JOULUPUKKIA ODOTELLEN.

arvo.e

Talvikin saisi tulla. Marraskuu oli nimensä mukainen. Ei joulupukin reki luista, ellei lunta tule. Joko on kirjoitettu joulupukille lahja toiveet?

20

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taitaa olla 65v.siitä kun viimeksi kirjoitin.
      Tuskinpa kirjoitan enää.
      En ole lahjaton.

      H.

      • Olisit vaan pyytänyt pukilta aikamiehen lahjoja - kyllä (pukki) joulupukki ymmärtää.


    • Anonyymi

      Kuinkahan se Joulupukki tulee sieltä Korvatunturilta...kun ei ole lunta...Vaihtelee päivät ...lunta ...ei lunta ...lunta ..vihreä nurmikko...
      Hieraisin silmiäni kun kuulin lehtipuhaltimen äänen ...katsoin niin kaksi nuortamiestä puhalsi lehtiä kasaan ....kasa jäi siihen ...kai sen joku pikkupikku traktori sitten tulee hakemaan...Ja Joulukuu jo pitkällä..
      mimmimum-..mi

      • Vielä oli kesää jäljellä 6. Kyllä pukille pian reki keli koittaa. Pakkasukko edellä.


      • Anonyymi

        Joulupukilla kun on näitä verstaita pilvin pimein. Yhdellä niistä valmistetaan sähköhelikoptereitä. Semmosella se Pukki lentelee ympäri maailmaa. Akkuina käytetään Joulupukin omia innovaatioita.

        Justiin kirjoitin Pukille josko sais korin joulusaunaolutta Pukin omasta panimosta. Lupaan olla yhtä kiltti kuin aina ennenkin ts en riehu kännipäissäni. Vaimo ja lapset saavat hyvän Joulun. Halaan lapsoset hyvän yön toivotuksena ja sitten halaan ja pussaan vaimokullan oikein kunnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukilla kun on näitä verstaita pilvin pimein. Yhdellä niistä valmistetaan sähköhelikoptereitä. Semmosella se Pukki lentelee ympäri maailmaa. Akkuina käytetään Joulupukin omia innovaatioita.

        Justiin kirjoitin Pukille josko sais korin joulusaunaolutta Pukin omasta panimosta. Lupaan olla yhtä kiltti kuin aina ennenkin ts en riehu kännipäissäni. Vaimo ja lapset saavat hyvän Joulun. Halaan lapsoset hyvän yön toivotuksena ja sitten halaan ja pussaan vaimokullan oikein kunnolla.

        Joululahjasi nautittuasi saatat vahingossa halata ja pussata vieraasi vaimoa?
        Pukki harkitsevana saattaa tuoda alkoholittoman oluen.


      • Anonyymi
        arvo.e kirjoitti:

        Joululahjasi nautittuasi saatat vahingossa halata ja pussata vieraasi vaimoa?
        Pukki harkitsevana saattaa tuoda alkoholittoman oluen.

        Haittaakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukilla kun on näitä verstaita pilvin pimein. Yhdellä niistä valmistetaan sähköhelikoptereitä. Semmosella se Pukki lentelee ympäri maailmaa. Akkuina käytetään Joulupukin omia innovaatioita.

        Justiin kirjoitin Pukille josko sais korin joulusaunaolutta Pukin omasta panimosta. Lupaan olla yhtä kiltti kuin aina ennenkin ts en riehu kännipäissäni. Vaimo ja lapset saavat hyvän Joulun. Halaan lapsoset hyvän yön toivotuksena ja sitten halaan ja pussaan vaimokullan oikein kunnolla.

        Joulusaunaolutta korillinen. Joulua on päivän pari. Tuolla määrällä istunet saunassa tovin, pari, kolme... kuivetut siellä.

        Beng
        Lapsien leluehdotuksissa on jokin kaukolennätettävä kapine. Kuinka monelle tulee silmävaurioita ym. kun niitä kärsimättömästi ja tottumattomasti lennätellään sisätiloissa.
        Miten vakuutus toimii? Korvaako vahingot? Ikäraja?

        P.S. saako jolupuki suukon myös?


    • Anonyymi

      Just joo, vanhakin jo nuortuu kuin lapsi leikkimään.

      • Saattaa harrastaa ainakin kevyttä esileikkiä. Viime yö toi Helsinkiin pulille suotuisan reki kelin.


      • Anonyymi
        arvo.e kirjoitti:

        Saattaa harrastaa ainakin kevyttä esileikkiä. Viime yö toi Helsinkiin pulille suotuisan reki kelin.

        Helsingin pulit palelee ja kerjääjien pers kastuu.


    • Anonyymi

      Kai siihen Joulun tuloon pitää alkaa asennoitua...että miten ja minne...
      Vaikka lämpöasteen tai pari on ilmanlämpö ...niin sisällä on "palellus" ...
      Katselin että mitä ihmettä kaikki varikset lähitienoolta on kokoontuneet samaanpaikkaan....ja lisää tuli ...miten ihmeessä ne kommunikoi kokoontuakseen..vai oliko siellä jotain erityistä..
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        vaak vaak, variksilla on hyvä hajuaisti, siellä taitaa olla joku rusakon raato
        mitä ne nokkii
        njjjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaak vaak, variksilla on hyvä hajuaisti, siellä taitaa olla joku rusakon raato
        mitä ne nokkii
        njjjj

        Variksia oli yli kolmekymmentä .....samassa paikassa ..tulin myös siihen päätelmään että jotain syötävää siellä täytyy olla ...ja luultavasti juuri se rusakon raato...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Variksia oli yli kolmekymmentä .....samassa paikassa ..tulin myös siihen päätelmään että jotain syötävää siellä täytyy olla ...ja luultavasti juuri se rusakon raato...
        mimmimum-..mi

        Yksi harakka oli kokoontunut eduskuntaan ilolintujen seuraksi.


    • Anonyymi

      Pukki on luvannut tulla jouluaattona klo 14.00

    • Anonyymi

      Poro on palanut hirviöksi, kun jalakset harraa hietaan

    • Anonyymi

      Eteläiseen suomeen on annettu tulva varoitus ...älkää hukkuko ...Joulupukki voi tulla kanootilla ...
      mimmimum-..mi

      • Pukki voi lainata sukellusveneen. Toivottavasti on hyvät valonheittimet, kun tulee pilvien pimentämään Helsinkiin.


      • Anonyymi
        arvo.e kirjoitti:

        Pukki voi lainata sukellusveneen. Toivottavasti on hyvät valonheittimet, kun tulee pilvien pimentämään Helsinkiin.

        Suomenlinnassa on moinen vehje hyvässä museokunnossa? Pitäisikö puhua pukille?

        Beng


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe