Sekaisin ihastuksesta

Anonyymi-ap

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta?
Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään?
Onko jotain, mitä toivoisit, että olisit pystynyt toimimaan eri tavalla?

56

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiivas luonne vain hyvää yötä jos ei pysty tai uskolla enää vastata

• Anonyymi00002

Olen todellakin. Pari kertaa menin psykoosiin asti...

• Anonyymi00003

😲 Oikeasti?

• Anonyymi00006

Kyse ei ole oikeasta ja hyvästä tunteesta. Hän leikki mielelläsi. Varo!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyse ei ole oikeasta ja hyvästä tunteesta. Hän leikki mielelläsi. Varo!

Sua varoisin enemmän.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00003 kirjoitti:

😲 Oikeasti?

Oikeasti meni

• Anonyymi00004

Olen tehnyt aika typeriä juttuja saadakseen hänen huomion. Onneksi hän ei suurella todennäköisyydellä tiedä tai ole huomannut.

• Anonyymi00007

Mikä on typerä juttu?

• Anonyymi00008

Naisena sanoisin, että aika todennäköisesti on huomannut 😉

• Anonyymi00019
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Naisena sanoisin, että aika todennäköisesti on huomannut 😉

Ja jos käytös on vähänkin muuttunut.. Ilmeet, eleet ja kiinnittää vähemmän huomiota, niin 100 % varmuudella on huomannut.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mikä on typerä juttu?

Minäkin ihmettelen, että mikä vois olla typerää?
        Ei kai ihmiset muutenkaan käyttäydy samalla lailla kaikissa tilanteissa. Löytyy monia puoliakin ihmisestä ja "rooleja" vaikka en tykkää siitä sanasta tässä yhteydessä. Eli en siis tarkoita, että näyteltäisiin.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minäkin ihmettelen, että mikä vois olla typerää?
        Ei kai ihmiset muutenkaan käyttäydy samalla lailla kaikissa tilanteissa. Löytyy monia puoliakin ihmisestä ja "rooleja" vaikka en tykkää siitä sanasta tässä yhteydessä. Eli en siis tarkoita, että näyteltäisiin.

Ei liity hänen tilanteeseen, mutta omaani kyllä eli esimerkiksi toisen naisen kanssa touhuilu siinä silmien edessä on aikamoista katseltavaa, kun tietää toisella molemmilla olevan tunteita. Sellaista härnåämistä eli suomeksi kiusaamista.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei liity hänen tilanteeseen, mutta omaani kyllä eli esimerkiksi toisen naisen kanssa touhuilu siinä silmien edessä on aikamoista katseltavaa, kun tietää toisella molemmilla olevan tunteita. Sellaista härnåämistä eli suomeksi kiusaamista.

Taidat olla sitten persoonallisuushäiriöinen valitettavasti. Ihan terveen psyykeen omaava ei tuommoista tee ja terve itsetuntoinen tajuaa pysyyä tuommoisesta touhusta kaukana. Suuri 🚩

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Taidat olla sitten persoonallisuushäiriöinen valitettavasti. Ihan terveen psyykeen omaava ei tuommoista tee ja terve itsetuntoinen tajuaa pysyyä tuommoisesta touhusta kaukana. Suuri 🚩

Siis niin kuin sanoin, ei liity hänen tilanteeseen, vaan kerroin, mitä minulle on esimerkiksi tehty.
        Eli sivusta

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Siis niin kuin sanoin, ei liity hänen tilanteeseen, vaan kerroin, mitä minulle on esimerkiksi tehty.
        Eli sivusta

Ok, en ihan ymmärrä vieläkään tuota kuviota, mutta hyvä jos et itse ole ihan noin mulkero.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ok, en ihan ymmärrä vieläkään tuota kuviota, mutta hyvä jos et itse ole ihan noin mulkero.

No en ole todellakaan 😂

• Anonyymi00037
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Voivoi pientä, onko sua kiusattu, kasva jo aikuiseksi!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Voivoi pientä, onko sua kiusattu, kasva jo aikuiseksi!

Mene nyt aivoton nastti sinne kamtapaikkaasi. Reiska ja pena jo odottaakin.

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00011

• Anonyymi00009

Tunnustan ✋🏻 kyllä olen. Semmosta settiä heittänyt ettäh! Vähempikin olisi riittänyt, mutta toisaalta... Hän olisi ansainnut paljon enemmän kauniita sanoja.

• Anonyymi00017

Ehkä ne kauniit sanat voi edelleen sanoa hänelle.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Haluaisin sanoa, että teot puhuvat puolestaan. ❤️ Naisen mielipide.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Joo, jatkoa seuraa mitä ilmeisimmin.

• Anonyymi00010

Minä vai? En ole, mutta Nössykkä Mössykkä Mieheni on kyllä, mutta EI SE VAARALLISTA KUN TIETÄÄ.

Hän on vain niin IHANA ja RAKASTETTAVA MIES, että hänen kanssa ELÄN KYLLÄ PITKÄÄN.
      Meidän Tyllerö ja Mössykkä lapset vain VAHVISTAA MEIDÄN RAKKAUTTA!

Ehkä oltais perheen perustaminen voitu aloittaa aiemmin, mutta eihän ikä ole, kuin NUMEROITA VAIN.

Nössykkä Mössykkä mieheni kanssa me ollaan vielä VANHANAKIN NUORIA, koska meidän lapset EI HALUA HEIDÄN VANHEMMAT OVAT VANHUKSIA VAAN NUORIA IKI-TEINEJÄ!

• Anonyymi00012

Olen ollut sekaisin ihastuksesta jo vuoden. Hän, nuorempi nainen on vain niin kaunis ja mielenkiintoinen ja siksi sitä vain luonnostaan alkaa käyttäytymään typerästi. Tykkään kyllä hänen huumoristaankin, mikä tuli ilmi eräänä päivänä.

Olen ottanut katsekontaktia häneen ehkä vähän liikaakin ja toivottavasti ei pidä minua sen takia outona.

• Anonyymi00016

Jos sen katselun tekee nätisti, niin ei kai siitä haittaa ole. Jos näkyy levottomuus tai muu hermoilu, niin sitten kannattaa rajoittaa.
        Sitten vielä, jos hän katselee takaisin silmiin vähän pidempään, niin voisit harkita pyytää jonnekin, jos et ollut ajatellut montaa vuotta jatkaa tuolla linjalla 🙃

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jos sen katselun tekee nätisti, niin ei kai siitä haittaa ole. Jos näkyy levottomuus tai muu hermoilu, niin sitten kannattaa rajoittaa.
        Sitten vielä, jos hän katselee takaisin silmiin vähän pidempään, niin voisit harkita pyytää jonnekin, jos et ollut ajatellut montaa vuotta jatkaa tuolla linjalla 🙃

No on tarkoitus rohkaistua ja mennä juttelee. Nykyään hienan hankalampaa kun hän on kaverin seurassa. Kummasti ujostuttaa vanhempana

• Anonyymi00050
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No on tarkoitus rohkaistua ja mennä juttelee. Nykyään hienan hankalampaa kun hän on kaverin seurassa. Kummasti ujostuttaa vanhempana

Älä hyvä mies mene. Nolaat vaan itsesi. Taas.

• Anonyymi00013

En sekaisin mutta lukkoon. Olen kääntynyt sisäänpäin.

• Anonyymi00014

Mitäs sille voisi tehdä, että lukko aukeaisi?

• Anonyymi00015

Vähän sama, joo. Ihmeellistä miten mieli toimii, kampittaa minkä kerkiää.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vähän sama, joo. Ihmeellistä miten mieli toimii, kampittaa minkä kerkiää.

Onko se siis niin, ettei vain saa sanaa suustaan, eikä pysty toimimaan oikein mitenkään?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko se siis niin, ettei vain saa sanaa suustaan, eikä pysty toimimaan oikein mitenkään?

Vähän joo sellaista. Yhtäkkiä pulssi tuntuu hyppäävän kauheisiin lukemiin, hengittäminen muuttuu pinnalliseksi ja tiheäksi ja vaivalloiseksi, vatsassa tuntuu lievää pahoinvointia ja ajatteleminen ja puhuminen muuttuvat mahdottomiksi. Ainoa mitä voi tehdä, on poistua tilanteesta mahdollisimman nopeasti ja hyvässä (epä)järjestyksessä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Vähän joo sellaista. Yhtäkkiä pulssi tuntuu hyppäävän kauheisiin lukemiin, hengittäminen muuttuu pinnalliseksi ja tiheäksi ja vaivalloiseksi, vatsassa tuntuu lievää pahoinvointia ja ajatteleminen ja puhuminen muuttuvat mahdottomiksi. Ainoa mitä voi tehdä, on poistua tilanteesta mahdollisimman nopeasti ja hyvässä (epä)järjestyksessä.

Oletko ihan pentu? Ei aikuinen noin lapsellisesti reagoi, eikä menetä puhekykyään noin helposti. Kykenetkö muuten normaaliin elämään, esim työhön?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Oletko ihan pentu? Ei aikuinen noin lapsellisesti reagoi, eikä menetä puhekykyään noin helposti. Kykenetkö muuten normaaliin elämään, esim työhön?

Jatka sinä vaan sitä ryyppäämistä. Riittävästi olet sitä jo harrastanut. Merkit on selvät.

• Anonyymi00018

Olen mennyt tälläkin hetkellä eräs ihminen on ajatuksissani. Isoin virhe oli tunnustaa tunteeni kun ei siitä tuliut kuin paha mieli

• Anonyymi00055

Anteeksi, en tarkoittanut mitään pahaa.

• Anonyymi00021

Kohteliko törkeästi? :(

• Anonyymi00025

Ei mitään sellaista

• Anonyymi00026

Kysytkö edelliseltä?

• Anonyymi00028

Ap:ta kohteli törkeästi, kun tiesi ihastuksesta ja vaikka oli molemminpuolista. Kaikkea sitä sattuu 😆

• Anonyymi00029

Vähän sekaisin taisin mennä.

• Anonyymi00033

Kai sitä aina vähän menee sekaisin, eikä se vähän yleensä onneksi haittaa.

• Anonyymi00041

En. Kaikki on tarkasti laskelmoitua niin kauan kuin sirkuspellet pyörii ympyrässään.

• Anonyymi00043

Ketkä on sirkuspellejä?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ketkä on sirkuspellejä?

Ja oletko varma, että toinen ymmärtää?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ja oletko varma, että toinen ymmärtää?

Ei henkilökohtaisesti kiinnosta kuka ymmärtää ja mitä. Palstaäijä ymmärtää turpaanvetoa ja se riittää nyt alkuun.

• Anonyymi00042

Olen ollut jo kolmetoista vuotta rakkauspsykoosissa. Ihastukseni kirjoitti julkisen rakkausrunon, jonka oletin olevan minulle kirjoitettu, ja siitä se lähti.

• Anonyymi00045

Kyllä tuossa kolmisen vuotta sitten meni polla sekaisin jonkun verran ja ihan vahingossa. Äkkiarvaamatta ja vielä näinkin iäkkäänä pitkälti yli 5 kymppisenä, no eihän siitä mitään tullut tai ollut edes edellytyksiä omankaan arvion mukaan.
      Sikseen jäi ja jäänee.

Se on kyllä yllättävää miten ihminen joka on saanut tunnekuvion aikaan mielessä on niin pahuksen vaikeasti pestävissä sieltä pois. Kyllä minä olen ihan rehellisesti yrittänyt selittää itselleni olevani typerä ukko ja että älä mahdottomia...:D

Siltikin satunnaisesti joskus nähtäessä aina vain näkyy että jotain on juurtunut myös vastakkaiseen mieleen eikä huonossa mielessä. No tätähän se on elämä, eleilyä ja erehtymistä :)

• Anonyymi00047

Todella oudosti. Kaikkea en kehtaa edes tunnustaa.

• Anonyymi00048

Kerro nyt jotain!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kerro nyt jotain!

Levoton ja samalla kevytmielinen olotila, kaukana arkisesta järkevyydestä. Vähän väliä mietin, minkälainen ihastuksen kohde on, mitä tuntee.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Levoton ja samalla kevytmielinen olotila, kaukana arkisesta järkevyydestä. Vähän väliä mietin, minkälainen ihastuksen kohde on, mitä tuntee.

Aikaisemmin toimin kuin persoonaton suorittava robotti. Ihastuksen myötä olen taas se naisellinen tunteva ihminen. Huomaan ympäristön ja nautin kaikesta.

• Anonyymi00051

Olen mennyt. Oon yrittänyt peittää sen, mutta luulen, että se vuotaa silti näkyviin. Välillä jäädyn, välillä olen riehakas, välillä oon väsynyt. Toki toivon, että pystyisin olemaan mahdollisimman rento ja oma itseni.

• Anonyymi00054

Siitä kiva kun olen täydellisesti itseni hallinnassa ei tule tehtyä mitään mitä en olisi tarkkaan harkinnut hyvä muistaa että mulla on edelleen se kolmas maailmansota tavoitteena miksi vaikein mahdollinen tapa alkaa opettelen nollasta minkä keksin nää jos muutoin on mahdotonta oppia muuttaan jo opittuja tapoja nähtäväksi vaan jää jääkö mitään edes jäljelle tarviiko edes

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      116
      7133
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5271
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3240
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      38
      2307
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1168
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe