Onnea puoluelle joka johtaa gallupeissa

Anonyymi

Pitäisikö muitten puolueiden muuttaa suuntaa suunnan korjaamiseksi.

EU kielteisiä suomalaisista on 13 %
Ilmastosuojelu myönteisiä suomalaisista 75 %, enemmän tai vähemmän välipitämättömiä loput.
Työperäiseen maahanmuuttajiin suhtautuu myöteisesti 41 %, 38 % nykytahti on sopiva, 19 % haluaa hidastaa sitä.
Jossain mättää kun perussuomalaiset vastustaa näitä kaikkia ja kaiken lisäksi heidän arvomaailma poikkeaa muista puolueista aika tavalla.
Vaaleihin on aikaa, entä jos tulee ennenaikaiset vaalit niin perussuomalaiset olisi pääministeri puolue, hallituspuolueissa on ollu erimielisyyksiä kautta matkan.

Minkälainen olisi suomi pääministerinä Halla-aho ja suurin osa ministereistä persuja, tai miltä tuntuisi kun suunta näyttää siltä.

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä jotenkin huvittaakin tuo puoluepolitiikka....kuka kullonkin peesaa toista ...toista jota ennen ei missään tapauksessa...Tämä Postin asia toi todella monta näkökulmaa ...
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Muistuttaa palstaa, kuka peesaa ketäkin.


    • Anonyymi

      Rasistiprovo älykääpiöitten kannattaja.

    • Anonyymi

      Ei jaksa. Kurkkua myöten täynnä persun p****leitä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käsitykseni mukaan persujen ei tarvitse tehdä oikein mitään kannatuksen eteen, onko joku huomannu persujen saavutukset onko niitä olemassa, haluaisin tietää.

      Kun hallitus epäonnistuu jossain asiassa se sataa suoraan persujen kannatukseen, heittämällä löytyä pitämållä meteliä ollaan näkyvästi esillä.

      Onneksi toivottovasti kun on aikaa seuraaviin vaaleihin niin hallitus pysyisi koossa, Rinteen hallitusta on piiskattava että pysyväy hereillä, hyvä kun keskusta on mukana vastapainona vasemmistolle.

      • "Anonyymi"

        Vaikka minulla ei jäsen-kirjaa olekaan.
        Ja olen ollut pikkuisen Demarikin joskus.
        Olen tyytyväinen Perus-Suomalaisiin tällä hetkellä.
        Puolue on tyylikkäästi saanut Kanta-Suomalaisen kansan hereille.
        Tuossa on PS:n suurin teko.
        Sitä on paha ylittää hallituksessakaan.
        Mutta on kyllä mahdollista.
        Minun Demokratiani vaatii että nykyinen hallitus kaatuu.
        Tulevat uudet vaalit, ja niitten tuloksen mukaiset vallan-jaot.
        Jaot, kuten ne Suomessa pitää ollakin.
        Aidon Demokraattiset.
        Ilman Sosiaaliaa.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Vaikka minulla ei jäsen-kirjaa olekaan.
        Ja olen ollut pikkuisen Demarikin joskus.
        Olen tyytyväinen Perus-Suomalaisiin tällä hetkellä.
        Puolue on tyylikkäästi saanut Kanta-Suomalaisen kansan hereille.
        Tuossa on PS:n suurin teko.
        Sitä on paha ylittää hallituksessakaan.
        Mutta on kyllä mahdollista.
        Minun Demokratiani vaatii että nykyinen hallitus kaatuu.
        Tulevat uudet vaalit, ja niitten tuloksen mukaiset vallan-jaot.
        Jaot, kuten ne Suomessa pitää ollakin.
        Aidon Demokraattiset.
        Ilman Sosiaaliaa.

        H.

        Profiilissani siisti Kaasu-Hella.
        Koristeena on minun Muna-Muottini.
        En pidä siitä että Munani leviää kuumassa paistossa holtittomasti.
        Mukavasti Muotilla on myös Jouluinen-Muoto.
        -

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        Profiilissani siisti Kaasu-Hella.
        Koristeena on minun Muna-Muottini.
        En pidä siitä että Munani leviää kuumassa paistossa holtittomasti.
        Mukavasti Muotilla on myös Jouluinen-Muoto.
        -

        H.

        Hunksz ...toimiiko tuo munamuotti ...itsellä ei ole välähtänyt tuollainen ...mutta en minäkään tykkää kun tulee niin epämääräisen muotoinen....
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hunksz ...toimiiko tuo munamuotti ...itsellä ei ole välähtänyt tuollainen ...mutta en minäkään tykkää kun tulee niin epämääräisen muotoinen....
        mimmimum-..mi

        "Anonyymi"

        Kuumenna pannu.
        Minun pannuni on valu-rautaa.
        Jokunen pannuistani on myös koti-maista kova-naamaa.
        Kun pannusi on kuuma, pudota sille muotti.
        Se muotin reuna edellä joka on pyöreänpi.
        Odota hetki, riko munasi varoen, ja anna sen valahtaa muottiin.
        Siten että Keltuainen ei mene rikki.
        Sitten ripottele munan päälle pippuri ja suola.
        Ns.Kypsä muna ei ole kova kaikkialta.
        Sen pitää olla myös mehukas.

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Kuumenna pannu.
        Minun pannuni on valu-rautaa.
        Jokunen pannuistani on myös koti-maista kova-naamaa.
        Kun pannusi on kuuma, pudota sille muotti.
        Se muotin reuna edellä joka on pyöreänpi.
        Odota hetki, riko munasi varoen, ja anna sen valahtaa muottiin.
        Siten että Keltuainen ei mene rikki.
        Sitten ripottele munan päälle pippuri ja suola.
        Ns.Kypsä muna ei ole kova kaikkialta.
        Sen pitää olla myös mehukas.

        H.

        Kiitos ohjeesta ....minulla on sydämen muotoinen metalli muotti ...taitaa muut olla muovinkaltaista ...sydän on hyvä...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ohjeesta ....minulla on sydämen muotoinen metalli muotti ...taitaa muut olla muovinkaltaista ...sydän on hyvä...
        mimmimum-..mi

        "Anonyymi"

        Hyvä niinkin.
        Ilman Piparia ei Sydän elä.

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Kuumenna pannu.
        Minun pannuni on valu-rautaa.
        Jokunen pannuistani on myös koti-maista kova-naamaa.
        Kun pannusi on kuuma, pudota sille muotti.
        Se muotin reuna edellä joka on pyöreänpi.
        Odota hetki, riko munasi varoen, ja anna sen valahtaa muottiin.
        Siten että Keltuainen ei mene rikki.
        Sitten ripottele munan päälle pippuri ja suola.
        Ns.Kypsä muna ei ole kova kaikkialta.
        Sen pitää olla myös mehukas.

        H.

        Siis leikitkö munalla aamulla. Apua.

        Beng


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Vaikka minulla ei jäsen-kirjaa olekaan.
        Ja olen ollut pikkuisen Demarikin joskus.
        Olen tyytyväinen Perus-Suomalaisiin tällä hetkellä.
        Puolue on tyylikkäästi saanut Kanta-Suomalaisen kansan hereille.
        Tuossa on PS:n suurin teko.
        Sitä on paha ylittää hallituksessakaan.
        Mutta on kyllä mahdollista.
        Minun Demokratiani vaatii että nykyinen hallitus kaatuu.
        Tulevat uudet vaalit, ja niitten tuloksen mukaiset vallan-jaot.
        Jaot, kuten ne Suomessa pitää ollakin.
        Aidon Demokraattiset.
        Ilman Sosiaaliaa.

        H.

        Persut vain ja ainoastaan o v a t.

        Beng
        Minäkin haluan eduskuntaan o l e m a a n.


