Olen tässä miettinyt, kun haluan pukeutua nahkarotsiin, mutta kukaan 15-16 vuotias kundi ei käytä nahkarotsia.. Miksei?
Farkkutakki vai nahkatakki?
Anonyymi
3
283
Vastaukset
Voisiko yksi syy olla se, että laadukas nahkarotsi on aika kallis?
Tai ehkä se ei vaan ole muotia.
Omasta mielestäni nahkatakki on paljon farkkutakkia tyylikkäämpi.Hyvälaatuiset nahkarotsit ovat pirun kalliita, ja 15 – 16-vuotias on vielä kasvuiässä, joten upouusi kallis nahkarotsi saattaa käydä pian pieneksi etenkin leveyssuuntaan.
Ehkä kannattaisi odotella, kunnes rintakehä ja hartialinja ovat suunnilleen aikuisen mallilla. ; )- Anonyymi
Itse löysin hyvälaatuisen nahkarotsin kirppikseltä hintaan 50 euroa. model prätkärotsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122727- 1781805
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006