Pelottavan näköistä

Anonyymi

Tuossa linnuntietä 500 metrin päässä on menossa tehdaspalo. kamalat mustat savupylväät nousevat näkyville olohuoneen ikkunasta. Ei ole tullut kylläkään minkäänlaista varoitusta onko savu myrkyllistä.
Väkisinkin tulee savun haju sisälle ilmanottoventtiileistä kun niitä ei saa kiinni ja mekaaninen venttilaatio imee ulkoilmaa sisälle.
Hytinäx1

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisit kirjoittanut tapahtuma paikan.

• Anonyymi

No nyt tuli puhelimeen SOS:lta varoitus. Täytyy ihmisten tulla ulkotiloista sisälle ja laittaa kiinni ovet, ikkunat ja ventilaatio.
      Hytinäx1

• Kerkesitkö pesemään jouluksi ikkunat?
        Nyt sinulla menee uusiksi.

• Anonyymi

Onko Ruotsissa alueellinen kännykkävaroitussysteemi?

• Anonyymi kirjoitti:

Joku sellainen näillä on, koska minulla on joskus tullut kännykkään ilmoitus, että ei pidä käyttää juomavettä raakana, vaan on keitettävä ensin.
        Oli päässyt jotain kolibakteereja vesijohtoveteen.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Kerkesitkö pesemään jouluksi ikkunat?
        Nyt sinulla menee uusiksi.

En pessyt ikkunoita joulua varten. Täällä kun tuulee ja sataa vettä kaiken aikaa ja pilkkopimeää kun lähtee ja tulee töistä.
        Puhutaan aina Lapin kaamoksesta, mutta olisittepa olleet täällä tänä syksynä. Oliskohan aurinko pilkahtanut kolmena päivänä muutaman tunnin ajan sitten lokakuun puolivälin.
        Hytinäx1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu näkyy olevan,mielestäni kyllä hieman myöhässä. todella hämmästyin kun varoitus tuli vasta puolentunnin kuluttua tulipalon alkamisesta.
        Hytinäx1

• Anonyymi

En muista nähneeni tuloventtiiliä, jota ei saisi suljettua juuri tällaisia tilanteita varten.

• Anonyymi

Tämä onkin erikoinen rakennus kun tuloventttiilit on asennettu lämpopatterien taakse eikä siellä ole minkäänlaista vipua tai mutteria millä niitä voisi asentaa eri asentoon. Täytyykin kysyä ensi kokouksessa miten homma hoituisi seuraavassa vaaratilanteessa.
        Hytinäx1

• Anonyymi

Olisiko mamut asialla.

• Anonyymi

Eihän täällä meitä muita asukkaan kuin meitä mamuja ja meidän jälkeläisiä. Aivan hyvin voi olla kyseessä joku vakuutuspetos juttu tai sitten rakennusfirman omistaja, kun niitä tontteja halutaan kiihkeästi kerrostalorakentamiseen ja kaupunki alkanut kaavoittamaan aluetta asutusta varten. Tontit kun sijaitsevat kaupungin parhaimmilla paikoilla.
        Nyt kun yksi vanha tehdasrakennus kompleksi poltettua niin uutta tilalle ei rakenneta.
        Hytinäx1

• Anonyymi

Mamut polttavat Ruotsia ja oikeus on nolla, siis mamuilla on valta ei Ruotsin valtiolla näin totuus. Immanit piti karkoittaa ei koskaan Ruotsi näin haluaa is valtaa ex Ruotsissa!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2199
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1907
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1753
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      85
      1614
    Aihe