On ollut tämä syksy sen takis, etten voi unohtaa sinua. En vaikka kuinka yritän ja olen yrittänyt kaikki nämä vuodet. ~T~
Yhtä helvettiä....
15
554
Vastaukset
- Anonyymi
Se voi olla, etten minäkään ole unohtanut sinua. Enkä aio unohtaa.
- Anonyymi
M-nainen en unohda koskaan sua.
- Anonyymi
Taisit kirjottaa ihan ittenäs. Miten halusit että asiat ois menny. Tiedäppä se. Mä olin myös koko ajan täällä, salaisuus taisi paljastua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit kirjottaa ihan ittenäs. Miten halusit että asiat ois menny. Tiedäppä se. Mä olin myös koko ajan täällä, salaisuus taisi paljastua
Ei se mikään salaisuus, löysin sut sen kesän jälkeen täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mikään salaisuus, löysin sut sen kesän jälkeen täältä.
Mä löysin aiemmin sinut. Kuinka kiva farkkuperseet ja liirumlaarum :) Ne jäi onneksi tänne ja voi katsella myöhemmin. On taahtunut mielenkiintoisia juttuja
- Anonyymi
Ota yhteyttä. Tunne voi olla molemminpuolinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä. Tunne voi olla molemminpuolinen..
Arvaa kui monta kertaa oon yrittäny
Nämä on aina niin surullisia tekstejä täällä.
Minä en yrittänyt unohtaa. Koitin etsiä yhteyttä. Yhteystietoja. Tunsin vain niin ettei hän halunnut minun löytävän yhteyttä.
Epätietoisuus ja puhumattomuus koskee ja repii ihmisen sisintä. Se hajottaa sielun pieniin palasiin. Nyt oon jo hajalla meidän kohtaamattomuudesta, mutta koitan jaksaa eteenpäin ilman toiveita puhumisesta.
Levollista yötä.
🐅- Anonyymi
Mitä kursivointi tarkoittaa? Onko se nìinku karva?
- Anonyymi
Montako vuotta olet yrittänyt? Miksi et anna periksi ja kerro hänelle? Kohta voi olla jo myöhäistä.
- Anonyymi
On jo. ~T~
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo. ~T~
Tuskin on myöhäistä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo. ~T~
Miksi?
- Anonyymi
Elämä voi olla helvettiä, kaikkea ei siihen tartte sekottaa saatana
- Anonyymi
Helvetti tuskin on saatanasta vai kirosanojako loihdit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750