    • Anonyymi

      "Teidän on nyt yksinkertaisesti pakko pudottaa painoanne", sanoi lääkäri potilaalleen.
      "Saanko kuitenkin edelleen syödä ruokia, joista pidän", kysyi potilas.
      "Toki. Tässä on lista ruuista, joita tästä lähtein pidätte", vastasi lääkäri.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin persut hallitukseen, niin kannatus tulee kolisten alas. Näin se demokratia toimii.

      • Anonyymi

        Vuosi sitten persujen kannatus oli jotain 8 %, mitä hyödyllistä ovat sen jälkeen tehdeet, ei mitään, odottaneet kannatuksen noususua.
        Heidän talous varjobudjetti oli surkein varjobudjetti verrattuna vaikka kristillisiin saatikka kokoomuksen.
        Persut nousi 2015 hallitukseen hyvällä kannatuksella, hallituksessa kannatus kävi jopa alle 8 %.

        Gallupeilla ei merkitystä tässä vaiheessa mitään, vielä on aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi sitten persujen kannatus oli jotain 8 %, mitä hyödyllistä ovat sen jälkeen tehdeet, ei mitään, odottaneet kannatuksen noususua.
        Heidän talous varjobudjetti oli surkein varjobudjetti verrattuna vaikka kristillisiin saatikka kokoomuksen.
        Persut nousi 2015 hallitukseen hyvällä kannatuksella, hallituksessa kannatus kävi jopa alle 8 %.

        Gallupeilla ei merkitystä tässä vaiheessa mitään, vielä on aikaa.

        Mietipä sinäkin itseksesi, mikä se kannatuksen pudotti. Sitten kun saat siitä selvän, niin alat käsittää mikä sen kannatuksen nostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä sinäkin itseksesi, mikä se kannatuksen pudotti. Sitten kun saat siitä selvän, niin alat käsittää mikä sen kannatuksen nostaa.

        Populismi, näin oli Vennamon aikaan, Soinin aikaan nyt kuvaan on tullut populismin avuksi uusnatsismi, vihapuheet, suomalaiset kaipaa vihapuheita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi sitten persujen kannatus oli jotain 8 %, mitä hyödyllistä ovat sen jälkeen tehdeet, ei mitään, odottaneet kannatuksen noususua.
        Heidän talous varjobudjetti oli surkein varjobudjetti verrattuna vaikka kristillisiin saatikka kokoomuksen.
        Persut nousi 2015 hallitukseen hyvällä kannatuksella, hallituksessa kannatus kävi jopa alle 8 %.

        Gallupeilla ei merkitystä tässä vaiheessa mitään, vielä on aikaa.

        "Anonyymi"

        Vaikka minulla ei jäsen-kirjaa olekaan.
        Ja olen ollut pikkuisen Demarikin joskus.
        Olen tyytyväinen Perus-Suomalaisiin tällä hetkellä.
        Puolue on tyylikkäästi saanut Kanta-Suomalaisen kansan hereille.
        Tuossa on PS:n suurin teko.
        Sitä on paha ylittää hallituksessakaan.
        Mutta on kyllä mahdollista.
        Minun Demokratiani vaatii että nykyinen hallitus kaatuu.
        Tulevat uudet vaalit, ja niitten tuloksen mukaiset vallan-jaot.
        Jaot, kuten ne Suomessa pitää ollakin.
        Aidon Demokraattiset.
        Ilman Sosiaaliaa.

        H.


      • Anonyymi

        Sanotaan, että Suomi elää metsästä. Se vain merkitsee eri asiaa metsurille, metsänomistajalle, sellutehtaalle ja retkeilijälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Populismi, näin oli Vennamon aikaan, Soinin aikaan nyt kuvaan on tullut populismin avuksi uusnatsismi, vihapuheet, suomalaiset kaipaa vihapuheita.

        Mietitkö asian loppuun asti? Aivan oikein tuo aloitus, populismi sai kannatuksen laskemaan. Puhuttiin toista, ja tehtiin toista. Väitätkö ihan tosissasi, että nuo loppuun laittamasi asiat kannatuksen nostaa nykyisin. Se on täysin päinvastoin, nykyinen politiikka vastaa suomalaisten käsitystä siitä, mikä pitää tehdä ensin. Mitään vihapuheita ei ole, on vain tyhjästä vihastujia, ja kuitenkin ne vihastujat itse latelevat sellaista tekstiä, että siitä ei ole lapsille kertominen.


    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä, että mustikka on muikea herkku ja naattia naamaan.
      Vähennä ruokahävikkiä.

      • Anonyymi

        Onko pottumaito sulle tuttu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pottumaito sulle tuttu ?

        Ei ole. Onko hyvää ja miten sitä tehdään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pottumaito sulle tuttu ?

        Ei sovi minulle , olen gluteeniton, maidoton, munaton.!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi minulle , olen gluteeniton, maidoton, munaton.!!!

        Maidoton ja munatonhan se minäkin.

        Kyllä minä niitä silti ravinnokseni käytän; munat kanoilta ja maito lehmästä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Maidoton ja munatonhan se minäkin.

        Kyllä minä niitä silti ravinnokseni käytän; munat kanoilta ja maito lehmästä.

        Makeat naurut ...pitkästäaikaa..kiitos..
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Onko hyvää ja miten sitä tehdään ?

        Pottuiletteko te minulle? Se on vihapuhetta. Pottumaito. Minä juon nyt piimää.


    • Anonyymi

      Suomettumisen aikakaudella minä en hengästynyt portaissa juuri lainkaan.
      Myös kaikki kaverini olivat reippaampia ja nuorempia. Viina maistui paremmalta
      ja sitä jaksoi juoda enemmän. Sitten oli hyvä olla taas rähmällään.

      • Anonyymi

        Ennen oli niin selkeää. Lännen aseet oli pahoja. Idän aseet oli hyviä.
        Ei tarvinnut kuunnella julkisissa liikennevälineissä ihmisten jatkuvaa pälätystä kännyköihin,
        sillä suomettumisen aikana niitä ei ollut.
        Ylikansallista viihdettä pidettiin pahana ja vastustettiin. Nyt ei muuta olekaan.
        Kaiken kaikkiaan elämä oli onnellisempaa. Kesät olivat kauniimpia, talvet lumisempia, järvet puhtaampia, linnut lauloivat iloisemmin, televisio-ohjelmat olivat parempia ja
        poliitikot arvovaltaisempia.
        Eikä tarvinnut olla mielipidettä mistään.
        Oli parempi sanoa: Olen Suomen virallisen ulkopolitiikan linjoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli niin selkeää. Lännen aseet oli pahoja. Idän aseet oli hyviä.
        Ei tarvinnut kuunnella julkisissa liikennevälineissä ihmisten jatkuvaa pälätystä kännyköihin,
        sillä suomettumisen aikana niitä ei ollut.
        Ylikansallista viihdettä pidettiin pahana ja vastustettiin. Nyt ei muuta olekaan.
        Kaiken kaikkiaan elämä oli onnellisempaa. Kesät olivat kauniimpia, talvet lumisempia, järvet puhtaampia, linnut lauloivat iloisemmin, televisio-ohjelmat olivat parempia ja
        poliitikot arvovaltaisempia.
        Eikä tarvinnut olla mielipidettä mistään.
        Oli parempi sanoa: Olen Suomen virallisen ulkopolitiikan linjoilla.

        Silloinhan se.
        Kaikki olivat Paasikivi-Kekkosen linjoilla. Viihde ja saarnatkin. Ja pyhäkoulu ja uimakoulu.
        Myös lehmät ja hevoset.


    • Anonyymi

      1eero

      Tänään julkaistussa , Kantar TNS:n kannatuskyselyssä yli puolet suomalaisista on tyytymättömiä hallitukseen-Oppositio sai vielä heikommat arvosanat.

      Se siitä kannatuksesta, gallupit on median luomaa viihdettä, SDP on suurin puolue vaikka joku toisin väittää,

    • Sinänsähän ei ole kovin yllättävää, että pepulistit ovat suosituin puoluee. Tietysti perseennuolijat saavat ääniä.

      • Anonyymi

        Vilkase peilistä, niin näet! Pjähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkase peilistä, niin näet! Pjähää

        Onneksi ei tartte elää maassa jossa persut on, että nuole itte vaan ihan kaikkea mihin kieles ylettyy.


      • Populismi tarkoittaa nimenomaan perseennuolemista. Helppoja ratkaisuja saada äänestäjiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei tartte elää maassa jossa persut on, että nuole itte vaan ihan kaikkea mihin kieles ylettyy.

        Mä tuun kyllä useimmiten persujenkin kanssa toimeen. Aina se ei ole ihan helppoa, kun pitää omasta turvallisuudestakin huolehtia.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mä tuun kyllä useimmiten persujenkin kanssa toimeen. Aina se ei ole ihan helppoa, kun pitää omasta turvallisuudestakin huolehtia.

        Sinulla on ASENNE kohdillaan. Niin se pitää mennä, pärjätä moneen suuntaan eikä sokeasti yhtä maalia pelaten.

        Niin me perussuomalaisetkin teemme. Soini vei hillotolpan ja valheet sinisineen, ja se oli hyvä asia suomen poliittisessa rikoshistoriassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on ASENNE kohdillaan. Niin se pitää mennä, pärjätä moneen suuntaan eikä sokeasti yhtä maalia pelaten.

        Niin me perussuomalaisetkin teemme. Soini vei hillotolpan ja valheet sinisineen, ja se oli hyvä asia suomen poliittisessa rikoshistoriassa.

        Musta perseennuoleminen on ihan eri asia kuin ihmisten kanssa toimeentuleminen.

        Ite olen vahvasti vasemmalla, ja vieläkin nuori vihainen mies. Ja lisäksi feministi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on ASENNE kohdillaan. Niin se pitää mennä, pärjätä moneen suuntaan eikä sokeasti yhtä maalia pelaten.

        Niin me perussuomalaisetkin teemme. Soini vei hillotolpan ja valheet sinisineen, ja se oli hyvä asia suomen poliittisessa rikoshistoriassa.

        En väitä etteikö ois suoraselkäisiäkin persuja, mut kyllä populisteilla nimenomaan on tapana pelata mihin maaliin tahansa, Kunhan saa äänestäjiä.


    • Anonyymi

      Niin no, peppulit ovat kovia märisemään ja haukkumaan muita. Mitään järkevää eivät ole, eivätkä tule saamaan aikaan. Yksinkertaiset menevät halpaan, tajuamatta, miten sivistysvaltiossa toimitaan.

      Hallitus on aina kompromissi ratkaisu. Oikeastaan toivon, että PS kannatus nousisi 51%:n ja muodostaisi yksin hallituksen. Kyllä monella peppuleiden kannattajilla rupeaisi huuli värisemään ja itku tulisi, kun totuus tulisi ilmi.

      Toisaalta, jokaisen sukupolven on tehtävä ainakin se yksi virhe. Mitäpä tuosta stressaamaan. Tapahtuu mitä tapahtuu. Saisivat kyllä puheenjohtajaansa lakata sanomasta mestariksi.

      Minun mielestäni mestari kuoli Golgatalle. c",)

    • Anonyymi

      Missään tapauksessa muiden puolueiden EI pidä mennä muuttamaan mitään omassa toiminnassaan!

      Kukas se aikoinaan sanoikaan että "kyllä kansa tietää", pitää edelleen paikkansa! Tosin varsin sitkeästi on vielä olemassa noin 75% ihmisiä jotka joko eivät suostu näkemään totuutta tai sitten ovat periaatteessa vastaan, vaikka se olisi jopa oman edun vastaista!

    • Anonyymi

      Persut ei missään vaiheessa pääse muodostamaan hallitusta, kukaan muu puolue siihen suostu, edes hallitukseen pääseminen on hyvi kyseenalainen, Soinin persuilla oli vielä sen verran arvot kohdallaan.

      • Anonyymi

        Miksi sitä Persujen hallitukseen menoa pelätään niin hirveesti että vähän väliä täällä jonkun täytyy itselleen vakuuttaa että niin ei tule käymään???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä Persujen hallitukseen menoa pelätään niin hirveesti että vähän väliä täällä jonkun täytyy itselleen vakuuttaa että niin ei tule käymään???

        Se on päivystävä politrukki eero/pertsa, joka jankuttaa. Enimmäkseen anonyyminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä Persujen hallitukseen menoa pelätään niin hirveesti että vähän väliä täällä jonkun täytyy itselleen vakuuttaa että niin ei tule käymään???

        Se on vähän niin kuin entinen alkoholistikin hokee joka aamu että tänään en ota, tänään en ota KUNNES sitten koittaa se päivä kun OTETAAN!

        Samonhan tässä tulee käymään Persujen hallitukseen menon kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vähän niin kuin entinen alkoholistikin hokee joka aamu että tänään en ota, tänään en ota KUNNES sitten koittaa se päivä kun OTETAAN!

        Samonhan tässä tulee käymään Persujen hallitukseen menon kanssa!

        Ei tule käymään niin. Katsos, kansa ei ole "alkoholisti",
        persuja ja heidän kannattajiaan lukuunottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä Persujen hallitukseen menoa pelätään niin hirveesti että vähän väliä täällä jonkun täytyy itselleen vakuuttaa että niin ei tule käymään???

        Juuri niin. "Kyllä kansa tietää" ja kun kerran kansa tietää, annetaan kansan myös päättää seuraavista joukkueista.


    • Anonyymi

      Persut on kuin Mr Soini. Räkyttää oppositiossa mutta takki kääntyy vastuun kasvaessa

      • Anonyymi

        Ero Soiniin on SE, että tämän hetkinen perussuomalaiset eivät räkytä eivätkä käytä hölmöjä vertauksia, joita Soini viljeli, niisträ meni jo maku.
        Tämän päivän perussuomalaiset tekevät viiltäviä analyyseja, jopa perustelevat sanomiaan. Kuten muutkin puolueet tunnepäissään (näin minusta tuntuu). Usein osuu oikeaankin.


    • Yleensä hallituspuolueen kannatus tippuu.
      Niin kävisi persuillekin jos pääsevät hallitukseen.

    • Anonyymi

      per per per per perperi pers kuta rallaa
      taistolaisten touhut ei tuntuneet ennen niin naurettavilta kuin nyt.
      Niin tulee käymään per per per persuillekin.
      Paihti että ne on jo nyt naurettavia tosikkoja asiassaan.
      Että pitää oikein puolue perustaa että saa virallisesti vihata muita ihmisiä.
      Siinä on suorastaan jotain tragikoomista
      juuri siksi että ne ovat niin tosissaan.
      Ei voi nauramatta katsella.
      Puolustavat aatettaan (rasismia) kuin uskovaiset Jeesusta.

      • Anonyymi

        Halla-ahohan onkin "mestari" opetuslapsilleen.
        Jokainen tarvitsee "huumeensa", kelle se on raamattu, kelle polittinen aate, kelle joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-ahohan onkin "mestari" opetuslapsilleen.
        Jokainen tarvitsee "huumeensa", kelle se on raamattu, kelle polittinen aate, kelle joku muu.

        Hätä on suuri ja moni suvakki käy todistelemassa, ettei yksikään muu puolue tule samaan persujen kanssa.
        Kuten Iltasanomien Varjus sanoi mestari Halla-aho hoitaa homman yksin.
        Mitäs siihen sanoo suvakit ja muut. Eikö nauru raikaa , mitäh!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hätä on suuri ja moni suvakki käy todistelemassa, ettei yksikään muu puolue tule samaan persujen kanssa.
        Kuten Iltasanomien Varjus sanoi mestari Halla-aho hoitaa homman yksin.
        Mitäs siihen sanoo suvakit ja muut. Eikö nauru raikaa , mitäh!?

        Ei ole mitään hätää. Persut on oppositiossa, nauru raikaa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään hätää. Persut on oppositiossa, nauru raikaa !!!

        Ihmisellä on vapaa tahto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hätä on suuri ja moni suvakki käy todistelemassa, ettei yksikään muu puolue tule samaan persujen kanssa.
        Kuten Iltasanomien Varjus sanoi mestari Halla-aho hoitaa homman yksin.
        Mitäs siihen sanoo suvakit ja muut. Eikö nauru raikaa , mitäh!?

        Milloin Halla-aho alkaa hoitamaan maahanmuuttoa, puhuu kyllä maahanmuutosta montakertaa päivässä ellei joka tunti, ei se ole maahanmuuton hoitamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisellä on vapaa tahto.

        Jep.
        Ennen kuin nykyisen hallituksen kompuroivasti alkanut taival on tiensä päässä, heistä monen on annettava löysää arvovalloistaan ja tahtotiloistaan ja muutettava suhtautumistaan niin maahanmuuttoon kuin moniin muihinkin kiperiin kysymyksiin Sotessa ja Sudessa. Että ei voi roiskia rappausta miten sattuu.
        Etulyöntiasemassa ovat he, joiden hermot ovat parhaat odotellessa. Odottavan aika ei olekaan pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Halla-aho alkaa hoitamaan maahanmuuttoa, puhuu kyllä maahanmuutosta montakertaa päivässä ellei joka tunti, ei se ole maahanmuuton hoitamista.

        Kannattajat on sen verran tyhmiä, että ne luulee että puhuminen on tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.
        Ennen kuin nykyisen hallituksen kompuroivasti alkanut taival on tiensä päässä, heistä monen on annettava löysää arvovalloistaan ja tahtotiloistaan ja muutettava suhtautumistaan niin maahanmuuttoon kuin moniin muihinkin kiperiin kysymyksiin Sotessa ja Sudessa. Että ei voi roiskia rappausta miten sattuu.
        Etulyöntiasemassa ovat he, joiden hermot ovat parhaat odotellessa. Odottavan aika ei olekaan pitkä.

        90% kansasta ei kannata persuja. Siinä on totuutta teille.
        Osa ei äänestä eikä kerro puoluekantojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hätä on suuri ja moni suvakki käy todistelemassa, ettei yksikään muu puolue tule samaan persujen kanssa.
        Kuten Iltasanomien Varjus sanoi mestari Halla-aho hoitaa homman yksin.
        Mitäs siihen sanoo suvakit ja muut. Eikö nauru raikaa , mitäh!?

        Persut vain o v a t.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään hätää. Persut on oppositiossa, nauru raikaa !!!

        Niinhän ne sanoivat Ruotsissakin: "Ei ikinä SD mihinkään! Noh, tyyli muuttunut, ja yllätys yllätys,,aivan salonkikelpoinen ihan pikkujutulla,,ei tarvinnut kuin saada suurin äänisaalis .
        Hassua.,eikö totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vain o v a t.

        Beng

        Totta. Jokaisen kannattaa ajatella omaa persusvakoaan ensin, vasta sitten puolueita jos on niistä kiinnostunut. Oma vakoni on vakaa.


    • Anonyymi

      Persuille tueksi ja lohduksi: Niin kauan kuin on elämää on epätoivoa !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe