Työttömät töihin mars! :-)

Anonyymi

Töihin siitä, tämä on käsky!

Minä puolestani saan olla ihan rauhassa, koska olen eläkkeellä. Ei paina työvoimatoimisto niskaan eikä mikään muukaan. Huolet ja stressi ei ole myöskään minua varten ollenkaan. Mukavata on.

Hohhoijjaa. Mitäs sitä huomenna tekisi? Onko ideoita? Tänään olin pelaamassa tennistä, jonka jälkeen otin vielä kuntosalin siihen perään. Musiikki miehenä Pianoa soittelin myös pari tuntia tuossa taas . Kaikenlaista kivvaa. Saa ihan itee päättää kato. Ei määräile hikiset työvoima akat mua ei. Mites teillä?

Hohhoijjaa. Joo o. Juu kohta vaimokkeen viereen, muistan taas yöllä pieraista ja kääntää kylkeä kun mietin varsinkin niitä, jotka heräävät aamupakkaseen klo 5. Se on suuri nautintoni. Aina tulee sellaisia naurun pyrähdyksiä kun sitä mietin. Erittäin kaunis vaimoni tietää kyllä, että olen huumorimies ja luulee ilmeisesti vain, että näen jotain hauskaa unta. Mutta kyllä se nauru tulee aina tuosta mitä edellä mainitsin :-)

Mut kyl mua vähän ehkä naurattaa nää 500€ kuukaudessa saavat työttömätkii, ku oma eläke on n 2000€ kk. Okei no ei päätä huimaava, mut kyllä tolla ihan pärjää, asumiskulut pienet kun talo 4h keittiö on maksettu ajat sitten ja urhea vaimokkeeni on Kemisti. Ets sillee.

Ps, onneksi vaimoni ei reagoi juuri piereskelyyni, on niin tottunut kai siihen jo? Tai sitten ei Kemistinä niin pienestä kaasusta vielä hetkauta?

Mut ei mittään, töihin mars!

T : Vapaaherra 32v.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaaherra voi vetää vitun päähänsä ja olla puuttumatta sellaisiin asioihin jotka ei hänelle kuulu.
      Jäin eläketuelle lokakuun alusta eikä minulla ole ollut mitään tarvetta patistella ketään töihin.

• Anonyymi

Orpo pääministeriksi laittaisi työttömyysturvan leikkuriin ja pakkotyöhön sohvanlta pieraisemasta. Rinne sai lähteä oli oikea päätös ei ollut pääministeri ainesta valtion velkaa lisätää työttömyysturvaa korotetaa ja aktiivimalli poistuu tuetaa työttömien laiskuutta

• Onneksi urpo-orpo ei ole pääministeri eikä ihan heti ja toivottavasti koskaan tulekkaan, kokoomus on oppositiossa ja varmaan pysyykin siellä vaikka eilen yritti A-Studiossa Kulmunia vikitellä samaan hallitukseen mutta sai rukkaset. Pääministeri eikä yksikään hallituspuolue päätä noistakaan asioista ja tuon kaltaista aktiivimalliperseilyä ei muut suvaitse joten turha on toiveesi.

• Anonyymi

Laittais jonku kovan suunsoittajan Niinistön kehvelin tilalle soittamaan suuta Puuttinille ja Trumpille, niin ne vois posauttaa Suomen ilmaan jollai voimakkaalla ydinkärjellä. Suomen velat menis siinä samalla.

• Anonyymi

Mä oon ollu eläkkeellä siitä lähtien kun lopetin oravanpyöräilyt. Eläkelappua laitan silloin tällöin ihan huvikseen jos se vaiks virallisesti myönnettäis, sitä ennen pimeitä duuneja.

• Anonyymi

Miten noita pimeitä duuneja sais? Oon niin kyllästyny noihin aivottomiin Suomen kommunisti päättäjiin, ettei tekis mieli maksaa veroa centtiäkään.

• Anonyymi

En oo koskaa ollu töis enkä ainakaan niistä maksa pärkele

• Anonyymi

Luit ajatukseni "Anonyymi 22:48" Joo ei niitä oikeen löydäkään,
      mustikasta vois tienata hyvin, mut pitää olla auto ja hyvät paikat tietää ja kunnon noukintakamat, ei millään pilipali marjurinvarrella. Sit voi tietty sienestää ja kalastaa,
      mut ei tässä oikeen muuta auta kuin rukoilla, ja taistella vastaan saatanan joukkoja, jotka onkin tuolla hallituksessa ja virkamiesarmeijassa.. Jeesus pelastaa.

• Anonyymi

Ei muuta kun massia tiskiin ja kunnon palkkaakin mistä niitä eläkkeitäkin makseltaisiin, mutta siihen taitaa tyssätä joten jää vain loisiminen.

• Anonyymi

Turha on muitakaan mihinkään käskeä tai aloittaja voi kaivaa ne menemisen hinnat jostain.

• Anonyymi

Pitkäaikaistyötön ei työllisty joten se siitäkin.

• Anonyymi

Hyvä idea, ryöstetään aloittaja niin hynät löytyy töihin menemiseen oitis.

• Laiskat tytöttömät pinnarit kaasutettava. Endlösung.

• Anonyymi

Sinut ensimmäiseksi.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3892
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2803
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      97
      2206
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      27
      1710
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1697
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      30
      1584
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1453
    Aihe