Satojen veneiden potkurit möyhii mäsäksi meduusat, joten Pattaya meduusavapaa.
Jet Skiit toimii kuin imuruoppaajat.
Palmut on kasvanut 5 metriä vähintäänkin vuodessa.
Musta aukko imas Laiffin lapsiperheen.
Hauskoja tarinoita Pattayalta.
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ajettiin sukellusveneellä pattayan rantaan suoraan atlantilta.
Siinä oli suomi juntit ihmeissään kun sukellusveen komentajan ominaisuudesa käskin avata luukut,
Helppoa hakea leimoja passiin ku on hornetit ja ydinsukellusveneet. Mua puri kissa, skorpioni, moskiitto ja meluusa. Sain rokotussarjan ja maksoi miljardin. Sitten meni suoli ja selkää poltti. Siellä oli leguaani ja puri lapaluuta. Siihen sain salvaa ja latsarin. Makso miljardikakssataatuhatta. Sitten palkohai vei jalan. Otin siitä karatella kiinni niskasta. Se anto jalan takaisin kun siltä alkoi väri lähteä päästä. Onneksi oli vakuutukset ni ne laitto jalan vakuutusyhtiössä. Omavastuu oli kolme miljardia. Rentokilin allaspoika puri mua reiteen kun en maksanut altaan puhdistuksesta. Siihen tuli laastari. Puhuin vakuutusyhtilössä ranskää ni sain alennusta koska olen luotettava asiakas. Vilautin musta ämexiä ja vaimo soitti kipakan puhelun kuninkaalle ni alko asiat hoitumaan VIP tasoisesti ja laadukkaasti.
Arvovaltaiset vieraat on just savusaunassa juhlimassa. Ostettiin Pankgogiin nanan kondon katolle savusauna. Tai vaimo sen osti souturetkellä Saimaan Intian valtamerellä.Minua ottaa päähän omanapanarssut, nämä maijat ja dillet jotka lenkkeilevät, pullistelevat saleilla eivätkä ole vaimonsa ja lapsensa seurassa läsnäolokasvattajina.
Olen juuri tässä meidän huvilan kuntohuoneessa ja vieraat polskii ja grillaa.
Lähden tästä juuri autolla apinavuorelle josta kävelen tunnin pari rantaa pitkin Hiltoniin ja sitten tulen taksilla takaisin apinavuorelle hakemaan auton ja ajelen kotiin. Ai miksikö? No siksi että juna-aseman lisäksi tiedän Hua Hinista vain apinavuoren ja Hilton hotellin. Minusta ne kuulosti sen verran hyviltä googlaillessa että päätin keksiä tämmöisen sadun tällä kertaa tänä päivänä. Huomenna olen kuuluisa lukkopainija Vaasasta ja minulla on vaikka... vaikka suomen eniten tesloja.- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Minua ottaa päähän omanapanarssut, nämä maijat ja dillet jotka lenkkeilevät, pullistelevat saleilla eivätkä ole vaimonsa ja lapsensa seurassa läsnäolokasvattajina.
Olen juuri tässä meidän huvilan kuntohuoneessa ja vieraat polskii ja grillaa.
Lähden tästä juuri autolla apinavuorelle josta kävelen tunnin pari rantaa pitkin Hiltoniin ja sitten tulen taksilla takaisin apinavuorelle hakemaan auton ja ajelen kotiin. Ai miksikö? No siksi että juna-aseman lisäksi tiedän Hua Hinista vain apinavuoren ja Hilton hotellin. Minusta ne kuulosti sen verran hyviltä googlaillessa että päätin keksiä tämmöisen sadun tällä kertaa tänä päivänä. Huomenna olen kuuluisa lukkopainija Vaasasta ja minulla on vaikka... vaikka suomen eniten tesloja.Koita keksiä jotain, koska pääsi on jo pahasti vaurioitunut.
- Anonyymi
Bing ohjelma, osaatko ladata itsellesi?
- Anonyymi
Mä laitoin jetskin porpeleihin lisää nousua, netistä katoin. Nyt saa medusat kyytiä.
- Anonyymi
Hyvä ostaa ensin itse laite, mutta mitäs sillä Kyrönjoessa.
https://rivaracing.com/p-27939-home-mobile.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514