Jamie Maussan ja nazca muumiot dna analyysi

Anonyymi

19

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta vai ei? Vaikea vielä sanoa. Tiedemaailma on kova välttelemään tämänkaltaisia aiheita joita tutkii joku pikku poppoo vintillä.

      Samoin on käynyt luonnon viidennen perusvoiman löytäjille, koska he ovat pieniä ja nimettömiä ja heillä oli halvat laitteet. Silti he tekivät löydöksen johon ei ole pystytty edes CERN:ssä miljardien eurojen laitteilla.

      Mullistava uutinen tämä jos totta, mutta kuten sanottu, jotkut mullistukset ovat liian suuria jotta niiden annettaisiin olla totta suuressa mittakaavassa.

      Tietenkin voihan tutkitut olla myös maallisia mutaatioita. Ehkäpä tämä selviää piankin.

      • Anonyymi

        Kuten Bohr löysistä epäuskottavista väitteistä totesi: "Kiinnoistavaa, jos totta."


    • Anonyymi

      Missä ufo siellä vale!

      • Anonyymi

        Missä näit ufon tässä klipissä? Tutkituta silmäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näit ufon tässä klipissä? Tutkituta silmäsi.

        Juurihan siinä taikatemppuilija lausui taikasanoja kuten cern jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan siinä taikatemppuilija lausui taikasanoja kuten cern jne.

        onko cerni ufo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko cerni ufo?

        Etkö ymmärrä vai etkö osaa lukea. Siinähän joku sanoi selvästi
        että taikasanoja kuten cern jne.
        Nyt varmaankin jo tyhmemmätkin tajuaa millaista väkeä te olette!


    • Olisi sitä paitsi melko outoa jos avaruusoliosta löytyisi nimenomaan DNA:ta "perinnöllisyysmateriaalina".

    • Anonyymi

      Ehhe eh eh ei! Skepojen maailmankuva ei moista tule nielemään. Voisin melkein veikata, että parin vuoden sisällä tulee sitten "oikeat tutkijat" ja sanoo eh ei ei, nämä ovat tutkielmamme mukaan apinan sikiöitä. Siiiittten vasta valtamedia ja lehdistö uskaltaa julistaa mukana, joo-o apinan sikiöitä ne on!

      Nykyisen kaltainen capitalistinen talousjärjestelmä ei voi hyväksyä muita kuin apinan sikiöitä, koska oravanpyörän pitää pyöriä ja rahan liikkua.

      • Anonyymi

        Skepoja on varsin vähän. Heistä ei ole kyse niinkään tällaisten tutkimustulosten vastaisuudessa. Uskovaiset ovat suurin vastustajajoukko ja vieläpä monista uskonnoista. Heillä kun on pyhät kirjansa, esikuvansa, profeettansa ja herransa. Heidän pyhistä kirjoistaan jos yhtäkkiä puuttuukin jotakin ihmiskunnan kannalta oleellista tietoa tai niiden osoitetaan suorastaan olevan valheellisia, niin se olisi katastrofi heidän uskolleen ja uskonnolleen, seurakunnalleen ja seurakunnan kassalle, mielenrauhalleen ja vaikka mille.

        Mielensäpahoittajia löytyy toki tiedemaailmastakin. Mielenpahoittaminen perustuu heillä kateuteen ja pienempien nimien tutkimukset pitää lytätä kaikin keinoin kuten disinformaatiolla ja mustamaalauksella. Tiedemaailmalla ja uskonnoilla on apunaan skeptikkojärjestöt joille maksetaan siitä ei-mukavien tutkimusten lyttäämisestä. Suomessakin on sellainen maksettu järjestö.


      • Anonyymi

        Maussanilla ei ole ollut kapitalismin kanssa mitään ongelmia ainakaan viimeisen kolmenkymmen vuoden aikana. Viihdetuottajana ja feikkijournalistina hän on promotoinut Meksikon televisiossa melkein kaikkia mahdollisia rahan arvoisia alienijuttuja "tohtori Reedistä" lähtien eikä ole mitään merkkiä siitä, että bisnis kuihtuisi.


      • Anonyymi

        Feikkiähän tuo lienee nämä alienmuumiot mutta jos vastakkain laitetaan hörhösivustot ja pseudoskeptikkosivustot niin lopputulos on lähellä plus miinus nollaa.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä linkki luettavaksi tutkijapäälliköille ja muille intoilijoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä linkki luettavaksi tutkijapäälliköille ja muille intoilijoille!

        Näinhän se on. Saataisiin edes jotain tolkkua tuohon ääliömäiseen vouhotukseen, ufo täällä ufo siellä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Saataisiin edes jotain tolkkua tuohon ääliömäiseen vouhotukseen, ufo täällä ufo siellä jne.

        Nooh rauhoitu hieman äläkä innostu liikaa. Yksi tapaus ei ole toinen tapaus ja toinen tapaus ei ole kolmas tapaus jne. Sellaista asiaa, teoriaa tai väitettä ei ole maailmassa jota ei olisi kopioitu, väärennetty, vääristelty, parodioitu, tai esitelty kaupallisessa mielessä tai viihteenä. Tämä on vain yksittäinen ja varsin lapsekas feikki minun mielestä. Yhtä lapsekas kuin kommenttisi. Next please.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh rauhoitu hieman äläkä innostu liikaa. Yksi tapaus ei ole toinen tapaus ja toinen tapaus ei ole kolmas tapaus jne. Sellaista asiaa, teoriaa tai väitettä ei ole maailmassa jota ei olisi kopioitu, väärennetty, vääristelty, parodioitu, tai esitelty kaupallisessa mielessä tai viihteenä. Tämä on vain yksittäinen ja varsin lapsekas feikki minun mielestä. Yhtä lapsekas kuin kommenttisi. Next please.

        Skepuloidit on siitäkin hauskoja kavereita kun innostuvat valtavasti näistä "busted" sivustoista ja samaan hikeen puhuva uutisen keskustelijain "ääliömäisestä vouhotuksesta", josta vouhotuksesta ei kyllä ainakaan tässä ketjussa ole mitään havaintoa tai tunnusmerkkejä. Kukaan ei ole maininnut tässä ketjussa ufo eikä alien-sanaa kuin skepuloidi itse. Tuo on sitä skeptistä ääliömäistä vouhottamista.


    • Anonyymi

      Kirkan sisko osallistui Halloween bileisiin ja unohti naamioitumisvälineet juhlapaikalle. Joku löysi ne sittemmin. Muscan naamiot on nyt tallella ja niitä tutkitaan edelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe