Thaimaan tyttö meinasi että on piniin päin

Anonyymi

Pitäiskö uskoa, tulihan sitä kolme viikkoa paljaalla vedettyä.

Mutta en tiiä, 18 se vuotias vasta on, aattelin kuitenkin että kai se ehkäisyä käyttää.

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis pieniin päin, en tiiä, eihän se tässä iässä mua haittaisi vaikka saisinkin perillisiä kun oon jo 55

• Anonyymi

Kun synnytys tapahtuu Suolessa, saa automaattisesti kansalaisuuden. Sekä äiti että lapsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun synnytys tapahtuu Suolessa, saa automaattisesti kansalaisuuden. Sekä äiti että lapsi.

tässä ilmeisesti synnytyskin tapahtuu suoli24:ssä, kuten koko matkailukin on tapahtunut

• Anonyymi

Onnittelut tulevalle isälle.

Tuo jälkikasvu ja äiti Suomeen.

Kansamme vaatii geneettistä vahvistusta.

Kyllä se siitä, onnea loppuelämäänne.

• Anonyymi

Hyvä lapset on iloinen asia. Itsellä 12 lasta kahdeksan eri naisen kanssa,
      Kaikki tosin ihan pohjoismaalaisten kanssa,

• Anonyymi

Ihmissuhdevammaiset tehtailee yksinhuoltajia ollen itse etäkasvattajia, selväksi käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmissuhdevammaiset tehtailee yksinhuoltajia ollen itse etäkasvattajia, selväksi käynyt.

sulle ei mikään ole selvää siellä Niuvan kiljupöntön tyhjennyksessä

• Anonyymi

tuliko salarakkaasta salaraskas eli vaihtui Sika Amaliaksi, sehän huiputti joka sälliään raskausvedätyksillä

• Anonyymi

Menkää Pattikselle, suomi nousuun !

• Anonyymi

Thaitytöillä on aina ehkäisy kunnossa, eräs opas on kertonut että siellä vielä muutama vuosi sitten kehotettiin käyttämään hammastahnaa jos muuta ei löydy eikä kumppani halua käyttää kortsua.
      Hammastahna kuulemma ehkäisee tautejakin, en sitten tiedä antajalta vai saajalta.
      Toivottavasti molemmilta.....et silleen.

• Anonyymi

Hammastahnasta tulee muita ikäviä seurauksia. Se tuhoaa Ph-arvot ja looran oman flooran. Sitten tulee tulehduksia ja hajua joka haisee kuin amalian henki. Kyllä thaitytöt osaa huoltaa looransa. Olen sitä suuresti ihmetellyt miksi yhdenkään thain toosa ei haise kun taas joka toisen suomineidon vastaava värkki haisee. Puhtaus, kauneus ja terveyskosmetiikan tietämys on thaimaalaisilla valovuosia Suomea edellä ja tavallisen kaupan hyllyillä on tuotteita jotka meillä on reseptilääkkeitä.

• Anonyymi

Heti vaan ehdottomasti suomalainen kelakortti.!!

• Anonyymi

Tietenkin myös kalakortti! Kun hän sittemmin soutaa plaanissa verkoille vaikkapa Paraisten miljoonahuvilan edustalla, niin hän tarvitsee kalakortin. Samalla reissulla hän voi ostaa vaikkapa kohtuumiljoonasaaren miehensä ollessa Manilassa kuvausryhmän ja Denzel Washingtonin seurueessa mukana jossa on tosi paljon muitakin amerikkalaisia arvovaltaisia henkilöitä. Se kelakortti tulee varsin nopeasti kun hän soittaa kipakan puhelun suurlähettiläälle. Kalakortin saa taasen sisäministeriöltä varsin nopeasti kun soittaa kipakan puhelun sisäministerille. VIP-tunnus korteissa kertoo ettei ne ole ihan jokapojan tavallisia kortteja, kuten ei musta amexikaan ole. Numbdollin lompsasta sekin löytyy ja rolls royce pihalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin myös kalakortti! Kun hän sittemmin soutaa plaanissa verkoille vaikkapa Paraisten miljoonahuvilan edustalla, niin hän tarvitsee kalakortin. Samalla reissulla hän voi ostaa vaikkapa kohtuumiljoonasaaren miehensä ollessa Manilassa kuvausryhmän ja Denzel Washingtonin seurueessa mukana jossa on tosi paljon muitakin amerikkalaisia arvovaltaisia henkilöitä. Se kelakortti tulee varsin nopeasti kun hän soittaa kipakan puhelun suurlähettiläälle. Kalakortin saa taasen sisäministeriöltä varsin nopeasti kun soittaa kipakan puhelun sisäministerille. VIP-tunnus korteissa kertoo ettei ne ole ihan jokapojan tavallisia kortteja, kuten ei musta amexikaan ole. Numbdollin lompsasta sekin löytyy ja rolls royce pihalta.

Kalakorttia tarvitsee aloittajakin vielä, sen kymmenisen vuotta. Sitten kun on 65 mittarissa, voi kalojakin vedellä paljaalteen, ilman korttia!

• Anonyymi

Onnittelut isyyden johdosta. Muista myös koko sukua, tulevan rouvan ja omaasi.

• Anonyymi

Pirautus ministerille ja koko suvulle kelakortti.!!

• Anonyymi

Thaityttöset ovat vielä terveitä, eivät mahoja, siittyvät kun viittii niitä siittää

Kelakorttia eivät kaipaa, mieluummin kalakortin

• Anonyymi

hedelmätön, lisääntymiskyvytön (varsinkin lehmästä)
        Maho vaadin, lisääntymiskyvytön naarasporo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hedelmätön, lisääntymiskyvytön (varsinkin lehmästä)
        Maho vaadin, lisääntymiskyvytön naarasporo

Tuskin Sika Amalia ketään on paksuksi laittanut paitsi itsensä, kiljulla ja lenkkimakkaralla

• Anonyymi

Onnea nuorelle parille, vai onko tässä taas kyse Niuvan pseudoista ! ?

• Anonyymi

Nyt ymmärrän, miksi naiset kyselevät aina PIN-koodejani.

• Anonyymi

Hekoheko, hohhooo, hehehheeeheee.

• Anonyymi

heko ja leko,

tulta !

• Anonyymi

Kuuskymppiseen mennessä jo seniili, frigidi, androgyyni impotentti ja misantrooppi demaripyknikko, joka vihaa maalaisia ja potee monenlaisia muitakin kammoja kuten bakteerikammo ja kelakortin menettämiskammo, niin onhan siinä tuossakin jo meriittiä kerrakseen Suomen ilmailuhistorian legendalle numbelille. Onneksi olkoon vaan ja kaikkea hyvää jatkossakin.

• Anonyymi

Juutuupi yksinäisen kloonin paras kaveri, no pääasia että pois kaduilta pussikaljoineen.

• Anonyymi

Sattuuhan sitä. Tuttavalle kävi niin kun oli kuukauden sama heila messissä. Mietti että onkohan lapsi hänen vai kenen sitten niinkuin varmasti. Kun lapsi sitten syntyi ja kaveri laittoi kuvat someen niin ei tarvinnut enää epäillä. Aivan isänsä näköinen herttainen tyttövauva. Onnea heille! Yhdessä edelleen vuoroin vieraissa Suomessa ja Thaimaassa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4371
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1530
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      921
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      65
      778
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106