Hauskoja tarinoita Pattayalta.

Anonyymi

Satojen veneiden potkurit möyhii mäsäksi meduusat, joten Pattaya meduusavapaa.
Jet Skiit toimii kuin imuruoppaajat.
Palmut on kasvanut 5 metriä vähintäänkin vuodessa.
Musta aukko imas Laiffin lapsiperheen.

7

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajettiin sukellusveneellä pattayan rantaan suoraan atlantilta.
      Siinä oli suomi juntit ihmeissään kun sukellusveen komentajan ominaisuudesa käskin avata luukut,
      Helppoa hakea leimoja passiin ku on hornetit ja ydinsukellusveneet.

• Mua puri kissa, skorpioni, moskiitto ja meluusa. Sain rokotussarjan ja maksoi miljardin. Sitten meni suoli ja selkää poltti. Siellä oli leguaani ja puri lapaluuta. Siihen sain salvaa ja latsarin. Makso miljardikakssataatuhatta. Sitten palkohai vei jalan. Otin siitä karatella kiinni niskasta. Se anto jalan takaisin kun siltä alkoi väri lähteä päästä. Onneksi oli vakuutukset ni ne laitto jalan vakuutusyhtiössä. Omavastuu oli kolme miljardia. Rentokilin allaspoika puri mua reiteen kun en maksanut altaan puhdistuksesta. Siihen tuli laastari. Puhuin vakuutusyhtilössä ranskää ni sain alennusta koska olen luotettava asiakas. Vilautin musta ämexiä ja vaimo soitti kipakan puhelun kuninkaalle ni alko asiat hoitumaan VIP tasoisesti ja laadukkaasti.

Arvovaltaiset vieraat on just savusaunassa juhlimassa. Ostettiin Pankgogiin nanan kondon katolle savusauna. Tai vaimo sen osti souturetkellä Saimaan Intian valtamerellä.

• Minua ottaa päähän omanapanarssut, nämä maijat ja dillet jotka lenkkeilevät, pullistelevat saleilla eivätkä ole vaimonsa ja lapsensa seurassa läsnäolokasvattajina.
        Olen juuri tässä meidän huvilan kuntohuoneessa ja vieraat polskii ja grillaa.
        Lähden tästä juuri autolla apinavuorelle josta kävelen tunnin pari rantaa pitkin Hiltoniin ja sitten tulen taksilla takaisin apinavuorelle hakemaan auton ja ajelen kotiin. Ai miksikö? No siksi että juna-aseman lisäksi tiedän Hua Hinista vain apinavuoren ja Hilton hotellin. Minusta ne kuulosti sen verran hyviltä googlaillessa että päätin keksiä tämmöisen sadun tällä kertaa tänä päivänä. Huomenna olen kuuluisa lukkopainija Vaasasta ja minulla on vaikka... vaikka suomen eniten tesloja.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Minua ottaa päähän omanapanarssut, nämä maijat ja dillet jotka lenkkeilevät, pullistelevat saleilla eivätkä ole vaimonsa ja lapsensa seurassa läsnäolokasvattajina.
        Olen juuri tässä meidän huvilan kuntohuoneessa ja vieraat polskii ja grillaa.
        Lähden tästä juuri autolla apinavuorelle josta kävelen tunnin pari rantaa pitkin Hiltoniin ja sitten tulen taksilla takaisin apinavuorelle hakemaan auton ja ajelen kotiin. Ai miksikö? No siksi että juna-aseman lisäksi tiedän Hua Hinista vain apinavuoren ja Hilton hotellin. Minusta ne kuulosti sen verran hyviltä googlaillessa että päätin keksiä tämmöisen sadun tällä kertaa tänä päivänä. Huomenna olen kuuluisa lukkopainija Vaasasta ja minulla on vaikka... vaikka suomen eniten tesloja.

Koita keksiä jotain, koska pääsi on jo pahasti vaurioitunut.

• Anonyymi

Bing ohjelma, osaatko ladata itsellesi?

• Anonyymi

Mä laitoin jetskin porpeleihin lisää nousua, netistä katoin. Nyt saa medusat kyytiä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      237
      4607
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2224
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      225
      1887
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1794
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1660
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      187
      1523
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1374
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1298
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1291
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe