Oon 14v poika. Olen homo ja ihastunu mun parhaaseen kaveriin. Oon miettiny että voikohan se olla homo, kun se aina tulee kauheen lähelle, reppuselkään ja aina viereen istuun.
Se kai hakee vähä mun huomioo koko ajan et voikohan se olla kiinnostunu musta mitenkää? Ja miten voisin viedä meidän kaverisuhdetta pidemmälle ja kertoo että tykkään siitä? Osaisko joku vähän auttaa..
Ihastukseni
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On se
Parhaiten edistät kaveruuttanne olemalla mahdollisimman hyvä kaveri. Toki hän voi olla kiinnostunut sinusta myös "siinä mielessä", mutta vielä tuossa iässä en alkaisi mihinkään suhteeseen.
Jos pysytte kavereina, niin mahdollisuus suhteeseen tulee kyllä vielä joskus. Jos taas kiirehdit suhteeseen, niin teinisuhteiden onnistumisprosentti huomioiden sen suhteen ennenaikainen ja jopa myrskyisä päättyminen on todennäköistä. Tämän jälkeen ei ole sitten enää usein jäljellä sitä kaveruuttakaan.
Joskus pojatkin kaipaavat läheisyyttä ilman seksuaalista vetovoimaa. Anna hänelle sitä, kerran hän sitä hakee. Kyllä se ennen pitkää paljastuu, jos hänellä on mielessä jotain enemmän.
Voit myös jollain tavalla koettaa selvittää, että mitä hän ajattelee homoista. Negatiiviset ajatukset eivät välttämättä tarkoita, että hän ei olisi homo, koska homojen haukkuminen on monelle nuorelle homolle tapa suojautua itse. Jos hänen suhtautumisensa homouteen on kuitenkin positiivinen tai neutraali, niin ehkä voit harkita kertovasi homoudestasi hänelle.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta :) Yritän olla mahdollisimman hyvä kaveri sille, niin ehkä joskus jotain voi tapahtua
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta :) Yritän olla mahdollisimman hyvä kaveri sille, niin ehkä joskus jotain voi tapahtua
Uskon, että noin se menee kaikkein parhaiten. Onnea ja menestystä! :)
Niin ja ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453696Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653534Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302979Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882095- 1501749
- 1051700
- 1221465
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401192Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085