Koti kaunis kuin Sara Siepillä

Anonyymi

Kyllä kelpaa olla nainen viihtyisästi sisustavainen 👱‍♀💓

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen elämä on ihanaa. Nainen luo kauneutta ympärilleen.
      Mies pääsee asumaan ja nauttimaan suloisesta kodista, jos on molemminpuolista rakkautta ja mies käyttäytyy kauniisti ja naistaan arvostavasti.
      Hyvä nainen ei ole pirttihirmu eikä määräile eikä komentele miestä.
      Mies saa vapaasti valita, haluaako olla tossun alla vai taivasalla.

• Anonyymi

Kunnon miehen pitää rakentaa perheelleen talo, yhdessä suunniteltu. No, osakehuoneistokin on ok. Nuorikko sen rakkaudella sisustaa pesäksi ensin kuhertavalle kyyhkysparille ja sitten rakkauden hedelmiä varten. Ihanaa kuulostella pienten jalkojen tepsutusta oman kodin lattioilla ja katsoa lasten kasvamista. Nyt tietysti mummolaksi muuttuneessa, muistoja henkivässä kodissa lastenlapset vilistävät.
        ❤️👨‍👩‍👧‍👦🏠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon miehen pitää rakentaa perheelleen talo, yhdessä suunniteltu. No, osakehuoneistokin on ok. Nuorikko sen rakkaudella sisustaa pesäksi ensin kuhertavalle kyyhkysparille ja sitten rakkauden hedelmiä varten. Ihanaa kuulostella pienten jalkojen tepsutusta oman kodin lattioilla ja katsoa lasten kasvamista. Nyt tietysti mummolaksi muuttuneessa, muistoja henkivässä kodissa lastenlapset vilistävät.
        ❤️👨‍👩‍👧‍👦🏠

Siepiltä puuttuu se NHL:n miljonäärimies, joka sen talon ostaa, jotta Sara voisi sisustaa isoa lukaalia.

• Anonyymi

Kyl mie pian muutan sinne Saran luo.

• Nykyiset nuoretparit etenkin pääkaupunkiseudella ja etelän kasvukeskuksissa, eivät rakenna taloa, liian vanhoillinen kuva mutta ymmärrän, ikäihmisten nuoruuden unelmia, muistoja ja mielikuvia.

• Anonyymi

Höpö höpö, kyllä ruuhkasuomessa nuoretparit talon haluaa ja myös moni sen rakentaa.

Heistä en tiedä, jotka tänne muuttaa jostain maalta.

• Anonyymi

Kyllä meidän nuoret perheet ovat rakentaneet talot Espooseen. Samoin monet muut tuntemamme , mutta se vaatii tietenkin hyvät tulot. Jossain Kainuussahan talo ei mitään maksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meidän nuoret perheet ovat rakentaneet talot Espooseen. Samoin monet muut tuntemamme , mutta se vaatii tietenkin hyvät tulot. Jossain Kainuussahan talo ei mitään maksa.

Kyllä se talon rakentaminen Kainuussa maksaa yhtä paljon, kuin täälläkin. (rak.tarvikkeet).
        Tontit toki on siellä halvempia. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, kyllä ruuhkasuomessa nuoretparit talon haluaa ja myös moni sen rakentaa.

Heistä en tiedä, jotka tänne muuttaa jostain maalta.

Näillä pk-seudulle ok-talon rakentaneilla on korkea koulutus ja korkeat tulot, lisäksi perittyä varallisuutta, kiinteistöjen arvot ovat nousseet kaiken aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä pk-seudulle ok-talon rakentaneilla on korkea koulutus ja korkeat tulot, lisäksi perittyä varallisuutta, kiinteistöjen arvot ovat nousseet kaiken aikaa.

jaa niinkö? Täytyykin kysyä lapsiltani, että mistä he ovat perineet varallisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se talon rakentaminen Kainuussa maksaa yhtä paljon, kuin täälläkin. (rak.tarvikkeet).
        Tontit toki on siellä halvempia. :)

No joo, kyllä ne syrjäseutujen oktalot on yleensä aika vaatimattomia ja usein hartiapankilla rakennettuja. Rakennusmiesten palkatkin paljon alemmat. Tonttien hinnat muualla ei edes kymmenesosaa, moni kuntaa antaa ilmaiseksi tontteja. Vertaile huviksesi valmiiden talojen hintoja kasvukeskusten kaupungeissa ja taantuvilla alueilla, niin tajuat miten asiat ovat. Myymättömiä ok taloja Suomen maaseutu ja kuihtuvat kaupungit täynnä, vaikka halvalla myydään. Sama koskee muitakin asumismuotoja tietysti.

• Anonyymi

Miten laajasti tunnet sieltä kainuusta käsin näitä pk-seudun nuorten perheiden oloja ? Ilmeisesti yksi tapaus sinulla johon vertaat kaikkea. Eihän sitä taloa tietenkään omin käsin rakenneta, eikä kaikki siihen pyri, mutta hyvin monet minunkin tuntemistani, varsinkin kun lapsia syntyy. Itsekkin asun täällä, suku asunut monessa polvessa, joten näkökulmani laajempi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuohon, että talot rakennetaan itse molempien puolisoiden toimesta kuten ylempää luin oli aijemman kommenttini pointti. Korkeasti koulutetut eivät timpureiksi ryhdy. Talon hankintaan on varaa, mutta riittääkö rakennustaidot tai halut työpäivien jälkeen tehdä hartiavoimin oma talo.
        Pankinjohtaja vasaroimassa ja lastenlääkäri maalaamassa. 🤔

• Anonyymi
        Korppikotka kirjoitti:

Tuohon, että talot rakennetaan itse molempien puolisoiden toimesta kuten ylempää luin oli aijemman kommenttini pointti. Korkeasti koulutetut eivät timpureiksi ryhdy. Talon hankintaan on varaa, mutta riittääkö rakennustaidot tai halut työpäivien jälkeen tehdä hartiavoimin oma talo.

Etkö tunne sanastoa ? Ihmiset sanovat rakentavansa, vaikka rakennuttavat käyttäen ammattilaisia, antavat urakan. Omakotitalon rakennuttamisessa on paljon omaa työtä vaativaa , esim. talon suunnittelu , materiaalien valinnat ja osin hankinnatkin, lupa-asiat, maanrakennuksen suunnittelu ja teettäminen koneilla , töiden valvomista jne. Se on rakentamista. Grynderitkin rakentavat kokonaisia kauppakeskuksia, baikka eivät suinkaan omin kätösin. Mutta miksei lääkäri voisi maalata , onhan se vastapainoa työlle.
        Hartiapankkirakentaminen on ihan eri juttu. Nykyisin on sitäpaitsi lähes valmiita elementtitaloja, harvemmin pitkästä tavarasta (laudoista) rakentaa tai tiilistä muuraa. Mutta kyllä talopaketeissakin omaa panosta tarvitaan. Se on rakentamista.

• Anonyymi

Ei paljon tieto päätäsi paina. Mihin pääkaupunkiseudulla rakentaisi talon ? Vapaata maata ei paljon ole ja tontti maksaisi puolesta miljoonasta miljoonaan ja ylikin.
        Kaikissa kasvukeskuksissa tonttien hinta nousee koko ajan.
        Moni nuori perhe haluaisi talon, ei se ole vanhoillista ollenkaan.
        Oma talo on edelleenkin monen nuoren unelma ja miksei olisi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tunne sanastoa ? Ihmiset sanovat rakentavansa, vaikka rakennuttavat käyttäen ammattilaisia, antavat urakan. Omakotitalon rakennuttamisessa on paljon omaa työtä vaativaa , esim. talon suunnittelu , materiaalien valinnat ja osin hankinnatkin, lupa-asiat, maanrakennuksen suunnittelu ja teettäminen koneilla , töiden valvomista jne. Se on rakentamista. Grynderitkin rakentavat kokonaisia kauppakeskuksia, baikka eivät suinkaan omin kätösin. Mutta miksei lääkäri voisi maalata , onhan se vastapainoa työlle.
        Hartiapankkirakentaminen on ihan eri juttu. Nykyisin on sitäpaitsi lähes valmiita elementtitaloja, harvemmin pitkästä tavarasta (laudoista) rakentaa tai tiilistä muuraa. Mutta kyllä talopaketeissakin omaa panosta tarvitaan. Se on rakentamista.

Sanastosta sen verran, että joko rakennan tai rakennutan. Joko teen itse tai teetätän ammattilaisella. Tämän ajan nuoret aikuiset, joilla on pätikkää teettävät rempat ja rakennuttavat talot ammattilaisilla. Minulla ei ole viiskymppisiä lapsia, joten en ole tietoinen keski-ikäisten ajatusmaailmasta.

Korppis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei paljon tieto päätäsi paina. Mihin pääkaupunkiseudulla rakentaisi talon ? Vapaata maata ei paljon ole ja tontti maksaisi puolesta miljoonasta miljoonaan ja ylikin.
        Kaikissa kasvukeskuksissa tonttien hinta nousee koko ajan.
        Moni nuori perhe haluaisi talon, ei se ole vanhoillista ollenkaan.
        Oma talo on edelleenkin monen nuoren unelma ja miksei olisi ?

Ota selvää kaavoituksesta, ainakin Espoossa on rakennettu ok-taloja ihan vastikään. Ok-tontit hyvien yhteyksien varrella ovat tosiaan kalliita, tuo puoli miljoonaa saa maksaa jos tontilla on kokoa 700 neliön luokkaa.

• Anonyymi
        Korppikotka kirjoitti:

Ei edes timpuri pysty koko taloa rakentamaan. Siinä tarvitaan muitakin ammattimiehiä.

Tiedän montakin korkeasti koulutettua, jotka ovat olleet mukana, kun taloa on rakennettu. Vastapainoa kovakaulus elämälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanastosta sen verran, että joko rakennan tai rakennutan. Joko teen itse tai teetätän ammattilaisella. Tämän ajan nuoret aikuiset, joilla on pätikkää teettävät rempat ja rakennuttavat talot ammattilaisilla. Minulla ei ole viiskymppisiä lapsia, joten en ole tietoinen keski-ikäisten ajatusmaailmasta.

Korppis

Ei tuo rakentaminen ole vain 50-kymppisten juttu eikä sana. Jos jollain on rakennusprojekti, hän rakentaa. Talon rakennukseen tarvitaan tosiaan eri ammattilaisia, vaikka itse urakoisi. Sähkötöitä saa tehdä vain ammattilaiset. Minulla 30-kymppinen nuorimmainen rakentaa parhaillaan, isänä olen siellä työmaalla paljon apuna ja neuvojani arvostetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo rakentaminen ole vain 50-kymppisten juttu eikä sana. Jos jollain on rakennusprojekti, hän rakentaa. Talon rakennukseen tarvitaan tosiaan eri ammattilaisia, vaikka itse urakoisi. Sähkötöitä saa tehdä vain ammattilaiset. Minulla 30-kymppinen nuorimmainen rakentaa parhaillaan, isänä olen siellä työmaalla paljon apuna ja neuvojani arvostetaan.

Ei tietty ole iästä kiinni jos haluaa itse rakentaa talon, hän rakentaa. Työn ohella se ei monelta onnistu. ?Tunnen perheen, jossa isä on rakennusalan ammattilainen ja rakentanut perheelleen jo kaksi taloa ja kesämökin. Kun viimeksi jututin sanoi, että ei ikinä enää rakenna taloa. Ikä lähenee viittäkymppiä. No, siinä suvussa löytyy kaikki rakennusalan ammattilaiset.

Kiinnostuin tuosta Sara Siepin kodista ja googlasin. Tyypillinen 2019-luvun valea sisustus, talosta en osaa sanoa kun en taloa nähnyt. Niin ja sivistyin sen verran, että asuu
        Roope Salmisen kanssa, kai silläkin on joku nurkka käytössä Saran talossa.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietty ole iästä kiinni jos haluaa itse rakentaa talon, hän rakentaa. Työn ohella se ei monelta onnistu. ?Tunnen perheen, jossa isä on rakennusalan ammattilainen ja rakentanut perheelleen jo kaksi taloa ja kesämökin. Kun viimeksi jututin sanoi, että ei ikinä enää rakenna taloa. Ikä lähenee viittäkymppiä. No, siinä suvussa löytyy kaikki rakennusalan ammattilaiset.

Kiinnostuin tuosta Sara Siepin kodista ja googlasin. Tyypillinen 2019-luvun valea sisustus, talosta en osaa sanoa kun en taloa nähnyt. Niin ja sivistyin sen verran, että asuu

Kerrostalo ja ei enää asu tuon jäbän kaa😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roope Epunpoika Salminen on menneen talven lumia. Sara on taas vapaa sinkkunainen.
        https://www.sarasieppi.fi

