Toivottavasti Markko Mäntti

Anonyymi

ja ÖTjT TÖNÖK eivät tule jyskälään, siellähän on ennenkin ollut kiviä mutkissa, ojissa.

15

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kivistä en tiedä, mutta eesti-poikia ottaa päähän. Ei saanut Oitt paikkaa sarjan nopeimmassa tallissa. Auto muka epäluotettava. Viime vuonna valmistajien mestaruus ja tänä vuonna kuskien. Nämä siis varmat.
      On se ihmeellistä, kun vika suomalaisissa tässä(kin) asiassa. Heillä on nyt kaikki mahdollisuudet siirtää Hyuandain talli Eestiin. Voivat valmistaa wrc ja wrc2 autoja. Italialainen tallipäällikkö ihan varmasti puoltaa asiaa, hän on kiva kaveri toisin kuin porot.
      Kyllä tuolla tasolla pitää ottaa tappiot vastaan ammattimaisesti. Tuskin käy sillein, että Toyotalle ei löydy yhtään kuskia ensi vuodeksi????

      • " Auto muka epäluotettava."

        Viime vuonna 5 ja tänä vuonna 4 kisaa menny auton takia persiilleen :) On se auto todella "luotettava" :D

        "Viime vuonna valmistajien mestaruus ja tänä vuonna kuskien. "

        Aika pitkälle Tänakin ansiota autosta huolimatta :D :D

        Koeta pärjätä...


      • Anonyymi
        code_red kirjoitti:

        " Auto muka epäluotettava."

        Viime vuonna 5 ja tänä vuonna 4 kisaa menny auton takia persiilleen :) On se auto todella "luotettava" :D

        "Viime vuonna valmistajien mestaruus ja tänä vuonna kuskien. "

        Aika pitkälle Tänakin ansiota autosta huolimatta :D :D

        Koeta pärjätä...

        Aika typerä ukko tänak, jos ton takia vaihtaa tiimiiä... veikkaanpa että kun mestaruus on voitettu, raha ratkaisee....


      • Anonyymi
        code_red kirjoitti:

        " Auto muka epäluotettava."

        Viime vuonna 5 ja tänä vuonna 4 kisaa menny auton takia persiilleen :) On se auto todella "luotettava" :D

        "Viime vuonna valmistajien mestaruus ja tänä vuonna kuskien. "

        Aika pitkälle Tänakin ansiota autosta huolimatta :D :D

        Koeta pärjätä...

        Joo pärjään. Sun logiikalla Oitt voittaa jokaisen osakilpailun ensi vuonna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo pärjään. Sun logiikalla Oitt voittaa jokaisen osakilpailun ensi vuonna.

        "Sun logiikalla Oitt voittaa jokaisen osakilpailun ensi vuonna."

        Logiikka ei selvästikään ole vahvin osa-alueesi :D :D

        Koeta pärjätä...


      • Anonyymi

        Kuka on Oitt ??? Olen kyllä kuullut, että Ott Tanak on voittanut MM:n.


      • Anonyymi

        Toyota riisipussi ei ole auto vaan pelkkä mitätön kanikoppi.

        Kanikoppi taasen ei pärjää nopeudessa oikeille ralliautoille, kuten esimerkiksi Citroenille.

        Citroen on voittanut ylivoimaisesti eniten mm sarjan mestaruuksia tällä vuosituhannella.

        Se johtuu yksinkertaisesti siitä, että Citroen on sarjan paras ja nopein auto.

        Toyota kanikoppi taasen on riisipussi, kuten se on ollut aina ennenkin ja tulee aina myös olemaan


    • Anonyymi

      Mäkinen on kyrpä mieheks. Onneks ei saa ketää huippua toyotan omistamaan talliin, lopputili tommoselle hepparalle.

      • Anonyymi

        Tunnetko hyvinkin kyseisen henkilön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko hyvinkin kyseisen henkilön?

        tuskin muuten, mutta viimeistään verolistojen julkitulon myötä kateelliset herää, kirjoitustaito ei riitä muuhun kuin tuollaiseen kommenttiin...


      • Anonyymi

        Luu jää jakajan käteen. Mäkisellä tais alkaa viimeinen kausi Toyotalla, ei ne Japanin päättäjät kattele pitkään tollasta touhua. Mäkinen mylvii, ei osaa puhua asiallisesti. Jaa että mistä tiedän, olen kerran kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luu jää jakajan käteen. Mäkisellä tais alkaa viimeinen kausi Toyotalla, ei ne Japanin päättäjät kattele pitkään tollasta touhua. Mäkinen mylvii, ei osaa puhua asiallisesti. Jaa että mistä tiedän, olen kerran kuullut.

        Nyt on todellinen asiantuntija!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luu jää jakajan käteen. Mäkisellä tais alkaa viimeinen kausi Toyotalla, ei ne Japanin päättäjät kattele pitkään tollasta touhua. Mäkinen mylvii, ei osaa puhua asiallisesti. Jaa että mistä tiedän, olen kerran kuullut.

        Mitä Tommi on tehnyt väärin? Viime vuonna valmistajien mestaruus ja tänä vuonna kuskien.
        Ei ole huonosti. Vai laittavatko Markon pyörittämään tallia? Älä unta näe.


    • Anonyymi

      Miksei tulis...?!!

    • Anonyymi

      Raha se vaan aina kiinnostaa.
      "18. syyskuuta 2005 Märtin ajoi Walesin rallissa rajusti ulos, jolloin hänen kartanlukijansa Michael Park sai surmansa"

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe