Jos omistat asunnon Espanjassa niin onko niin että jos unohdat oven auki niin kuka tahansa voi mennä asuntoosi ja ”omia” asunnon..vaihtaa lukot ja jäädä vaan asumaan? Kuulostaa mielestäni oudolta mutta näin on kuulemma käynyt. Itse en meinaa tuohon teoriaan uskoa😅 yhtälailla joku voisi sitten murtautua ja vaihtaa ne lukot
Asunnon omistaminen
4
187
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö ole kuullut, se on Eu:n päätöksellä suotavaa kierrätystaloutta ja otetaan käyttöön myös suomessa.
Asuntojen valtaukset pisteytetään siten, että asunnon menettänyt saa jonotusnumeron ja kun vuoro sattuu kohdalleen, niin tämä valtaa uuden mieleisensä.
Lukkofirmoja tuota varten on perustettu lukuisia ja näin työllisyys on taattu.
Aivan heti asunnon menettänyt ei asunnottomaksi jää, koska säännöt oikeuttavat yhteisasumiseen 30 vrk vallanneen ja vallatun kesken. Ei ole kysymys teoriasta vaan lainsäädännöstä. Silloin tällöin täällä nousee lehtien palstoille tyhjien asuntojen valtaustapauksia. Lainsäädännön mukaan poliisi ei voi poistaa valtaajia ilman oikeuden päätöstä. Kaikki tapaukset eivät tietenkään tule julki sillä kyllä espanjalaiset osaavat poistaa rosvot tehokkaasti ilman oikeuden päätöstäkin.
- Anonyymi
Miten sieltä sitten uskaltaisi ostaa asunnon ilman ,että saisi pelätä,kun seuraavan kerran lähtisi Suomesta lomille niin ei olisi koko asunto enää käytössä ? 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sieltä sitten uskaltaisi ostaa asunnon ilman ,että saisi pelätä,kun seuraavan kerran lähtisi Suomesta lomille niin ei olisi koko asunto enää käytössä ? 😳
Hyvä hälytysjärjestelmä. Laki on täällä talonvaltaajien puolella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519