• Ennen vanhaan sitä oli ajan hermolla, kun kävi kampaajalla pari kertaa kuussa. Tukka kierrettiin rullalle ja sitten istuttiin kuivurissa kohtalainen aika. Siinä kerkisi lukea Hymyt ja Hopeapeilit, oliko silloin jo 7päivää - taisi olla. Oltiin ihan tietoisia kaikista julkimoista.
      Mutta nyt on surffailtava netissä ja etsittävä tietoa valokuvien teksteistä. Minulle meni pitkään oppia tietämään, kuka on Saara Sieppi, ja se toinen, se Maisa Torppa. Enkä tiedä vieläkään, mitä he julkisuudessa siis tekevät.
      Muitakin nimiä silloin tällöin näkyy siinä sävyssä, että lukijan on heidät tunnettava, mutta kun en ole seurannut Viidakon tähtösiä, enkä niitä merenrantaparituksia plus muita Sen Oikean etsimisiä, niin olepa ihan ulalla.
      Televisio-ohjelmissa olisi nyt reality-ohjelmia joka kanavalla. Valitettavasti vain esim, BB-talon äänentoisto on sitä luokkaa, että en ymmärrä puoliakaan, mitä ihmiset sanovat, ja jos totta puhutaan, se ei varmaan ole edes menetys kenellekään.

Kaunis koti on tietenkin hienoa. Onnea Siepille, vaikka en saanutkaan kuvia auki koneellani. Uskon, kun sanotte.

Nyt etsitään taas Suomen kauneinta kotia - kun muistaisi vain, koska ja millä kanavalla. Minä vaan vanhana ja laiskanpulskeana ihmisenä voivottelen itsekseni niiden kotien ikkunoita. Kuka ne pesee?
      Ja sitten ajattelen myös, että pari kerrosta korkeat huoneistot ilman välikattoja ovat hirveän vaikeat lämmittää, kun lämpö nousee ylös katon rajaan ja ne kauniisti asetellut sohvaryhmät sijaitseva 5 metriä alapuolella.
      Ikä tekee proosalliseksi ja kysymyksiä esittäväksi. On tullut niin monta ikkunaa pestyä. Koko lapsuuden ja osan nuoruuttakin asuin kakluunilla lämmitettävissä asunnoissa, joten lämmön säilyttämisen huoneissa olen opetellut.

• Anonyymi

Nykyisin on tuo lattilämmitys. :)

• Anonyymi

Kukako pesee ? Nyt on käteviä ikkunanpesureita, joita nuoret miehet käyttää ihan mielellään, miksei vanhemmatkin. Ammattilaisen saa pesemään ja siivoamaan muutenkin, ja siitä tulee kotitalousvähennys. Nyt on maalämmöt ja varaavat takat uusissa ok-taloissa, kaikki pinnat helppohoitoisia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisin on tuo lattilämmitys. :)

Eikö lattialämmityksen lämpö nouse lattiasta korkeammalle? Kyllä lämmityslaite saa paahtaa täysillä kun yrittää pitää lämmön siedettävänä 5 m korkeissa tiloissa. Luulen.

No minä en ole asiantuntija, enkä rakennusmestari, joten en rupea väittelemään tästä. Katselen vain näitten kauniitten kotien esittelyjä ja ihmettelen itsekseni. Lankesin kirjoittamaan ihmetykseni palstalle.
        Unohdetaan koko asia.
        Olinkin pudonnut anonyymiksi. Huoh. Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö lattialämmityksen lämpö nouse lattiasta korkeammalle? Kyllä lämmityslaite saa paahtaa täysillä kun yrittää pitää lämmön siedettävänä 5 m korkeissa tiloissa. Luulen.

No minä en ole asiantuntija, enkä rakennusmestari, joten en rupea väittelemään tästä. Katselen vain näitten kauniitten kotien esittelyjä ja ihmettelen itsekseni. Lankesin kirjoittamaan ihmetykseni palstalle.
        Unohdetaan koko asia.

Minkä ikäisiä olette tähän ketjuun kirjoittaneet tuskin 70?
        Dementia tietysti voi olla syynä keskustelun latteudesta ja nuoruuteen palaamisesta.

Ja vanhakin nyt nuortuu kuin lapsi leikkimään ja koukkuselkä suortuu niin kaikk' on mielissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdetaan koko asia.

Lämmin ilma pyrkii virtaamaan ylöspäin. ihan kattoon asti. Eläkä suotta huokaile, kiva kun olet mukana omalla ihanalla persoonallasi. Ei kaikkien tarvitsekkaan rakennustekniikasta tietää, sinä tiedät ja osaat niin paljon muuta . <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdetaan koko asia.

Mun pojan talo on kaksikerroksinen ja siitä tuo olohuone on tuollainen korkea.
        Heillä on lattialämmitys (lämpölähteenä maalämpö) ja luonollisesti myös yläkerrassa on lattialämpö. Lämmintä heillä on ja pirun edulliset asumiskulut.

ps. ja ikkunanpesua riittää, mutta joskus on edullisia tarjouksia siihenkin :))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmin ilma pyrkii virtaamaan ylöspäin. ihan kattoon asti. Eläkä suotta huokaile, kiva kun olet mukana omalla ihanalla persoonallasi. Ei kaikkien tarvitsekkaan rakennustekniikasta tietää, sinä tiedät ja osaat niin paljon muuta . <3

Ja ne on sähkölämmitysjohtoja siellä lattiarakenteissa. Melkein kaikissa kylppäreissä on sellaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdetaan koko asia.

Nuorten perheiden taloissa on todella korkealla katto,
        suuri mahdollisuus on lämmön siirtyä ylimpiin kerroksiin,
        makuuhuoneisiin, tai makkareitahan ne nykyisin ovat lasten mielestä.
        Poikamme talossa ainakin on ilmalämpöpumppu,
        mutta toisessa perheessä ei ainakaan vielä.
        Sehän vastaa ilmastointia, kesällä viilentää, talvella lämmittää.
        He ovat näitä Otaniemen opiskelijoita olleet, ja siksi Hgistä muuttaneet
        tänne Espooseen. Ja mummikin sitten perässään.
        M-e

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M-e

Ahkeria aivan tunnollisesti ovat olleet lapsesta asti,
        koskaan ei vanhempien tarvinnut koulukirjoihin tai -asioihin puuttua millään tavalla,
        he katsoivat sen omaksi vastuualueekseen ja hoitivat kunnolla.

Ja samoin työnsä ja kotiasiansa, luotettavia hyviä ihmisiä ovat.

Olen Luojalle kiitollinen heistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M-e

Taitaa olla aika yleinen kuvio täällä pk-seudulla tuo kuin M-e kertoo. Lienevätkö olleet opiskelukavereita meidän pojat ;). Meillä toisen lapsen perheen talo tuontyyppinen maalämmöllä varustettu enrgiapihi talo, ilmalämpöpumppu viilentää ja talo rakennettu tontille auringon kierron mukaan. Toisella perheellä rempattu vanha puutalo Käpylässä, se taitaa olla kyllä viihtyisämpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette tähän ketjuun kirjoittaneet tuskin 70?
        Dementia tietysti voi olla syynä keskustelun latteudesta ja nuoruuteen palaamisesta.

Ja vanhakin nyt nuortuu kuin lapsi leikkimään ja koukkuselkä suortuu niin kaikk' on mielissään.

Aloittaja on 71-vuotias ja edelleen elää ja voi hyvin viihtyisässä kauniisti sisustamassaan kodissa. Kaunis on kotini kuin Sara Siepin sievästi sisutama koti, jota esittelee mediassa.
        Ei ole tämä ketju omaan nuoruuteen palaamista. Tätä päivää elämme me 7-kymppiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on 71-vuotias ja edelleen elää ja voi hyvin viihtyisässä kauniisti sisustamassaan kodissa. Kaunis on kotini kuin Sara Siepin sievästi sisutama koti, jota esittelee mediassa.
        Ei ole tämä ketju omaan nuoruuteen palaamista. Tätä päivää elämme me 7-kymppiset.

Meidän 70-kymppisten tämän päivän elämään kuuluu myös lapset perheineen, suurinpiirtein 40-50 kymppisiä , sukupolvensa tapaan hyvin koulutettuja ja pääkaupunkiseudulle työelämään sijoittuneita, vaikka olisivat maalta kotoisin. Heillä on ollut hyvin töitä ja voineet toteuttaa unelmansa perheestä ja asumisesta. Aloittajalle terveiset sinne omaan unelmakotiin ! Olen nähnyt kuvia Sara Siepin tyylikkäästä kodista, jossa viihtyvät hyvät ystävätkin. Varsinkin joulukuvat ihan houkuttivat sinne kyläilemään !:)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän 70-kymppisten tämän päivän elämään kuuluu myös lapset perheineen, suurinpiirtein 40-50 kymppisiä , sukupolvensa tapaan hyvin koulutettuja ja pääkaupunkiseudulle työelämään sijoittuneita, vaikka olisivat maalta kotoisin. Heillä on ollut hyvin töitä ja voineet toteuttaa unelmansa perheestä ja asumisesta. Aloittajalle terveiset sinne omaan unelmakotiin ! Olen nähnyt kuvia Sara Siepin tyylikkäästä kodista, jossa viihtyvät hyvät ystävätkin. Varsinkin joulukuvat ihan houkuttivat sinne kyläilemään !:)))

Kiitos kivoista terveisistä 💟

Ap.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      122
      3899
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      312
      2026
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1801
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1717
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1651
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1650
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1494
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1256
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      52
      1210
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      413
      1166
    Aihe