      Onneksi ei ole noita ongelmia, kun ei omista Tojoa. Tankilla käydään tarvittaessa ja sitten taas hanaa tarpeen mukaan.

      • Anonyymi

        Aina on kaikki kulunut, mitä on ostettu.


    • Anonyymi

      Todella pieni kulutus noinkin isossa autossa. Vaikka autossa on 2500 cm3 kone !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Theermannilla kulkee!

      Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      7864
    2. Näin unta viime yönä

      Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      56
      5834
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

      https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3302
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

      Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2953
    5. Kuhmo tekisi perässä

      Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1688
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

      Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      210
      1650
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

      Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      334
      1370
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

      Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

      Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1179
    10. Oot vaan niin hellä

      Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1091
    Aihe