Oletko bongannut hänen kirjoituksiaan täältä varmasti tai melko varmasti? Vai onko se epätodennäköistä?
Seuraako ihastuksesi tätä palstaa?
24
54
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin seuraa kun ei minulle mitään kommentoi.
- Anonyymi
Voi seurata muttei jaksa , viitsi, kehtaa, vastata
- Anonyymi
Vahvasti epäilen, koska ihastus on hetero, jolla lapsia.
- Anonyymi
Tiedätkö vai oletatko että on hetero?
- Anonyymi
Epätodennäköistä.
- Anonyymi
Silmätiedoista päätellen lukijoita on paljon, mutta he eivät jostain syystä kommentoi kumminkaan.
Mulla on ollut tapana ihastua heteroihin 😂 eli hyvin epätodennäköistä. Muutenkin täällä on nykysellään niin hiljaista, että harvemmin varmaan kukaan bongailee mittään 😆
- Anonyymi
Oletko sinä se toinen ENFP? Tuli vain tuommoinen mieleen, mutta voin olla väärässäkin. Ei tietenkään tarvitse vastata, jos et halua. Minä en ole mikään äärimmäisen ekstrovertti, mutta menen kumminkin sen rajan yli, että en ole INFP. Heteroihin en kumminkaan ole koskaan ihastunut.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se toinen ENFP? Tuli vain tuommoinen mieleen, mutta voin olla väärässäkin. Ei tietenkään tarvitse vastata, jos et halua. Minä en ole mikään äärimmäisen ekstrovertti, mutta menen kumminkin sen rajan yli, että en ole INFP. Heteroihin en kumminkaan ole koskaan ihastunut.
Viittasit tällä luultavasti ketjuun jossa keskusteltiin Myers–Briggsin testistä. En oo kyseistä testiä tehnyt, vaikka joitakin muita testejä (mm. Enneagrammi-tyyppi) olenkin aikojen saatossa kokeillut. Uskoisin, että sijoittaudun johonkin introvertin ja ekstrovertin välimaastoon. Mutta niin kysymykseesi, en siis ole se toinen ENFP 😊
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Viittasit tällä luultavasti ketjuun jossa keskusteltiin Myers–Briggsin testistä. En oo kyseistä testiä tehnyt, vaikka joitakin muita testejä (mm. Enneagrammi-tyyppi) olenkin aikojen saatossa kokeillut. Uskoisin, että sijoittaudun johonkin introvertin ja ekstrovertin välimaastoon. Mutta niin kysymykseesi, en siis ole se toinen ENFP 😊
Ok, sitten se on joku muu :) Minäkin olen tehnyt jonkin ennegrammitestin, mutta en nyt muista tarkemmin mikä se oli. Tuommoiset testit ovat hauskoja, vaikka antavatkin aika pintapuolisen ja kapean kuvauksen.
Anonyymi kirjoitti:
Ok, sitten se on joku muu :) Minäkin olen tehnyt jonkin ennegrammitestin, mutta en nyt muista tarkemmin mikä se oli. Tuommoiset testit ovat hauskoja, vaikka antavatkin aika pintapuolisen ja kapean kuvauksen.
Joo, se oli joku muu 😊 Ei noita testejä kannata tosiaan liian vakavasti ottaa. Joltain osin ne kuvaukset yleensä osuu ja uppoo ja sitten taas osin ei kuulosta yhtään iteltä 😂 Mä muistelen, että Enneagrammista olis tullut tulokseksi tarkkailija, muuta en sitten muistakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen se toinen sinne ketjuun kirjoittanut ENFP-T, Oikeasti olen bi, mutta jotenkin nyt enemmän kallistun tän otsikon alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen se toinen sinne ketjuun kirjoittanut ENFP-T, Oikeasti olen bi, mutta jotenkin nyt enemmän kallistun tän otsikon alle.
Ai niinkö, minä olen "yksiavioinen" bi, enkä ole koskaan seurannut bi-osastoa, koska siellä ei ole mitään minua kiinnostavaa. En tykkää pelkistä seksisuhteista, enkä mistään polyhärvellyksistä, ne ei vaan kiinnosta ja olen liian herkkäkin semmoiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö, minä olen "yksiavioinen" bi, enkä ole koskaan seurannut bi-osastoa, koska siellä ei ole mitään minua kiinnostavaa. En tykkää pelkistä seksisuhteista, enkä mistään polyhärvellyksistä, ne ei vaan kiinnosta ja olen liian herkkäkin semmoiseen.
Tiedätkö jotain minusta?
Vai noin yleisellä tasolla arvostelet polyamorisia parisuhteita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö jotain minusta?
Vai noin yleisellä tasolla arvostelet polyamorisia parisuhteita?Kenestä tiedänkö? Minähän kerroin itsestäni, mitä se sinuun tai muihin liittyy?
- Anonyymi
En ole bongannut, tuskin seuraa.
- Anonyymi
Veikkaan, että kuitenkin käy palstalla toisinaan.
T. Eräs ENFJ-T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että kuitenkin käy palstalla toisinaan.
T. Eräs ENFJ-TSeuraan
- Anonyymi
Ei taida seurata kenenkään ihastukset, muuten vastaisivat asianomaisille. Täällä on useimmilla heteroihastus.
- Anonyymi
En tiedä seuraako mutta sillä ei ole juurikaan merkitystä. Kirjoittelen ja seurailen juttuja muista syistä. Vähän huvittaa se että useat täällä luulevat jonkun tunnepurkauksen tai vihjailevan nimikirjainpelin olevan juuri hänelle itselleen tarkoitettu. Ei meitä naisista pitäviä naisia nyt niin vähän ole että kaikki tuntee kaikki. :)
- Anonyymi
Minä en ainakaan luule, huomaisin takuulla heti jos seksinainen kirjoittaisi tänne.
- Anonyymi
Yritän kaivaa näitä lähes aktiivisia keskusteluja esiin. Saa nähdä onko tästä mitään iloa..
- Anonyymi
Ehkä joskus
- Anonyymi
Ollaan niin samanlaisia etten yllättyisi mistään. Hyvällä tavalla. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906