Taivas ja litteä maa

Anonyymi

Litteän maan päällä kaartuu taivaan vahvuus.
Taivaan vahvuuteen on asetettu aurinko, kuut, tähdet ja pilvet. Kukin eri kerroksiin.
Alimmassa kerroksessa toimii pilvet, jotka on asetettu liikkuu silleen, että ne välillä peittää auringon, kuun ja tähet.
Ne myös sattaa meille vettä.
Kaikista ylimpänä taivaan vahvuudessa on Jumala, enkelit ja Jeesus. Ne ovat taivaan vahvuuden paremmalla puolen ja sinne me ei ylletä. Me voidaan vain turvata heihin!

6

<50

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Amen, sinä puhut asiaa. Tähän minäkin uskon jostain syystä. Littana maa on aina kiehtonut mua. Olen ajatellut tässä, että uskon siihen mitä nään, ja raamattu sitten vahvistaa uskomukseni. En ole saanut mistään todisteita, että maa olisi pallo, nään kaiken littanana ja myös lentokoneesta käsin nään horisontin aina littanana, joten en voi ainakaan uskoa pallomaahan. Paha henki ihmisessä ei myönnä lättänämaata, ja sillä menee hermot, jos vielä lainaat raamatun lauseita ja pyydät sitä toistamaan ne lauseet, niin päreet palaa, vielä siihen ylistystä päälle niin paha henki tuntee jo todella kovaa tuskaa.

• Jos uskoo pallomaahan niin silloin täytyy myös uskoa alkuräjähdykseen olemattomasta materiaalista ja päättymättömään sekä ikuisesti laajenevaan avaruuteen.
        Myös ajatus liejuryömijästä apinan kautta ihmiseksi kehittyminen kuuluu olennaisena osana pallouskontoon.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Jos uskoo pallomaahan niin silloin täytyy myös uskoa alkuräjähdykseen olemattomasta materiaalista ja päättymättömään sekä ikuisesti laajenevaan avaruuteen.
        Myös ajatus liejuryömijästä apinan kautta ihmiseksi kehittyminen kuuluu olennaisena osana pallouskontoon.

En tiedä mitenkä rajoittuneiseen Jumalaan sinä uskot.

Minä uskon sellaiseen joka osaa luoda Maapallon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitenkä rajoittuneiseen Jumalaan sinä uskot.

Minä uskon sellaiseen joka osaa luoda Maapallon.

nazi ei taida olla kristitty. Kristityt, raamatun oppien mukaan elävät eivät taida olla kauheen yleisiä litteään maahan uskovien keskuudessa. Myösköön juutalaisten keskuudessa litteä maa ei ole mitenkään erityisen suosittua.

Yleensä he keskittyvät muutamaan raamatun jakeeseen josta jollain tavalla, yleensä king james käännöksestä, saa väännettyä itselleen litteä maa teologian, mutta jos puhe tulee melkein mistä tahansa muusta raamatunpaikasta, esimerkiksi että millä tavalla raamattu odottaa kristityn elävän, tai alkukielestä, keskustelu hiljenee aika nopeasti.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Jos uskoo pallomaahan niin silloin täytyy myös uskoa alkuräjähdykseen olemattomasta materiaalista ja päättymättömään sekä ikuisesti laajenevaan avaruuteen.

Alkuräjähdyksestä löytyvät tieteelliset todisteet, sekä samoin evoluutiosta.
        Opiskelisit edes faktoja asioista joista yrität kirjoittaa.

• Anonyymi

Natzi puhuu asiaa. Propsit sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe