Mikä törppö!

12

236

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh. Kiusata nyt söpöä peuraa. Siitäpä sai tollo ansionsa mukaan. Näillä jutuillahan saamme nyt jahtikauden alettua herkutella joka päivä tässä maassa. Lööpit ihan pullollaan tätä namia. On tämä mielenkiintoista ja hauskaa aikaa.

• Anonyymi

Poliisi ampuu puskista mieluusti kaikki liikkuvat, koska liike on vaarallista kansalaiselle

• Anonyymi

Siitähän sai tenunokka naamallensa ku hätisteli luonnon eläimiä.

• Anonyymi

Piti sitten runkmannien nostaa esiin 4 vuotta vanha ketju. Mutta kun uudempiakaan ei ole, niin hirnukaa perkeleet vaikka itsellenne.

• Anonyymi kirjoitti:

Piti sitten runkmannien nostaa esiin 4 vuotta vanha ketju. Mutta kun uudempiakaan ei ole, niin hirnukaa perkeleet vaikka itsellenne.

Älähän apina tyhjää vingu. Metsästäjäapinan toilailusta kertova lööppi päivässä pitää mielen virkeänä.

• Anonyymi

Nostelet näitä vanhoja avauksiasi, kun uusiakaan et saa provosointeihisi. Edellisessäkin nillityksessä jäit niin alakynteen, että seuraavana yönä teit yhden sanan kommentillasi noston vanhaan johon odotit vastauksia. Kun kukaan ei vastannut aloit juttelemaan itsesi kanssa.😁
      Ei ole elämäsi helppoa taistella yksin tuulimyllyjä vastaan. No joku saa elämänsä niinkin kulumaan kuin terrorisoimalla yhtä harrastuspalstaa yli 20 vuotta. Miltä tuntuu olla kuuttakymppiä käyvä lapsen asteelle jäänyt ikuinen nillittäjä?🤣

• Heh heh....sinähän tässä nillität peloissasi. Minä kirjoitan aina omalla nimimerkillä. Mestarilla on kuitenkin aina matkijoita ja jäljittelijöitä. Hauskaahan se on noitten apinoitten vinkumista on seurata.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Heh heh....sinähän tässä nillität peloissasi. Minä kirjoitan aina omalla nimimerkillä. Mestarilla on kuitenkin aina matkijoita ja jäljittelijöitä. Hauskaahan se on noitten apinoitten vinkumista on seurata.

"Aina kirjoitat"🤣 Edellinenkin nikkisi bannattiin metsästys provosointiesi rakia😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aina kirjoitat"🤣 Edellinenkin nikkisi bannattiin metsästys provosointiesi rakia😉

takia.

• Anonyymi kirjoitti:

takia.

Heh heh....näkeehän se hysteerinen apinakin suden jälkiä kaikkialla ja muutenkin sekoittaa kaikki jäljet ja eläimet keskenään. Sinäkin näköjään pelkäät hysteerisesti Susianalyysin viisautta kun noin sekaisin pääsi kanssa olet.....heh heh mikä tollo.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Heh heh....näkeehän se hysteerinen apinakin suden jälkiä kaikkialla ja muutenkin sekoittaa kaikki jäljet ja eläimet keskenään. Sinäkin näköjään pelkäät hysteerisesti Susianalyysin viisautta kun noin sekaisin pääsi kanssa olet.....heh heh mikä tollo.

HEH HEH HEE... Nikkisi on bännätty.... HEH HEH HEE

Pussaa susiasi !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      396
      1501
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      737
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      684
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      52
      652
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      385
      615
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe