Thaimaan tyttö meinasi että on piniin päin

Anonyymi

Pitäiskö uskoa, tulihan sitä kolme viikkoa paljaalla vedettyä.

Mutta en tiiä, 18 se vuotias vasta on, aattelin kuitenkin että kai se ehkäisyä käyttää.

32

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis pieniin päin, en tiiä, eihän se tässä iässä mua haittaisi vaikka saisinkin perillisiä kun oon jo 55

      • Anonyymi

        Kun synnytys tapahtuu Suolessa, saa automaattisesti kansalaisuuden. Sekä äiti että lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun synnytys tapahtuu Suolessa, saa automaattisesti kansalaisuuden. Sekä äiti että lapsi.

        tässä ilmeisesti synnytyskin tapahtuu suoli24:ssä, kuten koko matkailukin on tapahtunut


    • Anonyymi

      Onnittelut tulevalle isälle.


      Tuo jälkikasvu ja äiti Suomeen.

      Kansamme vaatii geneettistä vahvistusta.

      Kyllä se siitä, onnea loppuelämäänne.

    • Anonyymi

      Hyvä lapset on iloinen asia. Itsellä 12 lasta kahdeksan eri naisen kanssa,
      Kaikki tosin ihan pohjoismaalaisten kanssa,

      • Anonyymi

        Ihmissuhdevammaiset tehtailee yksinhuoltajia ollen itse etäkasvattajia, selväksi käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhdevammaiset tehtailee yksinhuoltajia ollen itse etäkasvattajia, selväksi käynyt.

        sulle ei mikään ole selvää siellä Niuvan kiljupöntön tyhjennyksessä


    • Anonyymi

      tuliko salarakkaasta salaraskas eli vaihtui Sika Amaliaksi, sehän huiputti joka sälliään raskausvedätyksillä

    • Anonyymi

      Menkää Pattikselle, suomi nousuun !

    • Anonyymi

      Thaitytöillä on aina ehkäisy kunnossa, eräs opas on kertonut että siellä vielä muutama vuosi sitten kehotettiin käyttämään hammastahnaa jos muuta ei löydy eikä kumppani halua käyttää kortsua.
      Hammastahna kuulemma ehkäisee tautejakin, en sitten tiedä antajalta vai saajalta.
      Toivottavasti molemmilta.....et silleen.

      • Anonyymi

        Hammastahnasta tulee muita ikäviä seurauksia. Se tuhoaa Ph-arvot ja looran oman flooran. Sitten tulee tulehduksia ja hajua joka haisee kuin amalian henki. Kyllä thaitytöt osaa huoltaa looransa. Olen sitä suuresti ihmetellyt miksi yhdenkään thain toosa ei haise kun taas joka toisen suomineidon vastaava värkki haisee. Puhtaus, kauneus ja terveyskosmetiikan tietämys on thaimaalaisilla valovuosia Suomea edellä ja tavallisen kaupan hyllyillä on tuotteita jotka meillä on reseptilääkkeitä.


    • Anonyymi

      Heti vaan ehdottomasti suomalainen kelakortti.!!

      • Anonyymi

        Tietenkin myös kalakortti! Kun hän sittemmin soutaa plaanissa verkoille vaikkapa Paraisten miljoonahuvilan edustalla, niin hän tarvitsee kalakortin. Samalla reissulla hän voi ostaa vaikkapa kohtuumiljoonasaaren miehensä ollessa Manilassa kuvausryhmän ja Denzel Washingtonin seurueessa mukana jossa on tosi paljon muitakin amerikkalaisia arvovaltaisia henkilöitä. Se kelakortti tulee varsin nopeasti kun hän soittaa kipakan puhelun suurlähettiläälle. Kalakortin saa taasen sisäministeriöltä varsin nopeasti kun soittaa kipakan puhelun sisäministerille. VIP-tunnus korteissa kertoo ettei ne ole ihan jokapojan tavallisia kortteja, kuten ei musta amexikaan ole. Numbdollin lompsasta sekin löytyy ja rolls royce pihalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin myös kalakortti! Kun hän sittemmin soutaa plaanissa verkoille vaikkapa Paraisten miljoonahuvilan edustalla, niin hän tarvitsee kalakortin. Samalla reissulla hän voi ostaa vaikkapa kohtuumiljoonasaaren miehensä ollessa Manilassa kuvausryhmän ja Denzel Washingtonin seurueessa mukana jossa on tosi paljon muitakin amerikkalaisia arvovaltaisia henkilöitä. Se kelakortti tulee varsin nopeasti kun hän soittaa kipakan puhelun suurlähettiläälle. Kalakortin saa taasen sisäministeriöltä varsin nopeasti kun soittaa kipakan puhelun sisäministerille. VIP-tunnus korteissa kertoo ettei ne ole ihan jokapojan tavallisia kortteja, kuten ei musta amexikaan ole. Numbdollin lompsasta sekin löytyy ja rolls royce pihalta.

        Kalakorttia tarvitsee aloittajakin vielä, sen kymmenisen vuotta. Sitten kun on 65 mittarissa, voi kalojakin vedellä paljaalteen, ilman korttia!


    • Anonyymi

      Onnittelut isyyden johdosta. Muista myös koko sukua, tulevan rouvan ja omaasi.

      • Anonyymi

        Pirautus ministerille ja koko suvulle kelakortti.!!


    • Anonyymi

      Thaityttöset ovat vielä terveitä, eivät mahoja, siittyvät kun viittii niitä siittää

      Kelakorttia eivät kaipaa, mieluummin kalakortin

      • Anonyymi

        hedelmätön, lisääntymiskyvytön (varsinkin lehmästä)
        Maho vaadin, lisääntymiskyvytön naarasporo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hedelmätön, lisääntymiskyvytön (varsinkin lehmästä)
        Maho vaadin, lisääntymiskyvytön naarasporo

        Tuskin Sika Amalia ketään on paksuksi laittanut paitsi itsensä, kiljulla ja lenkkimakkaralla


    • Anonyymi

      Onnea nuorelle parille, vai onko tässä taas kyse Niuvan pseudoista ! ?

    • Anonyymi

      Nyt ymmärrän, miksi naiset kyselevät aina PIN-koodejani.

      • Anonyymi

        Hekoheko, hohhooo, hehehheeeheee.


    • Anonyymi

      heko ja leko,

      tulta !

      • Anonyymi

        Kuuskymppiseen mennessä jo seniili, frigidi, androgyyni impotentti ja misantrooppi demaripyknikko, joka vihaa maalaisia ja potee monenlaisia muitakin kammoja kuten bakteerikammo ja kelakortin menettämiskammo, niin onhan siinä tuossakin jo meriittiä kerrakseen Suomen ilmailuhistorian legendalle numbelille. Onneksi olkoon vaan ja kaikkea hyvää jatkossakin.


      • Anonyymi

        Juutuupi yksinäisen kloonin paras kaveri, no pääasia että pois kaduilta pussikaljoineen.


    • Anonyymi

      Sattuuhan sitä. Tuttavalle kävi niin kun oli kuukauden sama heila messissä. Mietti että onkohan lapsi hänen vai kenen sitten niinkuin varmasti. Kun lapsi sitten syntyi ja kaveri laittoi kuvat someen niin ei tarvinnut enää epäillä. Aivan isänsä näköinen herttainen tyttövauva. Onnea heille! Yhdessä edelleen vuoroin vieraissa Suomessa ja Thaimaassa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe