Talvikin saisi tulla. Marraskuu oli nimensä mukainen. Ei joulupukin reki luista, ellei lunta tule. Joko on kirjoitettu joulupukille lahja toiveet?
JOULUPUKKIA ODOTELLEN.
20
69
Vastaukset
Taitaa olla 65v.siitä kun viimeksi kirjoitin.
Tuskinpa kirjoitan enää.
En ole lahjaton.
H.- Anonyymi
Kuinkahan se Joulupukki tulee sieltä Korvatunturilta...kun ei ole lunta...Vaihtelee päivät ...lunta ...ei lunta ...lunta ..vihreä nurmikko...
Hieraisin silmiäni kun kuulin lehtipuhaltimen äänen ...katsoin niin kaksi nuortamiestä puhalsi lehtiä kasaan ....kasa jäi siihen ...kai sen joku pikkupikku traktori sitten tulee hakemaan...Ja Joulukuu jo pitkällä..
mimmimum-..mi- Anonyymi
Joulupukilla kun on näitä verstaita pilvin pimein. Yhdellä niistä valmistetaan sähköhelikoptereitä. Semmosella se Pukki lentelee ympäri maailmaa. Akkuina käytetään Joulupukin omia innovaatioita.
Justiin kirjoitin Pukille josko sais korin joulusaunaolutta Pukin omasta panimosta. Lupaan olla yhtä kiltti kuin aina ennenkin ts en riehu kännipäissäni. Vaimo ja lapset saavat hyvän Joulun. Halaan lapsoset hyvän yön toivotuksena ja sitten halaan ja pussaan vaimokullan oikein kunnolla. Anonyymi kirjoitti:
Joulupukilla kun on näitä verstaita pilvin pimein. Yhdellä niistä valmistetaan sähköhelikoptereitä. Semmosella se Pukki lentelee ympäri maailmaa. Akkuina käytetään Joulupukin omia innovaatioita.
Justiin kirjoitin Pukille josko sais korin joulusaunaolutta Pukin omasta panimosta. Lupaan olla yhtä kiltti kuin aina ennenkin ts en riehu kännipäissäni. Vaimo ja lapset saavat hyvän Joulun. Halaan lapsoset hyvän yön toivotuksena ja sitten halaan ja pussaan vaimokullan oikein kunnolla.Joululahjasi nautittuasi saatat vahingossa halata ja pussata vieraasi vaimoa?
Pukki harkitsevana saattaa tuoda alkoholittoman oluen.- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Joululahjasi nautittuasi saatat vahingossa halata ja pussata vieraasi vaimoa?
Pukki harkitsevana saattaa tuoda alkoholittoman oluen.Haittaakse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulupukilla kun on näitä verstaita pilvin pimein. Yhdellä niistä valmistetaan sähköhelikoptereitä. Semmosella se Pukki lentelee ympäri maailmaa. Akkuina käytetään Joulupukin omia innovaatioita.
Justiin kirjoitin Pukille josko sais korin joulusaunaolutta Pukin omasta panimosta. Lupaan olla yhtä kiltti kuin aina ennenkin ts en riehu kännipäissäni. Vaimo ja lapset saavat hyvän Joulun. Halaan lapsoset hyvän yön toivotuksena ja sitten halaan ja pussaan vaimokullan oikein kunnolla.Joulusaunaolutta korillinen. Joulua on päivän pari. Tuolla määrällä istunet saunassa tovin, pari, kolme... kuivetut siellä.
Beng
Lapsien leluehdotuksissa on jokin kaukolennätettävä kapine. Kuinka monelle tulee silmävaurioita ym. kun niitä kärsimättömästi ja tottumattomasti lennätellään sisätiloissa.
Miten vakuutus toimii? Korvaako vahingot? Ikäraja?
P.S. saako jolupuki suukon myös?
- Anonyymi
Just joo, vanhakin jo nuortuu kuin lapsi leikkimään.
Saattaa harrastaa ainakin kevyttä esileikkiä. Viime yö toi Helsinkiin pulille suotuisan reki kelin.
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Saattaa harrastaa ainakin kevyttä esileikkiä. Viime yö toi Helsinkiin pulille suotuisan reki kelin.
Helsingin pulit palelee ja kerjääjien pers kastuu.
- Anonyymi
Kai siihen Joulun tuloon pitää alkaa asennoitua...että miten ja minne...
Vaikka lämpöasteen tai pari on ilmanlämpö ...niin sisällä on "palellus" ...
Katselin että mitä ihmettä kaikki varikset lähitienoolta on kokoontuneet samaanpaikkaan....ja lisää tuli ...miten ihmeessä ne kommunikoi kokoontuakseen..vai oliko siellä jotain erityistä..
mimmimum-..mi- Anonyymi
vaak vaak, variksilla on hyvä hajuaisti, siellä taitaa olla joku rusakon raato
mitä ne nokkii
njjjj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaak vaak, variksilla on hyvä hajuaisti, siellä taitaa olla joku rusakon raato
mitä ne nokkii
njjjjVariksia oli yli kolmekymmentä .....samassa paikassa ..tulin myös siihen päätelmään että jotain syötävää siellä täytyy olla ...ja luultavasti juuri se rusakon raato...
mimmimum-..mi Anonyymi kirjoitti:
Variksia oli yli kolmekymmentä .....samassa paikassa ..tulin myös siihen päätelmään että jotain syötävää siellä täytyy olla ...ja luultavasti juuri se rusakon raato...
mimmimum-..miYksi harakka oli kokoontunut eduskuntaan ilolintujen seuraksi.
- Anonyymi
Pukki on luvannut tulla jouluaattona klo 14.00
- Anonyymi
Poro on palanut hirviöksi, kun jalakset harraa hietaan
- Anonyymi
Eteläiseen suomeen on annettu tulva varoitus ...älkää hukkuko ...Joulupukki voi tulla kanootilla ...
mimmimum-..miPukki voi lainata sukellusveneen. Toivottavasti on hyvät valonheittimet, kun tulee pilvien pimentämään Helsinkiin.
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Pukki voi lainata sukellusveneen. Toivottavasti on hyvät valonheittimet, kun tulee pilvien pimentämään Helsinkiin.
Suomenlinnassa on moinen vehje hyvässä museokunnossa? Pitäisikö puhua pukille?
Beng
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
