Sain sähköpostia että suomi24 lopettaa sähköpostin, onko huijausviest ?
Lopettaako suomi24 posti
8
136
Vastaukset
- Anonyymi
No ei todellakaan ole, sen nyt huomaat täältäkin. Tuossa ylhäällä myös ilmoitus.
Suomi24-sähköposti siirtyy pian uudelle palveluntarjoajalle, mailbox.orgille. Mailbox.org käyttää samaa nettikäyttöliittymää, mutta uudempaa versiota. Saat käyttöösi lisäominaisuuksia kuten:
- pilvitallennustilaa,
- kalenterin,
- yhteystietojen hallinnan,
- täysin salatun sähköpostiviestinnän ja
- synkronoinnin mobiililaitteisiin.
Tästä asiasta voi lukea lisää esim. Suomi24 Blogista.- Anonyymi
Sekä joudut maksamaan postista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä joudut maksamaan postista.
Tuo maksullisuus pitäisi mainita ensimmäisenä, koska porukka kuvittelee maksuttomuuden jatkuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo maksullisuus pitäisi mainita ensimmäisenä, koska porukka kuvittelee maksuttomuuden jatkuvan.
Kukaan ei kuvittele mitään! Infoa on kyllä laitettu niin paljon, että vain sokealta jää näkemättä!
Moi! Voit käyttää mailbox.org-sähköpostia ilmaiseksi 3 kuukautta, jonka jälkeen voit halutessasi valita itsellesi sopivan maksullisen vaihtoehdon. Pakettien hinnat voit tarkistaa mailbox.orgin verkkosivuilta.
- Anonyymi
Sähköposti muuttuu maksulliseksi. Tämä kun on ollut sellainen roskapostitili johon on ohjattu spämmit ja mainokset . Muita vastaavia sähköpostipalveluja on hotmail , gmail , luukku . Kertokaas kokemuksia muista , ehtona on että on maksuton.
En ole robotti. - Anonyymi
Mitä minä olen vuosia toitottanut valittelijoille: VAIHTAMALLA PARANEE.
Nyt on ylläpitokin havainnut tuon. Nyt saavat muutkin sen havaita.
Jotenkin naurattaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096