Tupakoivan ystäväni kädet tärisevät, sairauksia enempi avaamaan. Monta tupakkia menee roskiin kun katkeaa filtteri ja muutenkin. Ei hänellä rahaa ole tuhlata eikä enää paljon elämääkään. Keksin että ne pätkät voisi polttaa kun löytyisi holkki, joka 60-luvulla oli joissakin tupakkiaskeissa. Mistä sen saisin.
Mistä löytyisi tupakkiholkki
12
605
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa tobacco store
se on kolmen myymälän tupakkakauppa Helsingissä,
jolla on verkkokauppa
josko siellä olisi Odota vielä hetki.
Kohta valtio jakaa holkkeja.
Tarkoittuina tietenkin huumeisiin.
Muista siis:
Älä polta Tupakkaa!!!
Tupakka aiheuttaa Keuhko-Syöpää.
Huume on terveellistä.
H.- Anonyymi
Voi vittu sun kanssas H. Sivuutan mielipiteesi yleensä ja olen sitä mieltä että kaikki kirjoittaa niillä aivon eväillä joita on, mutta en toivonut sinua tähän ketjuun. Parantumista kuitenkin sinulle.
Kiitos18,09. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu sun kanssas H. Sivuutan mielipiteesi yleensä ja olen sitä mieltä että kaikki kirjoittaa niillä aivon eväillä joita on, mutta en toivonut sinua tähän ketjuun. Parantumista kuitenkin sinulle.
Kiitos18,09.Uskoihin, että kun istuu alas hetkeksi, niin tupakkaholkin voi tehdä itsekin pahvista, muusta kartongista, kuivomustekynän kuorista jne.
Holkit tosiaan ovat erikois kamaa nykyisin eli löytynee hyvin varustetuista tobac kaupoista tai verkosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoihin, että kun istuu alas hetkeksi, niin tupakkaholkin voi tehdä itsekin pahvista, muusta kartongista, kuivomustekynän kuorista jne.
Holkit tosiaan ovat erikois kamaa nykyisin eli löytynee hyvin varustetuista tobac kaupoista tai verkosta.Tuskin itse rustailen, voisivat pahviset olla paloturvattomia, mutta kuivamustekyniä laatikon pohjalla on. Kokeilen.
- Anonyymi
On niitä tupakkikaupoissa.
Sitä en tiedä, paljonko sellaisia enää on suomessa, maailmalla lienee. Yllä olikin, KVG.
Ehkä kannatais miettiä piippua.
Jokatapauksessa, jos on noin paha tärrä tai ihminen komura, ettei tupakin polttamien tahdo onnistua, tärkeetä ois, että on palohalyttimet kunnossa ja mieluiten joku sammuttimen kans vieressä vartiossa. Ja iso tuhkakuppi.
Tupakin polton lopettamisesta en kirjoita mitään, jos huolellisesti koukuttunut poltteleen, se lopettaminen voi olla melkoista kidutusta. Hö, naapurin ukkeli sai aikanaan keuhkosyövän. Lekuri määräsi tottakai lopettaan tupakoinnin. Niinno, ukko kuoli vuodessa ja kivun jne lisäksi kärsi sitten lisäksi tupakin vieroitusoireetkin.
=DW= - Anonyymi
Älkää unohtako postin lakkoja. Holkit ei kulje.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää unohtako postin lakkoja. Holkit ei kulje.
Yksi vaihtoehto:
- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista, hinta 5,90 €
https://www.us-eagle.fi/info/toimitusehdot/1/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi vaihtoehto:
- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista, hinta 5,90 €
https://www.us-eagle.fi/info/toimitusehdot/1/Minä ostin lähimmästä R-kioskista pussillisen holkkeja, 10kpl, hinta 2 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostin lähimmästä R-kioskista pussillisen holkkeja, 10kpl, hinta 2 euroa.
no eikun sinne, kiitos. aloittaja
- Anonyymi
et sit viitsiny googlata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041